Բարձրաստիճան աղբյուրը հաստատեց, որ նախնական աշխատանք է տարվում այն մեքենայի իրավահաջորդի վրա, որը լայնորեն վերագրվում է հետպատերազմյան Ֆրանսիայի մոբիլիզացմանը, թեև նախագիծը վաղ փուլում է:
Այս լուրը նշում է Citroën-ի դիրքորոշման փոփոխությունը, որը նախկինում հերքել էր խորհրդանշական մոդելը վերադարձնելու որևէ պլան:
Ենթադրվում է, որ ռետրո ոճի Renault 5 մոդելը ընկերությանը ստիպել է վերանայել իր որոշումը։
Հեչբեքն անմիջապես մեծ հաջողություն ունեցավ Ֆրանսիայում՝ 9973 միավորով անցյալ ամիս դուրս է եկել ցուցասրահներից: Դա 1721 միավորով ավելի է, քան Citroën-ը վաճառել է նոր ë-C3-ից:
2024 թվականի նոյեմբերին՝ վաճառքի առաջին ամբողջ ամիսը 5, նոր հեչբեկը առանցքային դեր խաղաց ֆրանսիական էլեկտրական մեքենաների շուկայում Renault-ի մասնաբաժինը 16,3%-ից (հունվար-հոկտեմբեր) մինչև 23,2% ավելացնելու գործում։ Այս տարվա Բրյուսելի ավտոսրահում Autocar-ի հետ զրույցում Citroën-ի դիզայներական ղեկավար Պիեռ Լեկլերկը չհրապարակեց նոր 2CV-ն, բայց ասաց, որ մակնիշը «դուռը չի փակում» ռետրո դիզայնի վրա:


















































Բեմ են դուրս գալիս «սոցիոլոգները»
Հենրիխ Մխիթարյան. Երևանի փողոցներից մինչև Չեմպիոնների լիգայի եզրափակիչ. Անկեղծ հարցազրույց (տեսանյու...
Բալիում սկանդալային պոռնոաստղին սպառնում է մինչև 15 տարվա ազատազրկում
Ռուսաստանում կործանվել է աշխարհի ամենամեծ տուրբապտուտակավոր օդանավը
Ինչ են զրուցել ԱԱԾ մեկուսարանում Աղազարյանն ու Սրբազանները. «Իրավունք»
Հայրն իր կյանքի գնով փրկել է խեղդվող որդուն
Հայտնաբերվել է 1-ին տիպի շաքարախտի ամենավաղ ախտանիշը
Գալյանը դեմ չէ, որ կառավարության նիստը սկսվի աղոթքով
Շարլիզ Թերոնը 50 տարեկանում 25 տարեկանի տեսք ունի. Հոլիվուդյան աստղի կատարյալ մաշկի գաղտնիքը
Ովքեր են «դուրս մնալու» ՔՊ ցուցակից