Սննդակարգում աղի ավելցուկը մեծացնում է սրտային անբավարարության առաջացման վտանգը
Մեծ քանակությամբ աղի օգտագործումը կարող է հանգեցնել ոչ միայն օրգանիզմում հեղուկի կուտակմանն ու զարկերակային ճնշման բարձրացմանը, այլեւ նպաստել սրտային անբավարարության առաջացմանը: Նման նախազգուշացում են արել Ֆինլանդիայի National Institute for Health and Welfare-ի մասնագետները:
Նրանց հետազոտությունը ցույց է տվել, որ բժիշկների կողմից խորհուրդ տրվող չափաքանակից (6 գրամ) 2 անգամ ավելի (13.7 գրամ) աղ օգտագործող մարդիկ կրկնակի հաճախ են բախվում սրտային անբավարարության խնդրի, քան նրանք, ովքեր չափավոր քանակությամբ աղ են օգտագործում:
Հետազոտության ընթացքում ֆինն գիտնականները 12 տարի շարունակ հետեւել են 4.630 առողջ մարդկանց: Մասնակիցների 20%-ն օրական ավելի քան 13.7 գրամ աղ է օգտագործե, ինչը կրկնակի գերազանցում է օրական չափաբաժինը: Պարզվել է, որ նրանք երկու անգամ ավելի հաճախ են բախվում սրտային անբավարարության խնդրի, քան նրանք, որոնց սննդակարգում աղի օրական չափաբաժինը չի գերազանցում 6.8 գրամը:
Պարզելու համար, թե որքան աղ են օգտագործել կամավորները, գիտնականները մեզի անալիզ են վերցրել: Սա օգտագործվող աղի չափաքանակը հասկանալու ամենահավաստի միջոցն է, քանի որ, ամեն ինչից զատ, մարդիկ կարող են պատկերացում անգամ չունենալ դրա չափի մասին. մարդն աղի 80%-ից ավելին ստանում է վերամշակված սննդի միջոցով եւ միայն 20%-ն է ինքնուրույն ավելացնում ուտեստներին:


















































Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Հայաստանում ամառային հանգիստը որքանո՞վ է հասանելի միջին ընտանիքին
Հորմուզի նեղուցը չի վերաբացվի, քանի դեռ Վաշինգտոնը չի կատարել Թեհրանի պահանջները
ՀՀ նախկին վարչապետի որդին՝ Արգամ Աբրահամյանը, կալանավորվել է. ՔԿ
Ջրափրկարարները քաղաքացուն անվնաս դուրս են բերել ափ
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