Բանանը եւ ավոկադոն կարող են պաշտպանել սրտի ինֆարկտից եւ ինսուլտից
Բավական է օրական մեկ բանան կամ մեկ ավոկադո ավելի ուտել, որպեսզի զգալիորեն նվազի սրտի ինֆարկտի եւ ինսուլտի վտանգը: Այս մասին հայտնում են Ալաբամայի համալսարանի գիտնականները:
Ամբողջ հարցն այն է, որ բանանը եւ ավոկադոն հարուստ են կալիումով, որը պահպանում է անոթների առաձգականությունը: Հետազոտողների ենթադրությամբ՝ կալիումն ազդում է նույնիսկ գեների վրա, որոնք կապված են անոթների առաձգականության հետ: Նախորդ հետազոտությունները ցույց են տվել, որ երբ անոթներն առաձգականությունից զրկվում են, ինֆարկտի եւ կաթվածի հավանականությունը մեծանում է:
Մասնագետները նոր հետազոտությունն անցկացրել են մկների վրա, որոնք ճարպերի մեծ պարունակությամբ սննդակարգի պատճառով սիրտ-անոթային հիվանդությունների հակվածություն ունեին: Կրծողները ստացել են քիչ, բավարար կամ մեծ քանակությամբ կալիում: Կալիումի ցածր մակարդակով սննդակարգի հետեւանքով փորձակենդանիների անոթների առաձգականության կորուստ է գրանցվել: Մեծ քանակությամբ կալիում ստացած մկների մոտ առաձգականության կորուստն այդքան էական չի եղել: Այն կրծողների աորտան, որոնց սննդակագում ավելի շատ է կալիում պարունակվել, ավելի առաձգական էր:


















































Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Հայաստանում ամառային հանգիստը որքանո՞վ է հասանելի միջին ընտանիքին
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Հորմուզի նեղուցը չի վերաբացվի, քանի դեռ Վաշինգտոնը չի կատարել Թեհրանի պահանջները
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ
Ջրափրկարարները քաղաքացուն անվնաս դուրս են բերել ափ
Գազամատակարարման ընդհատումներ Մասիս քաղաքի մի շարք հասցեներում