Հնացած ղեկի և գործիքների վահանակների փոխարեն SkyOS-ն օգտագործում է երկու պարզ սենսորային էկրան և ղեկ: Այժմ թռիչքի արագությունը կամ ուղղությունը փոխելու համար բավական է մի թեթև շարժումը՝ հաղորդում է Техкульт-ը։ SkyOS-ը կատարում է տեղանքի խելացի 3D քարտեզագրում՝ զգուշացնելով անձնակազմին վտանգների մասին: Ընդամենը մեկ հպում, և համակարգը կապահովի ուղղաթիռի կայուն սավառնումը։
Այսօր ուղղաթիռի օդաչուների պատրաստման ծրագիրը նախատեսված է 2-3 տարվա համար։ SkyOS-ը մի քանի անգամ կրճատում է այս ժամանակահատվածը՝ օդաչուական թռիչքը հասանելի դարձնելով հիմնական վերապատրաստումից հետո: Ժամանակի ընթացքում նոր օդաչուներից կպահանջվի միայն նվազագույն վերապատրաստում: Բայց առայժմ սրանք ընդամենը ծրագրեր են։ ԱՄՆ բանակի ավելի քան 2100 UH-60 Black Hawks-ի վերազինումը զգալի ռեսուրսներ և ժամանակ կպահանջի:


















































Տարոն Մարգարյանը կգործուղվի Մոսկվա
Հավանաբար ԱԱԾ աշխատողները գտել իշխանությանը լոյալ քահանաների, իրենց են դիմել, ինձ չեն դիմել. Տեր Նշա...
44-օրյա պատերազմը սկսվել է երկու պատճառով․ Հայաստանի խորհրդարանի փոխնախագահ
Պոլսո Հայոց Պատրիարքը չի հստակեցնում՝ դե՞մ է Կաթողիկոսի հեռացման պահանջին, թե ոչ
Զախարովան Կալլասին և Կոսին համեմատել է վամպիրների հետ՝ Երևանի հետ հարաբերությունների մասին հայտարարո...
Բագրատ Սրբազանի խափանման միջոցը փոխելու միջնորդություն է ներկայացվել
«Ձեր ուսանողը չեմ, որ ինձ հարցեր տաք», «Պարտավոր եք դրսևորել պատշաճ վարքագիծ, ավել բան մի՛ ասեք»
Սի Ծինփինը ներկայացրել է Չինաստանի դիրքորոշումը Ուկրաինայի հակամարտության խաղաղ կարգավորման վերաբերյ...
Կիևի պահանջները նման են անհատակ փոսի․ Սիյարտո
Այո’, թող Արթիկի ՔԿՀ պետի տեղակալը և ընտանիքը հետևություն անեն. Գալյանը՝ Զորական գյուղում պատանու ծե...