Իմ Հերոս նախագիծ
Գլխավոր Թոփ լուրեր Լրահոս Վիդեո Թրենդ
Օրվա խորհուրդ Հայաստանը ներառվել է ահաբեկչությունից զերծ երկրների ցանկում Պենտագոնն արձագանքել է Հայաստան զինտեխնիկայի հնարավոր տեղափոխման մասին լուրին ԵԱՏՄ-ից դուրս գալու վերաբերյալ որևէ քննարկում կամ օրակարգ չկա. էկոնոմիկայի նախարար Մասկի շոու՝  «Հայաստանի Դոսաաֆ»-ի շենքում. Շենքի մուտքը կապարակնքվեց ԱՄՆ-ը նախատեսում է Գերմանիայից ռազմատեխնիկա տեղափոխել Հայաստան. RT Իրավիճակը հանգիստ է. ԵՄ առաքելությունը պարեկներ է ուղարկել հայ-ադրբեջանական սահմանի տարբեր հատվածներ Թրամփ. ԱՄՆ-ն Ուկրաինայի հետ քննարկում է, թե որ տարածքները կպահի և որոնք կկորցնի Իսպանիայի, Ֆրանսիայի և Գերմանիայի ԱԳ նախարարությունները ողջունել են խաղաղության համաձայնագրի նախագծի տեքստի համաձայնեցման շուրջ բանակցությունների ավարտը HRW-ը կոչ է արել Բաքվին համաներում հայտարարել Բաքվում ապօրինի պահվող հայերի նկատմամբ ԱՄՆ-ն «զգուշավոր լավատեսությամբ» է տրամադրված Ռուսաստան-Ուկրաինա հնարավոր գործարքին. Ուոլց Կոչ ենք անում Հայաստանին ու Ադրբեջանին ստորագրել խաղաղության համաձայնագիր․ Գերմանիայի ԱԳՆ

