Փողը չպետք է խնդիր լինի. Կոսը «TRIPP-ի մեխանիզմների մասին
ԵՄ-ն TRIPP նախագծի շուրջ քննարկումներ է տանում թե հայկական, թե ամերիկյան, թե ադրբեջանական ու թուրքական կողմերի հետ՝ պատասխանելով «Ռադիոլուրի» հարցին՝ բացառիկ մանրամասներ է հայտնել ԵՄ ընդլայնման հարցերով հանձնակատար Մարթա Կոսը։
Ի պատասխան հարցի՝ ԵՄ-ն պատրա՞ստ է աջակցել տրանսպորտային հաղորդակցությանը քաղաքական առումով և տեխնիկապես՝ լոգիստիկա, անվտանգության ստանդարտներ, ԵՄ բարձրաստիճան պաշտոնյան նշել է․
«42 կիլոմետրանոց ճանապարհի հատվածը Միացյալ Նահանգների և ձեր երկրի միջև պայմանավորվածությունն է: Մենք նույնպես քննարկում ենք ամերիկյան կողմի հետ՝ կարևորելով հաղորդակցության ավելի լայն կարգավորումները։ Խոսքը Կենտրոնական Ասիայից դեպի Եվրոպա ճանապարհի մասին է: Մեզ համար շատ կարևոր է, որ TRIPP-ը լինի դեպի արևելք և դեպի արևմուտք գնացող ուղիների մասը, և այդ ամենն արվի միաժամանակ»:
Կոսը մանրամասնել է, որ Հայաստանի տրանսպորտի նախարարից սպասում է Հայաստանի առաջնահերթությունների ցանկը, որին ԵՄ-ն իր գաղափարները կավելացնի: Քննարկումներ են տարվում նաև Թուրքիայի և Ադրբեջանի հետ: Այս առումով Միացյալ Նահանգների ներգրավվածությունը շատ մեծ կարևորություն ունի, քան պարզապես երկաթուղու 42 կիլոմետր կառուցելը:
«Իմ առաջարկն էր ստեղծել բոլոր երկրների գործակցության հարթակ կառավարությունների, միջազգային ֆինանսական կառույցների և նաև մասնավոր բիզնեսի համար։ Մեզ պետք են նրանք բոլորը․ անհնար է, որ ԵՄ-ն ֆինանսավորի ամեն ինչ: Հետո մեզ պետք են ֆինանսավորողներ՝ Համաշխարհային բանկը, Եվրոպական ներդրումային բանկը, ՎԶԵԲ-ը՝ Վերակառուցման և զարգացման եվրոպական բանկը: Մենք երկաթուղիներ չենք կառուցում, մասնավոր բիզնեսն է դա անում: Մենք նախ պարզում ենք առաջնահերթությունները, և ըստ այդմ իրագործում ընդհանուր նախագիծը»,- ընդգծել է Կոսը։
TRIPP նախագիծը կյանքի կկոչվի մաս առ մաս, արդեն քննարկվել է դրա օրինակը: ԵՄ ընդլայնման հարցերով հանձնակատարի խոսքով՝ եթե, օրինակ, կա ճանապարհ կամ երկաթուղի, որը հատում է սահմանը, բայց չկա գործող սահմանային անցակետ, նշանակում է, որ պետք է ֆինանսավորում ուղղվի սահմանային անցակետին:
Սյսպես ասած, կապակցվածության օրակարգը, նոր է ձևավորվում։ Կոսը մանրամասնել է, որ նախարարական հանդիպումներ են եղել Լյուքսեմբուրգում, նաև՝ Տաշքենդում, և լավ արդյունք կա:
«Ես կասեի՝ փողը չպետք է խնդիր լինի: Ինչո՞ւ: Որովհետև երբ ես խոսում էի բիզնեսմենների հետ, նրանք տեսնում են այս կապերի զարգացումը 4 ոլորտում՝ տրանսպորտ, էներգետիկա, առևտուր և թվայնացում: Սա նոր հնարավորություն է նրանց համար էլ։ Տրանսպորտային ուղիներից մեկը, օրինակ, գնում է ձեր երկրից կամ գալիս է նաև Բաքվից դեպի Վրաստան: Վրաստանը նույնպես այս օրակարգում է, անգամ եթե մենք նրանց հետ չենք բանակցում… Համակարգումը շատ, շատ կարևոր է ու դժվար՝ շատ երկրներ, տարբեր շահեր, տարբեր գումարներ, որոնք գալիս են տարբեր ոլորտներից, բայց ես ուրախ եմ, որ համակարգում եմ այս մասը»,-ընդգծել է Կոսը։


















































Քարից մինչև արձան. Գիտնականները առաջին անգամ ցույց են տվել Զատկի կղզում մոայիի ստեղծումը
Զորականում ուսանողին ծեծի ենթարկած դեռահասներն ազատության մեջ են
Մայր Աթոռի հայտարարությունը
44-օրյա պատերազմը սկսվել է երկու պատճառով․ Հայաստանի խորհրդարանի փոխնախագահ
54-ամյա Քրիստինա Օրբակայտեն լողազգեստով ցուցադրել է կազմվածքը
Քեյթ Միդլթոնը բացահայտել է իր արտաքինի մասին զարմանալի գաղտնիք
«Հերյուրանք է». Գագիկ Բեգլարյանը՝ Ավինյանի համար ձայներ ապահովելու եւ փողերի լվացման մասին
«Միսս Անգլիա» մրցույթում առաջին բացահայտ նույնասեռական հաղթողը պատմել է, որ իրեն «ծաղրել են» իր սեռա...
Գողերը մտել են ուրիշի տուն և թողել ծաղրական նամակ
Ով մեզ հետ չի, առնվազն դավաճան է