Ինչու է ուսանողների համար վտանգավոր գործերը վաղվան թողնելը
Մոսկվայի պետական հոգեբանական-մանկավարժական համալսարանի (ՄՊՀՄՀ) գիտնականները պարզել են, որ ուսուցիչների եւ ուսանողների միջեւ հաղորդակցության լարվածության պատճառներից մեկը, որը սպառնում է համալսարաններում հոգեբանական անվտանգությանը, պրոկրաստինացիան է (կարեւոր հարցերը հետաձգելու միտում): Հետազոտողները կարծում են, որ մոտիվացումը մեծացնող ծրագրերի մշակումը կօգնի խուսափել անցանկալի հետեւանքներից, հայտնում է «ՌԻԱ Նովոստի»-ն՝ վկայակոչելով Behavioral Sciences-ին։
ՄՊՀՄՀ փորձագետները հետազոտություն են անցկացրել՝ հիմնվելով համալսարանականների շրջանում անցկացված հարցման վրա, որի ընթացքում նրանք պրոկրաստինացիան համարել են կրթական միջավայրի հոգեբանական անվտանգության խախտման պատճառ: Գիտական աշխատության հեղինակները նշել են, որ եթե անընդհատ հետաձգում ես գործերը, ներքին տհաճության զգացողություն եւ բացասական հուզական ապրումներ են առաջանում՝ կապված տհաճ հետեւանքների սպասումների հետ:
Ուսումնասիրության արդյունքների համաձայն, որն օգտագործել է Կ․ Լեյի սանդղակը, պարզվել է, որ պրոկրաստինացիայի միջին ցուցանիշները բնորոշ են ուսանողների 46.7%-ին: Նրանք երբեմն հետաձգում են կարեւոր գործերը, բայց դա չի նվազեցնում տարբեր գործողություններում ձեռք բերված արդյունքների որակը: Հետաձգման բարձր ցուցանիշները բնորոշ են ուսանողների 53,3%-ին: Նրանք համակարգված չեն կատարում առաջադրված խնդիրները կամ դրանք կատարում են վատ, ինչը հանգեցնում է բացասական հետեւանքների:
Գիտնականները պարզել են, որ պրոկրաստինացիայի բարձր մակարդակ ունեցող ուսանողներն իրենց եւ իրենց կյանքում կարեւոր մարդկանց հանդեպ ունեն ամենաարտահայտված պարտքի եւ ամոթի զգացումը: Ուսանողները, ովքեր հաճախ են կարեւոր գործերը հետաձգում, դասընկերների եւ ուսուցիչների հետ շփվելիս կարող են թշնամանք դրսեւորել, ասում են հետազոտության հեղինակները:
ՄՊՀՄՀ գիտնականների կարծիքով՝ համալսարանում հոգեբանական անվտանգությունն ապահովելու համար անհրաժեշտ է մշակել եւ իրականացնել նպատակային հոգեբանական օգնության ծրագրեր, որոնք ուղղված են պրոկրաստինացիայի մակարդակի իջեցմանը, որպեսզի ուսանողները դադարեն կարեւոր գործերը հետաձգել:
Մասնագետները կարծում են, որ դա կօգնի խուսափել զգացմունքային տհաճություններից, ուսանողների բացասական սուբյեկտիվ ապրումներից եւ իրենց գործունեությունից ընդհանուր դժգոհությունից: Արդյունքը կլինի ինքնազարգացման խթանման բարձրացումը, ուսումնառության ռեսուրսների եւ մասնագիտական գործունեության մեջ ներուժի առաջացումը:
Հետագայում մասնագետները մտադիր են պարզել, թե ինչպես է պրոկրաստինացիան ազդում հոգեբանական անվտանգության վրա տարբեր կրթական կազմակերպություններում: Համեմատությունը կկատարվի հումանիտար, տեխնիկական եւ ռազմական բուհերի, ինչպես նաեւ քոլեջների եւ համալսարանների միջեւ։


















































Քարից մինչև արձան. Գիտնականները առաջին անգամ ցույց են տվել Զատկի կղզում մոայիի ստեղծումը
Մայր Աթոռի հայտարարությունը
Զորականում ուսանողին ծեծի ենթարկած դեռահասներն ազատության մեջ են
44-օրյա պատերազմը սկսվել է երկու պատճառով․ Հայաստանի խորհրդարանի փոխնախագահ
Քեյթ Միդլթոնը բացահայտել է իր արտաքինի մասին զարմանալի գաղտնիք
Խիստ ծանր հիվանդություններից բացի բոլորը պետք է զորակոչվեն բանակ․ Գեղամ Նազարյան
54-ամյա Քրիստինա Օրբակայտեն լողազգեստով ցուցադրել է կազմվածքը
«Հերյուրանք է». Գագիկ Բեգլարյանը՝ Ավինյանի համար ձայներ ապահովելու եւ փողերի լվացման մասին
Հայտնի է երկրի ամենախիտ բնակեցված քաղաքը
«Միսս Անգլիա» մրցույթում առաջին բացահայտ նույնասեռական հաղթողը պատմել է, որ իրեն «ծաղրել են» իր սեռա...