Ընդամենը երկու թեյի գդալ աղը բարձրացնում է ճնշումն ու քայքայում սիրտը
Օրական ընդամենը երկու թեյի գդալ աղը բարձրացնում է զարկերակային ճնշումն ու լրջորեն վնասում սրտի առողջությանը՝ մեծացնելով մի շարք սիրտ-անոթային հիվանդությունների եւ կաթվածի վտանգը: Այս մասին զգուշացնում են Harvard University-ի գիտնականները:
Գիտնականները միջինը 49 տարեկան 2996 մարդկանց մասնակցությամբ անցկացված հետազոտության ընթացքում վերլուծել են աղի ընդունման եւ սրտի աշխատանքի միջեւ կապը: Նրանց սննդակարգում աղի մակարդակը գնահատվել է մեզի անալիզի օգնությամբ: Ուլտրաձայնային հետազոտությունն օգնել է որոշել կամավորների սրտի կառուցվածքը:
Մասնագետները պարզել են, որ այն մարդկանց մոտ, որոնք օրական ընդամենը 3.73 գրամ աղ են օգտագործել, արդեն կարելի է սրտի խոռոչների մեծացում նկատել: Նախորդ հետազոտությունների արդյունքում ենթադրում էին, որ սիրտը կարող է մեծանալ, եթե այն աշխատում է ավելորդ ծանրաբեռնվածությամբ՝ տարբեր խանգարումների պատճառով, օրինակ՝ զարկերակային ճնշման: Աղը նաեւ մեծացնում է սրտամկանի ծանրաբեռնվածությունը, արագացնում սրտի բաբախյունը:
Փորձագետները խորհուրդ են տալիս օրական մեկ քառորդ թեյի գդալից ավելի աղ չօգտագործել: Սակայն մարդկանց մեծ մասը շատ ավելին է օգտագործում՝ նույնիսկ չիմանալով այդ մասին: Բանն այն է, որ պատրաստի ուտեստները մեծ քանակությամբ աղ են պարունակում:
Ավելի վաղ գիտնականները նաեւ ապացուցել էին, որ սննդակարգում աղի ավելցուկը նպաստում է օրգանիզմում ջրի կուտակմանը, ինչը նույնպես բարձրացնում է զարկերակային ճնշումը: Բարձր ճնշումը վտանգավոր է սրտի, զարկերակների, երիկամների եւ ուղեղի համար:
Հետազոտության արդյունքները հրապարակվել են Journal of the American College of Cardiology գիտական ամսագրում:


















































Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Հայաստանում ամառային հանգիստը որքանո՞վ է հասանելի միջին ընտանիքին
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Հորմուզի նեղուցը չի վերաբացվի, քանի դեռ Վաշինգտոնը չի կատարել Թեհրանի պահանջները
Ջրափրկարարները քաղաքացուն անվնաս դուրս են բերել ափ
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ
Գազամատակարարման ընդհատումներ Մասիս քաղաքի մի շարք հասցեներում