Մթերքներ, որոնք պաշտպանում են տեսողության կորստից
Նիտրատներով հարուստ բանջարեղենի ամենօրյա գործածումը նվազեցնում Է տեսողության կորստի վտանգը: Ինչպես հայտնել Է MedicalXpress-ը, այս եզրակացությանն Է հանգել Ուեսթմիդի բժշկական հետազոտությունների ինստիտուտի գիտնականների խումբը: Հետազոտությանը, որը տեւել Է 15 տարի, մասնակցել են Ավստրալիայի՝ 49-ից բարձր տարիքի ավելի քան երկու հազար բնակիչներ:
Պարզվել Է, որ այն մարդկանց մոտ, ովքեր ամեն օր գործածել են 100-ից մինչեւ 142 միլիգրամ նիտրատներով հարուստ բանջարեղեն, օրինակ՝ ճակնդեղ, սպանախ կամ կանաչ սալաթ, 35 տոկոսով քիչ են ախտորոշել մակուլոդիստրոֆիա: Մակուլոդիստրոֆիան դեղին բծի քայքայումն Է, որի դեպքում մահանում են ցանցաթաղանթի բջիջները սնուցող անոթները: Հենց այս հիվանդությունն Է տարեց մարդկանց մոտ կուրության առավել տարածված պատճառներից մեկը: Ավելի վաղ գիտնականները պարզել են, որ շաբաթական գոնե մեկ անգամ ցիտրուսեղենի գործածումը կօգնի աչքի ցանցաթաղանթը պաշտպանելու կազմափոխությունից եւ, որպես հետեւանք՝ աչքի հետ կապված խնդիրներից, հաղորդել Է ՌԻԱ Նովոստին:


















































Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Հայաստանում ամառային հանգիստը որքանո՞վ է հասանելի միջին ընտանիքին
Հորմուզի նեղուցը չի վերաբացվի, քանի դեռ Վաշինգտոնը չի կատարել Թեհրանի պահանջները
Միջին նորոգման ծրագրի շրջանակում գծանշվում է Երևան-Սևան ճանապարհը
Ջրափրկարարները քաղաքացուն անվնաս դուրս են բերել ափ
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