Խոլեստերինով հարուստ սննդակարգը չի կարող հանգեցնել սրտի կաթվածի. գիտնականներ
Խոլեստերինի բարձր պարունակությամբ սննդակարգը, չնայած տարածված կարծիքին, չի մեծացնում սիրտ-անոթային հիվանդությունների առաջացման վտանգը: Այս մասին հայտարարել են Արեւելյան Ֆինլանդիայի համալսարանի գիտնականները:
Նրանց հետազոտությանը մասնակցել է 42-60 տարեկան 1032 տղամարդ: Գիտնականները կամավորների առողջական վիճակի փոփոխություններին հետեւել են 20 տարի շարունակ: Այդ ընթացքում նրանցից 230-ը սրտամկանի կաթված է ստացել, չնայած մասնակիցներից ոչ ոք սրտի հիվանդություններ չի ունեցել:
Ուսումնասիրելով այն գործոնները, որոնք հանգեցրել են կամավորների մոտ սրտի կաթվածի, գիտնականները եզրակացրել են, որ հիվանդության հանգեցրել են տարբեր պատճառներ, բայց ոչ խոլեստերինով հարուստ մթերքների օգտագործումը: Գիտնականներն ընդհանրապես կամավորների սննդային սովորությունների եւ սրտի կաթվածի վտանգի միջեւ որեւէ կապ չեն հայտնաբերել:
Բազմաթիվ գիտնականներ խոլեստերի երկու տեսակ են առանձնացնում՝ «լավ» եւ «վատ»՝ կապված լիպոպրեիդների խտությունից: Դեռ մի քանի տարի առաջ ամերիկյան հետազոտողները կոչ են արել դադարել, այսպես ասած, հրեշացնել «վատ» խոլեստերինը, քանի որ մարդու օրգանիզմին խոլեստերի երկու տեսակներն էլ անհրաժեշտ են, իսկ «վատ» խոլեստերինի մակարդակը նվազեցնելու ձգտումը ոչ մի լավ բանի չի հանգեցնում:


















































Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Հայաստանում ամառային հանգիստը որքանո՞վ է հասանելի միջին ընտանիքին
Հորմուզի նեղուցը չի վերաբացվի, քանի դեռ Վաշինգտոնը չի կատարել Թեհրանի պահանջները
Միջին նորոգման ծրագրի շրջանակում գծանշվում է Երևան-Սևան ճանապարհը
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ
Ջրափրկարարները քաղաքացուն անվնաս դուրս են բերել ափ