«Վթարային ահազանգի կոճակը տեղադրված է առաստաղի վրա։ Տարօրինակ որոշում էրգոնոմիկայի տեսանկյունից. «Բացի այդ, դա պարզապես վտանգավոր է», - ասաց Միլեշկինը:
Բացի այդ, ըստ փորձագետի, մեդիա համակարգը կատարելագործման փուլում է։ Հիմնական կոնֆիգուրացիան չի ներառում տնակում ջեռուցում:
Gazeta.ru-ի փոխանցմամբ՝ կա ևս մեկ տարօրինակ հատկություն. Շարժվող արտաքին դռների բռնակները ստանդարտ են բոլոր X55-ների համար: Բայց միայն վերին կոնֆիգուրացիան հագեցած է էլեկտրական շարժիչով:
Բացի այդ, երկրորդ շարքի գլխաշորերը ինտեգրված են, ինչը մեծապես բարդացնում է հետևի տեսարանը:
Մինչ այս ավտոփորձագետ Սերգեյ Զինովյովը խոսել է երրորդ սերնդի Hyundai Tucson քրոսովերի շահագործման մասին։
Այսպիսով, ըստ նրա, խնդրահարույց են տուրբոշարժիչներով և ռոբոտային փոխանցման տուփերով տարբերակները։ Ավելին, նման մոդիֆիկացիաները թանկ արժեն շուկայում։
Ավելի լավ է ընտրել բնական շնչառական G4NA 2.0 շարժիչով (150 ձիաուժ) տարբերակը՝ մեխանիկական կամ ավտոմատ փոխանցման տուփով։ G4NA-ի հետ ցանկացած համակցություն ունակ է վազել ավելի քան 250 հազար կմ առանց լուրջ վթարների: