Wildberries-ում մեկնարկում է պատվերների ստացման կետերի ռեբրենդինգը
Wildberries-ը ներկայացնում է պատվերների ստացման կետերի ձևավորման նորացված պաշտոնական բրենդբուքը, որը մշակվել է RWB (Wildberries & Russ) միավորված ընկերության կողմից։ Փաստաթուղթը արդեն պատրաստ է և մոտ ժամանակներս հասանելի կդառնա մարքեթփլեյսի գործընկերներին Հայաստանում։
Ընկերությունը վերանայել է պատվերների ստացման կետերի տարածքի վերափոխման մոտեցումը՝ շեշտը դնելով հարմարավետության, ժամանակակից դիզայնի և տեսողական միասնականության վրա։ Թարմացված կոնցեպցիան ուղղված է հաճախորդների փորձառության բարելավմանը և կդառնա Հայաստանում Wildberries-ի պատվերների տրամադրման կետերի ցանցի հետագա զարգացման հիմքը։
«Մենք ցանկանում ենք, որ պատվերների ստացման կետ այցելելը գնորդների համար դառնա պարզ և հարմարավետ փորձ՝ մուտքից մինչև հանդերձարան։ Թարմացված տարածքը, հարմարավետ հանդերձարանները և պարզ տեղաշարժը ստեղծված են այնպես, որպեսզի պատվեր ստանալը լինի նույնքան հաճելի, որքան դրանց առցանց ձևակերպումը։ Մեզ համար պատվերների ստացման կետերը Wildberries-ի ծառայության տրամաբանական շարունակությունն է», — նշել է Wildberries-ի Հայաստանի տարածաշրջանային տնօրեն Դավիթ Միրզոյանը։
Բրենդբուքի տարբերակն արդեն հասանելի է գործընկերներին ծանոթանալու համար։ Փաստաթղթում թարմացվել են մուտքի գոտու ձևավորման, նավիգացիայի, տարածքի կազմակերպման, կահույքի և ընդհանուր տեսողական կոնցեպցիայի վերաբերյալ առաջարկությունները։ Նոր պահանջները պարտադիր կլինեն միայն այն պատվերների տրամադրման կետերի համար, որոնք կբացվեն 2026 թվականի փետրվարի 1-ից։ Այս մոտեցումը գործընկերներին հնարավորություն կտա նախապես պլանավորել վերանորոգման աշխատանքները, տարածքների ձևավորումը և բիզնես գործընթացների հարմարեցումը։
Ապագայում ընկերությունը դիտարկում է նաև արդեն գործող պատվերների տրամադրման կետերի փուլային ռեբրենդինգը։
Թարմացման հիմնական տարրերից մեկը դարձել է նոր դիզայներական կոնցեպցիան։ RWB թիմը հրաժարվել է շուկայում տարածված ծանրաբեռնված տեսողական ոճից՝ նախապատվությունը տալով ավելի հանգիստ, լուսավոր և ֆունկցիոնալ միջավայրին։
Wildberries-ը նախատեսում է շարունակել գործընկերներից և գնորդներից հետադարձ կապի հավաքագրումը Հայաստանում՝ բրենդբուքի հետագա կատարելագործման համար։ Ընկերությունը վստահ է, որ պատվերների տրամադրման կետերի ձևավորման նոր ստանդարտը կարևոր քայլ կլինի հաճախորդների փորձի զարգացման և տեղական շուկայում բրենդի դիրքերի ամրապնդման գործում։


















































Երևանում խուլիգանական վարք դրսևորելու կասկածանքով ձերբակալվել է լեհական ակումբի 17 երկրպագու
Դաշտ են դուրս գալիս ձեւիստները
Ում դրոշը պետք է երեւա սահմանի այն կողմում
Հայաստանի քաղաքացիները հայտնվել են ռուսական անձնագիր ստացողների թոփ-5-ում
Քաղաքապետարանի ավտոբուսների մասնակցությամբ ամեն 2-րդ վթարի մեղավորը ավտոբուսի վարորդներն են
Բեմ են դուրս գալիս «սոցիոլոգները»
Երևան-Մոսկվա չվերթի ինքնաթիռում ոչ ադեկվատ վիճակում գտնվող ուղևորը ձերբակալվել է
61 միլիոն եվրո․ Մբապեն դատարանում հաղթել է ՊՍԺ–ին
200.000 դոլար՝ միջնորդության և 23.000 դոլար՝ կառուցապատման թույլտվության համար. Աղազարյանի գործը դատ...
Քիմ Քարդաշյանին ծաղրել են SKIMS-ի գովազդում չափից դուրս նիհար Սանտա Կլաուսի պատճառով