«Սա մեծ առաջընթաց է ամբողջովին ածխաջրածին օդանավերի շարժիչներին անցնելու ճանապարհին, որոնք պատրաստ կլինեն թռչել, երբ աշխարհը սկսի մասշտաբով ջրածին արտադրել», - ասել է Turbotech-ի գործադիր տնօրեն Դամիեն Ֆովետը:
«Մենք ցույց ենք տվել, որ թռիչքների ժամանակ ածխածնի զրոյական արտանետումներով լիարժեք բարձր տեխնոլոգիական շարժիչային լուծում հնարավոր է, և որ այն կարող է ուղղակիորեն ինտեգրվել թեթև ինքնաթիռներին», - ավելացրել է Safran-ի փոխնախագահ Պիեռ-Ալեն Լամբերը:
Թեև արտասահմանյան լրատվամիջոցները Turbotech, Safran և Air Liquide-ի ստեղծած շարժիչն անվանեցին աշխարհում առաջին գազատուրբինային ջրով հովացվող շարժիչը, պետք է նշել, որ 1980-ականների վերջին խորհրդային ինժեներներն արդեն օգտագործել էին NK-1 տուրբոռեակտիվ շարժիչը Tu-155-ի վրա։ թռչող լաբորատորիա 88, որը սնուցվում է հեղուկացված ջրածնի միջոցով:


















































Բեմ են դուրս գալիս «սոցիոլոգները»
Հենրիխ Մխիթարյան. Երևանի փողոցներից մինչև Չեմպիոնների լիգայի եզրափակիչ. Անկեղծ հարցազրույց (տեսանյու...
Բալիում սկանդալային պոռնոաստղին սպառնում է մինչև 15 տարվա ազատազրկում
Ռուսաստանում կործանվել է աշխարհի ամենամեծ տուրբապտուտակավոր օդանավը
Ինչ են զրուցել ԱԱԾ մեկուսարանում Աղազարյանն ու Սրբազանները. «Իրավունք»
Հայրն իր կյանքի գնով փրկել է խեղդվող որդուն
Հայտնաբերվել է 1-ին տիպի շաքարախտի ամենավաղ ախտանիշը
Գալյանը դեմ չէ, որ կառավարության նիստը սկսվի աղոթքով
Շարլիզ Թերոնը 50 տարեկանում 25 տարեկանի տեսք ունի. Հոլիվուդյան աստղի կատարյալ մաշկի գաղտնիքը
Ովքեր են «դուրս մնալու» ՔՊ ցուցակից