Նոր մոդելը շեշտում է եվրոպական ավտոարտադրողների վրա գնային ճնշումը, որոնք դեռ դժվարանում են մատչելի էլեկտրամեքենաներ առաջարկել։ Վաճառքի գլխավոր ղեկավար Պատրիկ Շուլցն ընդգծել է, որ BYD-ն թիրախավորել է Եվրոպայի կոմպակտ սեգմենտը՝ նկատելով այդ շուկայի հսկայական ներուժը, հայտնում է Reuters-ը։
Չինական տարբերակով՝ Seagull անունով հայտնի մեքենան, արդեն մեծ հաջողություն է գրանցել Չինաստանում՝ 2024-ին գրանցելով ավելի քան 442,000 վաճառք։ Եվրոպայում BYD-ն քառապատկել է վաճառքները՝ առաջին եռամսյակում վաճառելով 37,201 մեքենա, մինչդեռ Tesla-ի վաճառքները կրճատվել են ավելի քան 37%-ով։ Ընկերությունը ծրագրում է 2025-ին մուտք գործել եվրոպական 12 նոր շուկա՝ ընդլայնելով իր վաճառքի ցանցը մինչև 1,000 սրահ։


















































Բեմ են դուրս գալիս «սոցիոլոգները»
Հենրիխ Մխիթարյան. Երևանի փողոցներից մինչև Չեմպիոնների լիգայի եզրափակիչ. Անկեղծ հարցազրույց (տեսանյու...
Բալիում սկանդալային պոռնոաստղին սպառնում է մինչև 15 տարվա ազատազրկում
Ռուսաստանում կործանվել է աշխարհի ամենամեծ տուրբապտուտակավոր օդանավը
Ինչ են զրուցել ԱԱԾ մեկուսարանում Աղազարյանն ու Սրբազանները. «Իրավունք»
Հայրն իր կյանքի գնով փրկել է խեղդվող որդուն
Հայտնաբերվել է 1-ին տիպի շաքարախտի ամենավաղ ախտանիշը
Գալյանը դեմ չէ, որ կառավարության նիստը սկսվի աղոթքով
Շարլիզ Թերոնը 50 տարեկանում 25 տարեկանի տեսք ունի. Հոլիվուդյան աստղի կատարյալ մաշկի գաղտնիքը
Ովքեր են «դուրս մնալու» ՔՊ ցուցակից