Գիտնականները պարզել են ձվի ամենօրյա սպառման օգտակարությունը
Ամերիկյան սննդի միության գիտնականները Nutrition 2018 համաժողովի շրջանակներում ներկայացվել են մի շարք գիտական աշխատանքների նախնական արդյունքները, որոնցում բացահայտվում է տարատեսակ սննդամթերքների օգտակարությունն առողջության համար:
Ինչպես հայտնում է Lenta.ru-ն՝ վկայակոչելով գիտական աղբյուրը, ավելորդ քաշ ունեցող հիվանդների մասնակցությամբ հետազոտությունը ցույց է տվել, որ ձվի ամենօրյա կիրառումը 12 շաբաթվա ընթացքում զգալիորեն նվազեցնում է շաքարային դիաբետի զարգացման հավանականությունը՝ միևնույն ժամանակ չփոխելով խոլեստերինի մակարդակն արյան մեջ:
Ինչպես նշվում է, արյան մեջ շաքարի մակարդակը կարգավորել օգնում է նաև պեկան տեսակի ընկույզը: Օրական 42 գրամ պեկան ընկույզ օգտագործելու պարագայում 4 շաբաթ անց նկատվում է օգտակարությունը:
Գիտափորձին մասնակցել է 54-83 տարեկան 101 677 մարդ: Հետազոտության արդյունքները ցույց են տվել նաև, որ ցածր յուղայնության կաթնամթերքը կանխում է հաստաղու քաղցկեղի առաջացումը:


















































Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Հայաստանում ամառային հանգիստը որքանո՞վ է հասանելի միջին ընտանիքին
Հորմուզի նեղուցը չի վերաբացվի, քանի դեռ Վաշինգտոնը չի կատարել Թեհրանի պահանջները
Միջին նորոգման ծրագրի շրջանակում գծանշվում է Երևան-Սևան ճանապարհը
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ
Ջրափրկարարները քաղաքացուն անվնաս դուրս են բերել ափ