Tesla Cybertruck-ը ԱՄՆ-ում ամենաշատ վաճառվող էլեկտրական պիկապն է: Չնայած շնորհանդեսից հետո նախնական պատվերների թիվը գերազանցեց մեկ միլիոնը, սակայն ի վերջո միայն 40 հազար հայտ է վերածվել փաստացի վաճառքի։ Ամրագրումը չեղարկելու հիմնական պատճառը փաստացի գների և 2019 թվականի սկզբնական գնացուցակի միջև առկա խիստ անհամապատասխանությունն է։ Նույնիսկ Իլոն Մասկը չի վիճարկում Cybertruck-ի բարձր գինը:
Tesla-ի ղեկավարը հույս ուներ տարեկան 250,000 էլեկտրական պիկապների վաճառքի վրա, որոնք կարող են աճել մինչև կես միլիոն միավոր, սակայն այսօր պահանջարկը 5-10 անգամ ավելի ցածր է: Իրավիճակը կարող է փոխվել 61,000 դոլար արժողությամբ հիմնական հետևի քարշակով տարբերակի թողարկմամբ, բայց նույնիսկ այս դեպքում այն դժվար թե հասնի տարեկան 250,000 միավորի: Cybertruck-ի թույլ վաճառքները Tesla-ին ստիպում են դադարեցնել արտադրությունը և աշխատողներին տեղափոխել Model Y քրոսովերի հավաքման գիծ:
Իլոն Մասկը պատկերացնում էր Tesla-ի էլեկտրական պիկապ բեռնատարը որպես մարտահրավեր Ford-ի, Chevrolet-ի և RAM-ի վառելիքով աշխատող բեռնատարների համար, սակայն պահանջարկը դեռ չի հասել: Երկրորդային շուկայում Cybertruck-ի միջին գինը նվազում է. վեցանիշ գները անցյալում են, և նույնիսկ հինգանիշ գները աստիճանաբար նվազում են: Վերլուծաբանները 2024 թվականին Tesla-ի համաշխարհային վաճառքի անկումը (-1,07%) պայմանավորում են պիկապ բեռնատարի անբավարար պահանջարկով: