Բարձրաստիճան աղբյուրը հաստատեց, որ նախնական աշխատանք է տարվում այն մեքենայի իրավահաջորդի վրա, որը լայնորեն վերագրվում է հետպատերազմյան Ֆրանսիայի մոբիլիզացմանը, թեև նախագիծը վաղ փուլում է:
Այս լուրը նշում է Citroën-ի դիրքորոշման փոփոխությունը, որը նախկինում հերքել էր խորհրդանշական մոդելը վերադարձնելու որևէ պլան:
Ենթադրվում է, որ ռետրո ոճի Renault 5 մոդելը ընկերությանը ստիպել է վերանայել իր որոշումը։
Հեչբեքն անմիջապես մեծ հաջողություն ունեցավ Ֆրանսիայում՝ 9973 միավորով անցյալ ամիս դուրս է եկել ցուցասրահներից: Դա 1721 միավորով ավելի է, քան Citroën-ը վաճառել է նոր ë-C3-ից:
2024 թվականի նոյեմբերին՝ վաճառքի առաջին ամբողջ ամիսը 5, նոր հեչբեկը առանցքային դեր խաղաց ֆրանսիական էլեկտրական մեքենաների շուկայում Renault-ի մասնաբաժինը 16,3%-ից (հունվար-հոկտեմբեր) մինչև 23,2% ավելացնելու գործում։ Այս տարվա Բրյուսելի ավտոսրահում Autocar-ի հետ զրույցում Citroën-ի դիզայներական ղեկավար Պիեռ Լեկլերկը չհրապարակեց նոր 2CV-ն, բայց ասաց, որ մակնիշը «դուռը չի փակում» ռետրո դիզայնի վրա: