Gucci-ն բարձրացնում է գները
Jefferies ֆինանսական ընկերության վերլուծաբանները լյուքսային ապրանքների շուկայի ուսումնասիրության ընթացքում հայտնաբերել են, որ Իտալիայում, Մեծ Բրիտանիայում եւ Չինաստանում Gucci-ն 5-9 տոկոսով բարձրացրել է Dionysus եւ Zumi պայուսակների մոդելների գները:
Այսպիսով, ընկերությունը փորձում է պայքարել կորոնավիրուսի պանդեմիայի հետեւանքով առաջացած ֆինանսական ճգնաժամի հետեւանքների դեմ: Kering շքեղ կոնգլոմերատի ղեկավարի մամուլի քարտուղար Ֆրանսուա Պինոն, որին պատկանում է Gucci-ն, հրաժարվել է մեկնաբանություններից: Նման հակաճգնաժամային ռազմավարության կողմնակից է նաեւ Chanel-ը. մայիսին բրենդը բարձրացրել է կաշվից պատրաստված բոլոր աքսեսուարների գները:


















































Քարից մինչև արձան. Գիտնականները առաջին անգամ ցույց են տվել Զատկի կղզում մոայիի ստեղծումը
Մայր Աթոռի հայտարարությունը
Զորականում ուսանողին ծեծի ենթարկած դեռահասներն ազատության մեջ են
44-օրյա պատերազմը սկսվել է երկու պատճառով․ Հայաստանի խորհրդարանի փոխնախագահ
54-ամյա Քրիստինա Օրբակայտեն լողազգեստով ցուցադրել է կազմվածքը
Խիստ ծանր հիվանդություններից բացի բոլորը պետք է զորակոչվեն բանակ․ Գեղամ Նազարյան
Հայտնի է երկրի ամենախիտ բնակեցված քաղաքը
Քեյթ Միդլթոնը բացահայտել է իր արտաքինի մասին զարմանալի գաղտնիք
«Միսս Անգլիա» մրցույթում առաջին բացահայտ նույնասեռական հաղթողը պատմել է, որ իրեն «ծաղրել են» իր սեռա...
«Հերյուրանք է». Գագիկ Բեգլարյանը՝ Ավինյանի համար ձայներ ապահովելու եւ փողերի լվացման մասին