Իմ Հերոս նախագիծ
Գլխավոր Թոփ լուրեր Լրահոս Վիդեո Թրենդ
Ուկրաինայի կարգավորման վերաբերյալ դիրքորոշումների մեծ մասը համաձայնեցված է. Թրամփ Զելենսկին ԱՄՆ-ից պահանջել է նույն անվտանգության երաշխիքները, ինչ Իսրայելի համար է տրվել Ղրիմը մնալու է ՌԴ-ին․ Թրամփ  Մուսկատում մեկնարկել է ԱՄՆ-Իրան բանակցությունների երրորդ փուլը Ուկրաինայում առաջարկել են միանալ Ռուսաստանի և Բելառուսի միութենական պետությանը Հռոմի պապ Ֆրանցիսկոսի հուղարկավորությունը Սյունիքում մահացած զինծառայողը 9 ամիս առաջ էր զորակոչվել բանակ. մանրամասներ ՄԱԿ-ի միջազգային դատարանը մերժել է Հայաստանի մի շարք պահանջներ, որոնք վերաբերում էին Բաքվում ապօրինի պահվող հայերի պահման պայմաններին և վերաբերմունքին Հայ-թուրքական «միակողմանի» առևտուրը. ներմուծումը նոր թափ է հավաքել Բաքուն ակնկալում է, որ Հայաստանի և Ֆրանսիայի իշխանությունները կարձագանքեն Ադրբեջանի և Թուրքիայի դրոշների այրմանը. Բայրամով Ուկրաինան ԱՄՆ-ին առաջարկել է խաղաղության իր պայմանները. Telegraph-ը բացահայտել է փաստաթղթի բովանդակությունը «Ավետյաց լեռը». Ֆիլմ՝ մեր պատմության, հիշողության, բռնագաղթի և մերօրյա ուրացման փորձերի մասին

