Ոգելից խմիչքի աստիճանի իջեցումը չի ազդում զարթխումի վրա
Բրիտանացի եւ գերմանացի գիտնականները հայտնագործություն են արել. պարզվում է՝ ոգելից խմիչքի աստիճանի իջեցումը չի ազդում զարթխումի վրա։
Փորձարկման շրջանակում ընտրվել է 19-40 տարեկան փորձարկվողների խումբ, որոնց բաժանել են երեք խմբի։ Առաջին խմբի կամավորները խմել են երեքական մեծ գավաթ գարեջուր, իսկ հետո՝ չորս մեծ գավաթ գինի, երկրորդ խմբի փորձարկվողները գործել են հակառակ կարգով, իսկ երրորդ խմբի անդամները խմել են կամ գինի, կամ գարեջուր։
Գիտնականներն ուսումնասիրել են սպիրտի մակարդակը հետազոտության մասնակիցների օրգանիզմում, իսկ փորձարկման ավարտին խնդրել նրանց գնահատել զարթխումի ծանրության աստիճանը 56 միավորանոց սանդղակով եւ պատմել ինքնազգացողության մասին։ Մեկ շաբաթ անց անցկացվել է փորձարկման երկրորդ մասը, ընդ որում՝ կամավորները բաժանվել են նոր խմբերի, որպեսզի փոխվի գինու եւ գարջրի օգտագործման հերթականությունը։
Պարզվել է, որ գրեթե նույն աստիճանի զարթխում է առաջացել հետազոտության բոլոր մասնակիցների մոտ՝ անկախ ընտրված ոգելից խմիչքներից եւ դրանց օգտագործման հերթականությունից։ Ընդ որում՝ զարթխումի ուժը կախված էր խնջույքի ժամանակ գինովցածության մակարդակից, ինչպես նաեւ ալկոհոլի օգտագործման «չափն անցնելու» ֆիզիկական ախտանշանների դրսեւորումից։ Մասնավորապես, փսխումը երաշխավորում է զարթխումի առաջացում հաջորդ օրը։
Հետազոտության ադրյունքները ներկայացվել են American Journal of Clinical Nutrition ամսագրում։


















































Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Հայաստանում ամառային հանգիստը որքանո՞վ է հասանելի միջին ընտանիքին
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Հորմուզի նեղուցը չի վերաբացվի, քանի դեռ Վաշինգտոնը չի կատարել Թեհրանի պահանջները
Միջին նորոգման ծրագրի շրջանակում գծանշվում է Երևան-Սևան ճանապարհը
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ
Ջրափրկարարները քաղաքացուն անվնաս դուրս են բերել ափ