Նոր մոդելը շեշտում է եվրոպական ավտոարտադրողների վրա գնային ճնշումը, որոնք դեռ դժվարանում են մատչելի էլեկտրամեքենաներ առաջարկել։ Վաճառքի գլխավոր ղեկավար Պատրիկ Շուլցն ընդգծել է, որ BYD-ն թիրախավորել է Եվրոպայի կոմպակտ սեգմենտը՝ նկատելով այդ շուկայի հսկայական ներուժը, հայտնում է Reuters-ը։
Չինական տարբերակով՝ Seagull անունով հայտնի մեքենան, արդեն մեծ հաջողություն է գրանցել Չինաստանում՝ 2024-ին գրանցելով ավելի քան 442,000 վաճառք։ Եվրոպայում BYD-ն քառապատկել է վաճառքները՝ առաջին եռամսյակում վաճառելով 37,201 մեքենա, մինչդեռ Tesla-ի վաճառքները կրճատվել են ավելի քան 37%-ով։ Ընկերությունը ծրագրում է 2025-ին մուտք գործել եվրոպական 12 նոր շուկա՝ ընդլայնելով իր վաճառքի ցանցը մինչև 1,000 սրահ։


















































Երևանում խուլիգանական վարք դրսևորելու կասկածանքով ձերբակալվել է լեհական ակումբի 17 երկրպագու
Դաշտ են դուրս գալիս ձեւիստները
Ում դրոշը պետք է երեւա սահմանի այն կողմում
Հայաստանի քաղաքացիները հայտնվել են ռուսական անձնագիր ստացողների թոփ-5-ում
Քաղաքապետարանի ավտոբուսների մասնակցությամբ ամեն 2-րդ վթարի մեղավորը ավտոբուսի վարորդներն են
Բեմ են դուրս գալիս «սոցիոլոգները»
Երևան-Մոսկվա չվերթի ինքնաթիռում ոչ ադեկվատ վիճակում գտնվող ուղևորը ձերբակալվել է
61 միլիոն եվրո․ Մբապեն դատարանում հաղթել է ՊՍԺ–ին
200.000 դոլար՝ միջնորդության և 23.000 դոլար՝ կառուցապատման թույլտվության համար. Աղազարյանի գործը դատ...
ՍԱՏՄ-ն անհայտ ծագման միս է առգրավել ու ուղարկել ոչնչացման (տեսանյութ)