Ինչը տղամարդը երբեք չի ների կնոջը, նույնիսկ եթե սիրում է նրանՍատուրացիան հասել էր 50-ի․ Վիկտորյա Բոնյան Էվերեստի վրա մահվան եզրին էրԱԲ-ն կդառնա ավելի ճշգրիտ. Շվեյցարացի գիտնականները մշակել են նեյրոցանցերի պատասխանների հուսալիությունը բարձրացնելու մեթոդԼոլիտայի շոկային խոստովանությունը տղամարդկանց մասինՌեստարտի կարիք կաՈւկրաինայի կարգավորման վերաբերյալ դիրքորոշումների մեծ մասը համաձայնեցված է. ԹրամփՓաշինյանը ՔՊ-ական պատգամավորներին հանձնարարել է Սյունիք գնալՈւժայինները սյունեցիներին հրահանգավորել ենՌուսաստանը Ուկրաինայի հարցով լուրջ առաջարկներ է ներկայացնում և քննարկում. ԼավրովԳործազրկությունը Հայաստանում 2024 թվականին աճել էՖրանսիացի պատգամավորը՝ Կալասին. իսկ ի՞նչ կասեք 23 հայ բանտարկյալների մասին ադրբեջանական բանտերումԵրեւանում ջրանցքից դուրս է բերվել խեղդվող կնոջը, իսկ նրա հետ գտնվող տղամարդուն փրկել չի հաջողվելՓաշինյանը ցուցակ է կազմումԹուրքիայում զգուշացրել են Ստամբուլում ուժեղ երկրաշարժի հավանականության մասինՋահերով երթը՝ մի մեծ ոսկոր իշխանությունների կոկորդումՀայաստանը բոլոր ոլորտներում պետք է խորացնի կապերը ՌԴ-ի, Իրանի և Հնդկաստանի հետԶելենսկին ԱՄՆ-ից պահանջել է նույն անվտանգության երաշխիքները, ինչ Իսրայելի համար է տրվելԱրամ Ա-ն ու Գարեգին Բ-ն մեկնել են ՎատիկանՀամաշխարհային ղեկավարները եւ թագավորական ընտանիքների ներկայացուցիչները ժամանել են Հռոմի պապի հուղարկավորությանըՆիկոլ Փաշինյանի խնդիրները դրսում, ներսում ու... «ավելի ներսում»Ղրիմը մնալու է ՌԴ-ին․ ԹրամփՀրապարակվել են Օմանում կայանալիք Իրան-ԱՄՆ բանակցությունների մանրամասներըԻրանի նախագահը ֆուտբոլ է խաղացելՇենգավիթում մերսուհիները գումարի դիմաց կատարել են նաև սեռական բնույթի ծառայություններ Մուսկատում մեկնարկել է ԱՄՆ-Իրան բանակցությունների երրորդ փուլըՈւկրաինայում առաջարկել են միանալ Ռուսաստանի և Բելառուսի միութենական պետությանըՀռոմի պապ Ֆրանցիսկոսի հուղարկավորությունըԿենտրոնական հետախուզական վարչության նախկին աշխատակիցը Զելենսկուն անվանել է «դրամայի թագուհի» (տեսանյութ)Ժամանակն է լուծարել ԵԱՀԿ Մինսկի խումբը. ԱլիևՍյունիքում մահացած զինծառայողը 9 ամիս առաջ էր զորակոչվել բանակ. մանրամասներԷրդողանը հաջորդ ամիս կմեկնի ԱդրբեջանՄԱԿ-ի միջազգային դատարանը մերժել է Հայաստանի մի շարք պահանջներ, որոնք վերաբերում էին Բաքվում ապօրինի պահվող հայերի պահման պայմաններին և վերաբերմունքինՔաշմիրի վերահսկման գիծը կրկին երկու կողմից հրետակոծության է ենթարկվելՀայ-թուրքական «միակողմանի» առևտուրը. ներմուծումը նոր թափ է հավաքել8 ամիս հետախուզվելուց հետո քրեական հեղինակություն Նորատուսցի Ալիկը ներկայացել է իրավապահներինՀակոբ Արշակյանը չի հայտարարագրել համատեղ սեփականություն ամառանոցըՓաշինյանը ցանկանում է մոռացության տա՞լ ՑեղասպանությունըՀասարակության «կարճ հիշողությունը» կարող է կործանարար լինել ամբողջ հասարակության համարԹրամփն ու Զելենսկին ժամանել են Հռոմ՝ մասնակցելու Հռոմի պապի hnւղարկավnրnւթյան արարողությանըԻնչպե՞ս է վրացական ընկերությունը հաղթել«Դու տղուդ ո՞նց գիտես, մա՛մ ջան, ես երբևէ ինչ-որ բանից խուսափե՞լ եմ, փախե՞լ եմ». Հայկ Հակոբյանն անմահացել է 2022 թ. սեպտեմբերի 13-ին Ներքին Հանդի դիրքումՄԻԵԴ-ից ապտակ է սպասվում ԲԴԽ-ին. համակարգից հեռացված դատավորները նոր ասելիք կունենանՎատիկանի համալսարանը մեղադրվում է Ադրբեջանի կողմից հայ քրիստոնյաներին ոչնչացնելու ջանքերն օրինականացնելու մեջԲաքուն ակնկալում է, որ Հայաստանի և Ֆրանսիայի իշխանությունները կարձագանքեն Ադրբեջանի և Թուրքիայի դրոշների այրմանը. ԲայրամովՈւկրաինան ԱՄՆ-ին առաջարկել է խաղաղության իր պայմանները. Telegraph-ը բացահայտել է փաստաթղթի բովանդակությունըԲԿ-ների նախկին տնօրեններից որոշները անգամ որոշել են ընդդիմության շարքերը անցնել. Անուշ ՊողոսյանՄի շարք երկրների դիվանագետներ Ծիծեռնակաբերդում ծաղիկներ են խոնարհել Անմար կրակի մոտ (տեսանյութ)Մենք վերահաստատում ենք մեր հանձնառությունը՝ պայքարել Հայոց Ցեղասպանության ժխտման դեմ. Ժորժ ԴալմանԻրական իշխանությունը ես ու պարոն Ասլանյանն ենք, մնացած մեր նախկին գործընկերները շեղվել են. Հովիկ Աղազարյան«Ավետյաց լեռը». Ֆիլմ՝ մեր պատմության, հիշողության, բռնագաղթի և մերօրյա ուրացման փորձերի մասին
Հայաստան