Ռեկտոր դեռ չեն ընտրել, բայց արդեն գիտեն անունըՖիրդուսում պատմական շերտ են քանդել. քաղաքացիների ահազանգի հիման վրա ԿԳՄՍՆ-ը դադարեցրել է աշխատանքներըՕրվա խորհուրդԵրևան-Մեղրի ճանապարհին բախվել են «Skoda»-ն և «GAZ» բեռնատարըՏիգրան Ավինյանը Դավիթ Երեմյանին է տվել հանրային զբոսայգին. կոռուպցիոն սխեմա է գործումԵթե «ամեն ինչ» այդքան լավ է, ինչո՞ւ է այդքան... սպառնալիցԴոնաթելա Վերսաչեին պաշտոնանկ արեցին ամենասարսափելի ձեւով՝ Versace-ն Prada-ին վաճառելու համարԳյումրիում իշխանությունները մանիպուլացնում են հանրությանըԲաքուն ցանկանում է ունենալ casus belli, այսպես կոչված, «Զանգեզուրի միջանցքը» բացելու համարՀայաստանը ամերիկյան կենսաբանական լաբորատորիաների համար դարձել է պլացդարմՀայաստանը ներառվել է ահաբեկչությունից զերծ երկրների ցանկումՆիկոլ Փաշինյանը միջամտում է արդարադատությանը. ահազանգ հանցանքի մասինՍամվել Ալեքսանյանի բիզնեսներում հարկային աննախադեպ ստուգումներ ենՈր առավել մեծ միջազգային արձագանքի ֆոն լինիՆիկոլ Փաշինյանը շատ բան է ասել. պետք չի դրա հետեւից ընկնել. Խաչատուր Սուքիասյանը՝ թիկնազորով չշրջելու մասինՍարիկի հաղթանակի համար ընտրական գործընթացների մեջ ներգրավել են նաև բանակըՏարոն Մարգարյանը որոշում է կայացրելԱրագածոտնում հայտնաբերվել է 95-ամյա կնոջ կիսամոխրացած մարմինԿԺԴՀ ԱԳՆ-ը Յոթնյակի երկրների խումբն անվանել է միջուկային սպառնալիքի աղբյուրԳերմանիայում տղամարդուն բերման են ենթարկել տրամվայում կնոջը հրկիզելու համարՈ՞նց անենք, որ Սփյուռքն առավոտ արթնանա, գնա հայկական ապրանք ձեռք բերի. Խաչատուր ՍուքիասյանՌուսաստանը, ԱՄՆ-ը և Գերմանիան գաղտնի բանակցություններ են վարում ԵՄ-ին գազի մատակարարման շուրջԵրբեք զենք չենք մատակարարել Ուկրաինային․ Չինաստանի ԱԳՆՈւկրաինայի արտգործնախարարը նշել է բանակցություններում Կիևի երեք «կարմիր գծերը»Կալլասը դժգոհ է Ուկրաինայում հրադադարի վերաբերյալ Ռուսաստանի առաջ քաշած պայմաններիցՊենտագոնն արձագանքել է Հայաստան զինտեխնիկայի հնարավոր տեղափոխման մասին լուրինՀԱՊԿ-ը մարտի 17- 20-ը ռազմավարական հրամանատարաշտաբային վարժանք է անցկացնումԵԱՏՄ-ից դուրս գալու վերաբերյալ որևէ քննարկում կամ օրակարգ չկա. էկոնոմիկայի նախարարԳյումրիի «Երեխաների տուն» ՊՈԱԿ-ում հայտնաբերվել է 13-ամյա աղջնակի մարմին«Հայկական ավիաուղիներ»-ը կրկին հավաքում է իր թևե՞րըՄասկի շոու՝  «Հայաստանի Դոսաաֆ»-ի շենքում. Շենքի մուտքը կապարակնքվեցԱՄՆ-ը նախատեսում է Գերմանիայից ռազմատեխնիկա տեղափոխել Հայաստան. RTԱնպատժելիության հետևանքով խոշտանգման նոր դեպք ոստիկանությունում. բաժնի պետը հրահանգել է Տիգրանին «մշակել»Իրավիճակը հանգիստ է. ԵՄ առաքելությունը պարեկներ է ուղարկել հայ-ադրբեջանական սահմանի տարբեր հատվածներՖուտբոլի Հայաստանի հավաքականի նոր խաղաշապիկը (ֆոտո)Գերնորերի պայթյունները երկու անգամ ոչնչացրել են կյանքը Երկրի վրա․ Նման աղետների կրկնվելու վտանգ կա՞iPhone 17 Air-ը սպասվածից ավելի հաստ կլինիՆուբարաշենում հրդեհ է բռնկվել «Opel Astra»-ումՊենտագոնը վերակազմավորել է Ընդհանուր գնահատումների գրասենյակըՓաշինյանն Անդրանիկ Քոչարյանին հասկացրել է, որ վեր-վեր չթռնի ԱԺ նախագահի գլխիցԹրամփ. ԱՄՆ-ն Ուկրաինայի հետ քննարկում է, թե որ տարածքները կպահի և որոնք կկորցնիAmerican Airlines-ի ինքնաթիռը հրդեհվել է Դենվերի օդանավակայանում. տարհանվել է 178 մարդ (տեսանյութ)Օդի ջերմաստիճանը կբարձրանաՈղջունում եմ Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև բանակցությունների ավարտի մասին հայտարարությունը. ՄակրոնԹրամփի նամակը երեկ երեկոյան հասել է ԹեհրանՆԳ նախարարը մնաց միայնակՍիսիանում ավագանու բոլոր ընդդիմադիր անդամներին զրկել են մանդատներիցԻսպանիայի, Ֆրանսիայի և Գերմանիայի ԱԳ նախարարությունները ողջունել են խաղաղության համաձայնագրի նախագծի տեքստի համաձայնեցման շուրջ բանակցությունների ավարտըԲաքուն ածանցյալ պահանջներ ունիHRW-ը կոչ է արել Բաքվին համաներում հայտարարել Բաքվում ապօրինի պահվող հայերի նկատմամբ
Հայաստան

«Հայկական ավիաուղիներ»-ը կրկին հավաքում է իր թևե՞րը

«Հայկական ավիաուղիներ»-ը հայտարարում է գործունեության դադարի մասին։ Ավիաընկերությունը վերցվող դադարը պայմանավորում է ավիացիոն պարկի թարմացման հրամայականով, սակայն մասնագիտական շրջանակների հետ քննարկումները հիմքեր են տալիս կարծելու, որ դադարը կարող է լինել վերջնական։

Հայաստանյան լրատվամիջոցներից մեկի հետ զրույցում «Հայկական ավիաուղիների» մամուլի պատասխանատու Դիանա Կարապետյանն ասել է. «Ընկերությունը թարմացնում է ինքնաթիռների պարկը, նոր ինքնաթիռներ ենք գնելու, այժմ փաստաթղթաշրջանառություն է իրականացվում և այո, որոշ ժամանակով` մինչև 6 ամիս, ընկերությունը դադարեցնում է թռիչքները»։

Տարակուսանքը ցրելու փոխարեն, այս հայտարարությունն ավելի է ընդգծում մտահանգումը, որ ավիաընկերությունը հավանաբար պատրաստվում է լքել հայկական շուկան։ Հիմնավորենք, թե որոնք են նման եզրակացության պատճառները։

