Իմ Հերոս նախագիծ
Գլխավոր Թոփ լուրեր Լրահոս Վիդեո Թրենդ
Սպասում ենք Կաթողիկոսի դիրքորոշմանը, որից հետո Վրթանես Սրբազանի մասին մեր կարծիքը կասենք. Բաղունց «Ինտերի» երկու առանցքային ֆուտբոլիստ վնասվածք է ստացել «Լիվերպուլի» դեմ խաղում Գերմանիայի կանցլեր Մերցը Փաշինյանի հետ հանդիպմանը աջակցել է Հայաստանի եվրաինտեգրմանը Հայաստան–ԵՄ գործընկերությունը նպաստում է տարածաշրջանում խաղաղության հետագա կոնսոլիդացիային ուղղված ջանքերին. Անի Բադալյան Խոտ-Որոտան ճանապարհի կառուցումն ավարտվել է Հերթական ֆինանսական բուրգը. Զերծ մնացեք նման հարթակներում գումարներ ներդնելուց Ավինյանի որոշմամբ լուծարվել է Պատանի հանդիսատեսի թատրոնում ռեժիսորի հաստիքը. Դավիթ Հարությունյանի գրառումը ՀՀ ԱԺ նախագահի կարծիքով՝ առաջիկայում կսահմանազատվի հայ-ադրբեջանական սահմանի ևս մեկ հատված Առաջիկայում շարունակելու ենք մեր ներդրումն ունենալ Հարավային Կովկասում երկարատև խաղաղություն հաստատելու գործում. Հաքան Ֆիդան Դդմաշեն գյուղի ձորում հայտնաբերվել է որոնվող 15-ամյա տղայի մшրմինն ու մետաղե ջարդոնի վերածված «Opel»-ը Վեհափառի հեռացումը պահանջած եպիսկոպոսները հայտարարություն են տարածել Բարի գալուստ Գերմանիա. Ադրբեջանի դեսպանը հայերենով է դիմել Փաշինյանին (տեսանյութ)