Մարտիրոս Սարյանի «Եղիշե Չարենցի դիմանկարը» կտավը

Մարտիրոս Սարյանն իր հայտնի «Եղիշե Չարենցի դիմանկարը» ստեղծել է 1923 թվականին: 1924 թվականին այն ցուցադրվել է Վենետիկի 14-րդ միջազգային բիենալեում:

Տարիներ անցած, երբ Սարյանից պահանջում են նկարել Իոսիֆ Ստալինին, նա հրաժարվում է՝ պատասխանելով, որ իր սկզբունքներին դեմ է առանց բնորդի դիմանկար ստեղծելը:

1937 թվականին պատկերասրահի բակում այրում են Սարյանի վրձնած 12 դիմանկարները, որտեղ պատկերված էին «ժողովրդի թշնամի» հայտարարված հայ պետական գործիչներն ու մտավորականները:

Այդ դիմանկարներից փրկվում է միայն «Եղիշե Չարենցի դիմանկարը» կտավը, որը գրականագետ, արվեստաբան Նշան Մուրադյանն ու Պարգևուհի Սիմոնյանը կտավը թաքցրել են չերևացող մի անկյունում: Ավելի ուշ, երբ պարզվում է իրողությունը, հուզված Սարյանը որոշում է նկարը` որպես պարգև նվիրել Նշան Մուրադյանին: Գրականագետը հրաժարվում է:

Եղիշե Չարենցին Սարյանը հաճախ է նկարել

․․․բազմաթիվ ճեպանկարներ է արել, որոնք այսօր օգտագործվում են գրքերում: Իսկ վերոնշյալ կտավի ստեղծման մասին հետաքրքիր մի հուշ ունի հենց Մարտիրոս Սարյանը.

«Մի օր իջնում էի Աստաֆյանով: Տեսնեմ դիմացից Չարենցն է գալիս՝ մի քանի գիրք թևի տակ: Մոտեցավ ու թե՝ «լա՛վ է չէ՞ մեր փողոցը, ճիշտ է, շատ է գավառական, բայց համ ու հոտ ունի, կոլորիտ ունի. հ՛ը, ի՞նչ կասես»: «Այդպես է, ասում եմ, – իսկ ե՞րբ ենք սկսում աշխատել»:

– Վա՛ղը, հենց վա՛ղը; Կիրակի օր էլ է: Վաղը 12-ին արի:

Հաջորդ օրը գնում եմ: Տանը բացի իրենից, ոչ ոք չկա: Ամեն ինչից զգում եմ, որ նախապատրաստել, տրամադրվել է նկարվելու: Նստում է:

Պատկերակալը տեղադրելու, երանգապնակն ու վրձինները դիտմամբ դանդաղ կարգի բերելու ընթացքում խոսում եմ դեսից դենից: Աշխատում եմ տրամադրությունը ցրել՝ չի ստացվում: Նայում եմ դեմքին՝ ի՛նքը չի: Ծուլորեն մի քանի պատահական գծեր եմ դնում կտավին և, իմիջիայլոց, հայտարարում, թե այսօր մի տեսակ վրձին բռնելու ցանկություն չունեմ:

– Ինչո՞ւ, – հարցնում է զարմացած:

– Չգիտեմ, վաղը գամ:

Մի քիչ խռոված տոնով պատասխանում է, որ աշխատանքի է:

– Ոչինչ, – ասում եմ, – գործդ վերցրու հետդ ու արի տուն: Դու կաշխատես, ես կամաց-կամաց կքսմսեմ՝ գուցե մի բան դուրս գա: Լռում է, մտքի մեջ հաշիվներ անում ու համաձայնում: Մի երկու ժամ էլ լավից վատից խոսում ենք ու բաժանվում: Փայտե պատկերակալը մնում է Չարենցի աշխատասենյակում, նրա գրասեղանից երկու-երեք քայլ հեռու՝ համր ու անտարբեր:

