NordStar Airlines-ի գործադիր տնօրեն Լեոնիդ Մոխովն ավելի վաղ ուշադրություն է հրավիրել այս խնդրի վրա։ Օդային տրանսպորտի օպերատորների ասոցիացիային ուղղված նամակում նա նշել է, որ չնայած ռուսական ռեգիստրում օդանավերի ներառմանը և է ներքին թռիչքների շարունակմանը, օտարերկրյա սեփականատերերի հետ վարձակալության պայմանագրերը դեռևս ուժի մեջ են: Ընդ որում, ավիափոխադրողներն ՝ պատժամիջոցների պատճառով թանկացած ինքնաթիռների թռիչքային պիտանիությունը պահպանելու համար օգտագործել են լիզինգի համար նախատեսված գումարը։
Միևնույն ժամանակ, ինչպես նշել է Մոխովը, միայն խոշորագույն «Аэрофлот», «Уральские авиалинии» և S7 Airlines ավիաընկերությունները կարողացել են վարձակալած ինքնաթիռներ գնել Ազգային բարեկեցության հիմնադրամի հաշվին: Ըստ РБК-ի՝ 2024 թվականի առաջին եռամսյակում օտարերկրյա վարձակալության պայմաններում գնված ինքնաթիռների թիվը 400-ից հասել է 165-ի։
Փոքր և միջին ավիաընկերությունների սնանկացման սպառնալիքի առնչությամբ՝ Օդային տրանսպորտի օպերատորների ասոցիացիան առաջարկներ է մշակում Հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ մտցնելու՝ ավիաընկերությունների շահերը պաշտպանելու համար, «Известия»-ին հայտնել են կազմակերպությունից։