Սննդակարգում ածխաջրերի ճիշտ քանակությունն ու երկարակեցությունը փոխկապակցված են
Սննդակարգում ածխաջրերի ճիշտ քանակությունն ու երկարակեցությունը փոխկապակցված են: Նման եզրահանգման են եկել ԱՄՆ Բրիգհեմի Կանանց հիվանդանոցի գիտնականները:
The Lancet-ի փոխանցմամբ՝ գիտնականները վերլուծել են ութ հետազոտությունների տվյալները, որոնց 432.179 մարդ է մասնակցել. նրանցից 40.181 արդեն մահացած են եղել: Ընդհանուր առմամբ, հետազոտության մեջ ներավել են Եվրոպայի, Հյուսիսային Ամերիկայի եւ Ասիայի 20 երկրներ: Հաշվի են առնվել մասնակիցների սեռը, տարիքը, վնասակար սովորույթները, հիվանդություններն ու սննդակարգը:
Պարզվել է, որ այն մարդիկ, որոնց սննդակարգը միջինը 50 տոկոսով բաղկացած է եղել ածխաջրերից, երկարակեցության հակվածություն ունեն: Հակառակ պատկերն է եղել, երբ հետազոտության մասնակիցների սննդակարգում ածխաջրերի մակարդակը եղել է ավելի քան 70% կամ 40%-ից պակաս:
Մահվան վտանգն առավել մեծ է եղել այն անձանց մոտ, որոնք ամբողջությամբ հրաժարվել են ածխաջրերից՝ դրանք փոխարինելով կենդանական ծագման ճարպերով եւ սպիտակուցներով (օրինակ՝ տավարի, խոզի, հավի մսով եւ պանրով):


















































Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Հայաստանում ամառային հանգիստը որքանո՞վ է հասանելի միջին ընտանիքին
Հորմուզի նեղուցը չի վերաբացվի, քանի դեռ Վաշինգտոնը չի կատարել Թեհրանի պահանջները
Միջին նորոգման ծրագրի շրջանակում գծանշվում է Երևան-Սևան ճանապարհը
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ
Ջրափրկարարները քաղաքացուն անվնաս դուրս են բերել ափ