… Լուսիկն (Սարյանի կինը) արագ-արագ ճաշի պատրաստություն է տեսնում, հետն էլ կշտամբում ինձ. «Ի՞նչ ես արել մարդու հետ, քո երեխա՞ն է, ինչ է. կնեղանա» և այլն, և այլն: «Հա՛, հա՛, երեխա է, բա ի՞նչ է, եթե ճիշտն ուզում ես իմանալ, երեխա՛ է»:

Եվ իսկապես երեխա էր, մեծ երեխա, ազնիվ, բյուրեղյա հոգու տեր:

Հաջորդ օրը տնից դուրս եմ գալիս, մտածելով՝ տեսնես փորձն արդյունք տվել է:

… Դուռը բացում է ինքը: Ա՛յ, սա հասկանալի է՝ տնեցիք էլ տանն են: Չարենցն էլ Չարենց է: Սովորական նախադասությունները փոխանակում ենք և անցնում գործի: Կարծես չի էլ նկատում ո՛չ պատկերակալը, ո՛չ ինձ: Երեկվա արհեստականությունից ոչինչ չի մնացել դեմքին: Բնական է գլխի շարժումը, դիմախաղը՝ ազատ, տիպիկ չարենցյան:

Տարածված հայկական տիպաժ է: Մազերը՝ սև, փոքր-ինչ ալիքավոր, խիտ ու ճակատաին թափված: Քիթը մեծ է, ներքևի շրթունքը՝ հաստ: Փոքրամարմին է, բայց ներքին կրակով այրվող մարդու ազդեցիկ արտահայտությունը և, հատկապես, խոշոր աչքերի սուր, արծվային հայացքը ժայռեղեն հսկայի տպավորություն են ստեղծում: Գեղեցիկ դեմք չէ, կարելի է նույնիսկ ասել, որ տգեղ է, բայց հմայիչ է ու համակրելի: Այդ դեմքն է, որ արտացոլում է նրա անհաշտ ու խիստ, ակտիվ ու բռնկվող բնավորությունը. Այդ դեմքն է, որ կրում է վեհ ու դրամատիկական հանճարի և մեծ հայի արտահայտությունը: Չարենց անձնավորության հիմնական հատկանիշներն են դրանք, որ պետք է ընդգծել ու խտացված ներկայացնել կտավի վրա …

Դիմանակարը դու եկավ թե՛ իրեն, թե՛ ինձ:

– Մեկ էլ մի քսան տարի հետո այսպես հիմնավոր կնկարես, – ասաց, – հետաքրքիր է, ինչպիսի՞ն կլինեմ»:

Չարենցի դիմանկարի հետևի ֆոնի դիմակների մասին էլ, Սարյանը պատմում է հետևյալը.

Դիմակների նկատմամբ իմ հետաքրքրությունը ծնվեց եգիպտական արվեստին ծանոթանալիս: Մի տեսակ խորհրդավոր զորություն ունի դիմակը: Ամենաանարտահայտելի բանը կարելի է նրա միջոցով արտահայտել: Տարբեր ազգեր, տարբեր ժողովուրդներ, տարբեր իմաստ են դնում դիմակի մեջ: Ես այն դիտում եմ, մոտավորապես, իբրև հմայիլ, ճակատագրի, հավերժանալու մարդկային ձգտման խորհրդանիշ: կարծում եմ այս կոպիտ ձևակերպումը ինչ-որ բան կարող է հուշել Չարենցի դիմանկարը «կարդալու» համար:

Ի դեպ, Չարենցի դիմանկարի մետաքսե ծաղկազարդ գլխաշորն այսօր թեև մաշված ու գունաթափված է, բայց այն որպես ցուցանմուշ՝ գեղեցիկ ներկայացված է Մարտիրոս Սարյանի տուն-թանգարանում, իսկ հայտնի կտավը պահվում ու ցուցադրվում է Եղիշե Չարենցի անվան գրականության և արվեստի թանգարանում: