«Վթարային ահազանգի կոճակը տեղադրված է առաստաղի վրա։ Տարօրինակ որոշում էրգոնոմիկայի տեսանկյունից. «Բացի այդ, դա պարզապես վտանգավոր է», - ասաց Միլեշկինը:
Բացի այդ, ըստ փորձագետի, մեդիա համակարգը կատարելագործման փուլում է։ Հիմնական կոնֆիգուրացիան չի ներառում տնակում ջեռուցում:
Gazeta.ru-ի փոխանցմամբ՝ կա ևս մեկ տարօրինակ հատկություն. Շարժվող արտաքին դռների բռնակները ստանդարտ են բոլոր X55-ների համար: Բայց միայն վերին կոնֆիգուրացիան հագեցած է էլեկտրական շարժիչով:
Բացի այդ, երկրորդ շարքի գլխաշորերը ինտեգրված են, ինչը մեծապես բարդացնում է հետևի տեսարանը:
Մինչ այս ավտոփորձագետ Սերգեյ Զինովյովը խոսել է երրորդ սերնդի Hyundai Tucson քրոսովերի շահագործման մասին։
Այսպիսով, ըստ նրա, խնդրահարույց են տուրբոշարժիչներով և ռոբոտային փոխանցման տուփերով տարբերակները։ Ավելին, նման մոդիֆիկացիաները թանկ արժեն շուկայում։
Ավելի լավ է ընտրել բնական շնչառական G4NA 2.0 շարժիչով (150 ձիաուժ) տարբերակը՝ մեխանիկական կամ ավտոմատ փոխանցման տուփով։ G4NA-ի հետ ցանկացած համակցություն ունակ է վազել ավելի քան 250 հազար կմ առանց լուրջ վթարների:


















































Բեմ են դուրս գալիս «սոցիոլոգները»
Հենրիխ Մխիթարյան. Երևանի փողոցներից մինչև Չեմպիոնների լիգայի եզրափակիչ. Անկեղծ հարցազրույց (տեսանյու...
Բալիում սկանդալային պոռնոաստղին սպառնում է մինչև 15 տարվա ազատազրկում
Ռուսաստանում կործանվել է աշխարհի ամենամեծ տուրբապտուտակավոր օդանավը
Ինչ են զրուցել ԱԱԾ մեկուսարանում Աղազարյանն ու Սրբազանները. «Իրավունք»
Հայրն իր կյանքի գնով փրկել է խեղդվող որդուն
Հայտնաբերվել է 1-ին տիպի շաքարախտի ամենավաղ ախտանիշը
Գալյանը դեմ չէ, որ կառավարության նիստը սկսվի աղոթքով
Շարլիզ Թերոնը 50 տարեկանում 25 տարեկանի տեսք ունի. Հոլիվուդյան աստղի կատարյալ մաշկի գաղտնիքը
Ովքեր են «դուրս մնալու» ՔՊ ցուցակից