Առաջին․ պետք է հաշվի առնել, որ առջևում ամառային նավիգացիոն շրջանն է, որն ամենաեկամտաբեր ժամանակահատվածն է ավիաընկերությունների ֆինանսական կայունության և հաջորդող՝ պակաս եկամտաբեր ամիսներին գործունեությունն ապահովելու համար։ Ավիաընկերության գործունեության տեսանկյունից՝ դադար առնելու որոշումը հարցականի տակ է դնում ֆինանսատնտեսական բոլոր հնարավոր ցուցանիշները՝ անիրատեսական դարձնելով ավիաընկերաության վերադարձի որևէ հնարավորություն։ Հարկ է նշել նաև, որ որևէ օդանավի ձեռքբերման փաստաթղթաշրջանառություն կես տարի չի տևում։

Երկրորդ․ ներկայում՝ ավիացիոն շուկայում անկհայտ է օդանավերի պակասը։ Այդ իրողությունն հավանաբար ազդում է ինքնաթիռների լիզինգի ու ձեռքբերման գների վրա։ Քիչ հավանական է, որ «Հայկական ավիաուղիները» հանձնի ամիսներ առաջ ավելի բարենպաստ լիզինգային պայմաններով ձեռք բերված ինքնաթիռներն ու պարկը թարմացնեն ավելի «թանկ» օդանավերով։ Դա կարող է ազդել տոմսերի ինքնարժեքի վրա, ու ձմեռային թռիչքային շրջանում ավիաընկերության գործունեությունը կարող է դառնալ խիստ վնասաբեր։

Այսպիսով՝ 6 ամիս անց վերադառնալը գրեթե անհավանական է նաև շուկայում օդանավերի բացակայության պատճառով, ու այս իրավիճակը տեսանելի ապագայում դժվար փոխվի։

Երրորդ․ արդեն օրեր առաջ, տեղեկություններ էին տարածվել այն մասին, որ «Հայկական ավիաուղիների» թռիչքային ու մասնագիտական անձնակազմը համատարած աշխատանքից ազատվելու դիմումներ էր ներկայացնում։ Ավիացիոն բիզնեսի առանձնահատկություններից մեկն էլ այն է, որ բարձր որակավորում ու մասնագիտական գործունեության թույլտվություն ունեցող կադրերի զբաղվածության խնդիրը համեմատաբար արագ է լուծվում, և ամիսներ անց, նշված ավիաընկերությունը, ամենայն հավանականությամբ, չի կարողանա «կախարդական փայտիկի» հարվածով իրար գլխի հավաքել ցրված անձնակազմը։

Այս ամենին զուգահեռ՝ հարկ է անդրադառնալ երկու լրացուցիչ հանգամանքի։ «Հայկական ավիաուղիներ»-ի կողմից այժմ շահագործվող EK-AAD և EK-AAB օդանավերից երկրորդի՝ հայկական ռեգիստրում գտնվելու վավերականության ժամկետը լրանում է 2025թ․ ապրիլի 14-ին, ու ամենայն հավանականությամբ, օդանավն այդ պահից սկսած այլևս չի ունենա հայկական գրանցում։ Ավիաընկերությունում իրավիճակին քաջածանոթ աղբյուրը հայտնում է, որ շուտով հայկական գրանցումից կարող է դուրս  գալ նաև EK-AAD օդանավը։ Հետաքրքրական է նաև այն հանգամանքը, որ վերջին շրջանում ավիաընկերությունը խնդիրներ ուներ թռիչքային ժամանակացույցը պահելու հետ։ Ամենաաղմկահարույց միջադեպը փետրվարի 19-ին նախատեսված Մինվոդի-Երևան թռիչքի ուշացումը, ապա չեղարկումն էր, որի մասին ուղևորներն իմացան նախաթռիչքային գրանցումն անցնելուց հետո՝ թռիչքից անմիջապես առաջ։ Արդեն երկրորդ անգամն է, որ «Հայկական ավիաուղիներ» անունը կրող ընկերությունը դադարում է գործել։ Առաջին դեպքում դադարն ավարտվեց ընկերության լուծարմամբ, այս դեպքի ներկա հանգրվանում ՝ հեռանկարները պատված են անորոշությունների մշուշով, քանզի եթե 6 ամսյա դադարից հետո ավիաընկերությունը չկարողանա հայկական ռեգիստրում օդանավեր ունենալ, ապա «Հայկական ավիաուղիներ»-ը կարող է օրենքի ուժով զրկվել նաև օդանավ շահագործողի վկայականից։ Ինչևէ, կապրենք, կտեսնենք․․․