Ճապոնիայի բնակիչներին զգուշացրել են մեգաերկրաշարժի մասինՇարլիզ Թերոնը 50 տարեկանում 25 տարեկանի տեսք ունի. Հոլիվուդյան աստղի կատարյալ մաշկի գաղտնիքըՍպասում ենք Կաթողիկոսի դիրքորոշմանը, որից հետո Վրթանես Սրբազանի մասին մեր կարծիքը կասենք. ԲաղունցՆԱՏՕ-ն ռազմական օգնության հերթական խմբաքանակն է մատակարարել Մոլդովային«Ինտերի» երկու առանցքային ֆուտբոլիստ վնասվածք է ստացել «Լիվերպուլի» դեմ խաղումՍանկտ Պետերբուրգում միգրանտներին մինչև 2026 թ. վերջը արգելվել է որպես տաքսու վարորդ և առաքիչ աշխատելԱրթուր Բազեյանն ապահովեց Հայաստանի առաջին մեդալըԿտրուկ մեծ ծավալներով աճել է Ճապոնիայից ներմուծվող օգտագործված մեքենաների քանակըԿԳՄՍ նախարարության ներկայացուցիչներն այցելել են Տավուշի վերականգնվող հուշարձանների տարածքԳերմանիայի կանցլեր Մերցը Փաշինյանի հետ հանդիպմանը աջակցել է Հայաստանի եվրաինտեգրմանըՀայաստան–ԵՄ գործընկերությունը նպաստում է տարածաշրջանում խաղաղության հետագա կոնսոլիդացիային ուղղված ջանքերին. Անի ԲադալյանԽոտ-Որոտան ճանապարհի կառուցումն ավարտվել էԲաքվում դժգոհ են «ԵՄ–Հայաստան գործընկերության ռազմավարական օրակարգից»2025 թվականի սկզբից ի վեր ռուսական բանակը գրավել է Ուկրաինայի տարածքի 0.77%-ըՀերթական ֆինանսական բուրգը. Զերծ մնացեք նման հարթակներում գումարներ ներդնելուցՄենք աշխատում ենք խաղաղության ուղղությամբ, այլ ոչ թե հրադադարի. Պեսկովը՝ Զելենսկու էներգետիկ հրադադարի պատրաստակամության մասինԵրկնաքարի տպավորիչ անկումը Տեխասի վրա. Բնակիչները հետաքրքիր տեսանյութ են նկարահանելԲալիում սկանդալային պոռնոաստղին սպառնում է մինչև 15 տարվա ազատազրկում «Համբուրիր ինձ. Ամուր գրկիր». Շերոն Օսբորնը բացահայտել է Օզիի վերջին խոսքերը Time ամսագիրը ԴիԿապրիոյին անվանել է 2025թ. տարվա արտիստՄայրը կազմակերպել է 22–ամյա դստեր առևանգումը, որպեսզի նա անծանոթներին այլևս չվստահիՀայտնաբերվել է 1-ին տիպի շաքարախտի ամենավաղ ախտանիշըFord-ը և Renault-ն միավորվում են Եվրոպայում մատչելի էլեկտրական մեքենաներ արտադրելու համարԳրիպը մանրադիտակի տակ. հետազոտողները իրական ժամանակում արձանագրել են վարակի պահըՄահացու հարևանություն. Կապիկը ներխուժել է տուն և ծեծելով սպանել թոշակառուինՀարուստ ժառանգորդուհի ներկայացած թոշակառու կինը բանկերից խաբեությամբ մոտ 30 միլիոն դոլար է կորզելՄարին Լը Պենի «Ազգային միաբանությունը» ցանկանում է, որ Ֆրանսիայում վերաբացվեն հասարակաց տներըԱվինյանի որոշմամբ լուծարվել է Պատանի հանդիսատեսի թատրոնում ռեժիսորի հաստիքը. Դավիթ Հարությունյանի գրառումըՃապոնիան կործանիչներ է օդ բարձրացրել՝ ռուսական և չինական ռմբակոծիչների համատեղ թռիչքից հետոՈւկրաինան բավարար աջակցություն չունի Ղրիմը վերադարձնելու և ՆԱՏՕ-ին միանալու համար․ ԶելենսկիՀՀ ԱԺ նախագահի կարծիքով՝ առաջիկայում կսահմանազատվի հայ-ադրբեջանական սահմանի ևս մեկ հատվածԽաղաղությունն ապագա սերունդների համար է. Գրիգորյանն ու Հաջիևը համատեղ հարցազրույց են տվել Euronews-ինԱռաջիկայում շարունակելու ենք մեր ներդրումն ունենալ Հարավային Կովկասում երկարատև խաղաղություն հաստատելու գործում. Հաքան ՖիդանԱԺ նախագահը Ադրբեջանում հայ գերիների և պահվող անձանց վերադարձի հարցում դրական միտում է տեսնումԴդմաշեն գյուղի ձորում հայտնաբերվել է որոնվող 15-ամյա տղայի մшրմինն ու մետաղե ջարդոնի վերածված «Opel»-ըՎեհափառի հեռացումը պահանջած եպիսկոպոսները հայտարարություն են տարածելԹրամփը միակ արևմտյան առաջնորդն է, որն ըմբռնումով է մոտենում Ուկրաինայի իրավիճակի արմատական պատճառներին. ԼավրովՀայաստանում Իրանի դեսպանն Աբբաս Արաղչիին է ներկայացրել Հայաստանի հետ հարաբերությունների զարգացման իր ծրագրերըԵվրոպան ցանկանում է տիրանալ ՌԴ արժութային պահուստներին, որովհետև ռազմակшն գործողությունները շարունակելու համար գումար չի մնացել. ԼավրովՉնայած բազմաթիվ ճգնաժամերի՝ վերջին տարիներին Հայաստանն արձանագրել է էական առաջընթաց հանրային կառավարման մի շարք ուղղություններով. Մհեր ԳրիգորյանԽաղաղությունն ապագա սերունդների համար է. Գրիգորյանն ու Հաջիևը համատեղ հարցազրույց են տվել Euronews-ինԲարի գալուստ Գերմանիա. Ադրբեջանի դեսպանը հայերենով է դիմել Փաշինյանին (տեսանյութ)Գերմանիայում սկսվել է ՌԴ-ի երեք ենթադրյալ լրտեսների դատավարությունը. նրանցից մեկը ՀՀ քաղաքացի էԱԺ նախկին պատգամավոր Սուրեն Մանուկյանը դատարանի նիստերի դահլիճից ազատ է արձակվելԾնվել է 2023-ի պատերազմում անհետ կորած Ալբերտ Ավետիսյանի դուստրը՝ Ալբերտինան (տեսանյութ)Դեկտեմբերի 14-ին կվառվեն գլխավոր տոնածառի լույսերը (վիդեո)Դպրոցում երեխաներից մեկի հայրը ծեծել ու հայհոյել է մյուս երեխային․ ՔԿԵրևանի Ռուբինյանց փողոցում բախվել են «Tesla»-ն ու «Dodge»-ըՕպերատիվ իրավիճակը հանրապետությունում դեկտեմբերի 9-ից 10-ըՈստիկանությունում ծառայության առավելություններն ու մարտահրավերները․ հարցազրույց՝ «Առաջին ծրագիր» հաղորդման եթերում (տեսանյութ)

Օրինագիծը դատարանների բարեփոխման հետ կապ չունի. իշխանությունը ձեռնարկում է իմիտացիոն գործընթացներ. Գեւորգ Կոստանյան

ՀՀ իշխանություները Դատական օրենսգրքի փոփոխություններ նախատեսող օրինագծով ձեռնարկում են իմիտացիոն գործընթացներ, որոնք իրականում ուղղված չեն կոնկրետ խնդրի լուծմանը, այլ դրա իմիտացիայի ստեղծմանը։ Այս մասին NEWS.am-ի հետ զրույցում ասաց ՀՀ նախկին գլխավոր դատախազ Գեւորգ Կոստանյանը։

Նշենք, որ, ըստ օրինագծի, որոշվել է ներդնել երկու մասնագիտական դատարան՝ մինչդատական վարույթների նկատմամբ դատական վերահսկողություն իրականացնող մասնագիտացված դատավորներ եւ կոռուպցիոն հանցագործությունների քննություն իրականացնող դատավորներ:

Գեւորգ Կոստանյանը սկզբում անդրադառնալով կոռուպցիոն հանցագործությունների քննություն իրականացնող դատավորների ինստիտուտին՝ օրինակ բերեց միջազգային փորձը, որտեղ առանձին հակառոուպցիոն դատարաններ պարզապես գոյություն չունեն.

«Կոնցեպցիան հետեւյալում է. ստեղծում է, ընդունենք, հակակոռուպցիոն դատարան, դա դեռեւս չի նշանակում, որ այդ քայլը միտված է կոռուպցիայի դեմ պայքարը ուժեղացնելուն եւ հակակոռուպցիոն քաղաքականությունը ավելի խստացնելուն, որովհետեւ երբ նայում ենք միջազգային պրակտիկան, թե առաջինը՝ ո՞ր երկրներում են ստեղծվել հակակոռուպցիոն դատարաններ, եւ երկրորդ, թե արդյոք այն երկրներում, որտեղ չկան հակակոռուպցիոն դատարաններ, արդյոք այդ երկրները արդյունավե՞տ են պայքարում կոռուպցիայի դեմ։

Առաջին, բոլոր այն երկրները, որոնք արդյունավետորեն պայքարել են կոռուպցիայի դեմ՝ եվրոպական երկրները, Ամերիկան, Սինգապուրը, որը կոռուպցիայի դեմ պայքարի էտալոններից մեկն է աշխարհում, այդ երկրներից որեւէ մեկում առանձին հակառոուպցիոն դատարաններ գոյություն չունեն։ Այսինքն, այդ երկրները, որոնք հստակ եւ շատ արդյունավետ պայքարել են կոռուպցիայի դեմ եւ իրենց երկրներում իջեցրել են կոռուպցիայի մակարդակը, այտեղ կոռուպցիոն դատարաններ գոյություն չեն ունեցել եւ չունեն։ Բայց դա այդ երկրներին, փաստորեն, չի խանգարել կոռուպցիայի դեմ արդյունավետ պայքար մղել։ Այսինքն՝ կոռուպցիայի դեմ պայքարի արդյունավետությունը բացարձակապես պայմանավորված չէ առանձին մարմինների ստեղծմամբ եւ առավել եւս դատարանների ստեղծման անհրաժեշտությամբ, որովհետեւ դատարանները կոռուպցիայի դեմ պայքարի վերջին ատյանն են»։

Ըստ նրա՝ կոռուպցիայի դեմ պայքարում են ավելի համակարգված եղանակով՝ ե՛ւ օրենսդրության, ե՛ւ իրավակիրառ պրակտիկայի իրականացման միջոցով, ոչ թե տարբեր մարմիններ ստեղծելով. «Պատկերացնենք, որ ստեղծում ենք կոռուցիայի դատարանները եւ կոռուպցիայի մակարդակը չի նվազում, էլ ի՞նչ մարմին պետք է ստեղծեն, որ կոռուպցիայի դեմ պայքարի արդյունավետությունն ավելանա։ Դրա համար կոռուպցիայի դեմ պայքարի աշխարհի լավագույն փորձը բացարձակապես պայմանավորված չէ հակակոռուպցիոն մարմիններ, եւ առավել եւս հակաոռուպցիոն դատարան ստեղծելու հանգամանքով։ Հետեւաբար հակակոռուպիոն դատարանի ստեղծումը ինքնին չի նպաստում ո՛չ հակակոռուպցիոն քաղաքականության խստացմանը, ո՛չ էլ առավել եւս կոռուպցիոն հանցագործությունների կամ կոռուպցիայի կանխմանը երկրում»։

Կոստանյանի գնահատմամբ՝ դա անիմաստ քայլ է արդյունավետության իմաստով, բայց շատ վտանգավոր քայլ է նաեւ տվյալ երկրի ֆինանսատնտեսական պայմանների դեպքում. «Երբ դու ստեղծում ես դատարան, դա մեխանիկորեն ավելացնում է ծախսերը՝ պետական բյուջեի համար դատավորների աշխատավարձը, նրանց սոցիալական երաշխիքների միջոցները, դատարանի աշխատակազմի, սպասարկման ծախսերը, որոնք ահռելի գումարներ են։ Եթե միջազգային փորձը ցույց տար, որ օրինակ՝ նույն Սինգապուրը կոռուպցիայի դեմ պայքարում իր նպատակին հասել է հակակոռուպցիոն դատարանի ստեղծմամբ, կամ որեւէ այլ երկիր, ես կողջունեի այս նախաձեռնությունը։ Ավելին, այն երկրները, որոնք ունեն կոռուպցիոն առանձին դատարաններ, այդ երկրներում կոռուպցիայի ընկալման մակարդակը ըստ տարիների՝ որեւէ ազդեցություն չի ունեցել, ընդհակառակը աճել է ոչ միայն կոռուպցիոն հանցագործությունների թիվը, այլեւ կոռուպցիայի ծավալը։ Այդ պատճառով դա զրո նշանակություն ունի կոռուպցիայի դեմ պայքարի տեսակետից»։

Գեւորգ Կոստանյանը նշեց, որ ե՛ւ կոռուպցիայի դեմ պայքարի տեսանկյունից, ե՛ւ քրեական արդարադատության արդյունավետության տեսակետից, այդ դատարանի ստեղծումն ունի զրո նշանակություն.

«Իսկ եթե մոտենում ենք դատավարական տեսանկյունից, կոռուպցիոն դատարան է ստեղծվում այն նպատակով, որ քննեն առանձին կոռուպցիոն հանցագործություններին վերաբերող գործեր։ Քրեադատավարական առումով կոռուպցիոն եւ որեւէ այլ հանցագործություն քննվում է նույն դատավարության սկզբունքների եւ նույն կանոններին համապատասխան։ Այդտեղ այլ կանոններ չեն կարող լինել, որովհետեւ արդար դատաքննության սկզբունքները, որոնք սահմանված են ե՛ւ մեր Սահմանադրությամբ, ե՛ւ Մարդու իրավունքների եվրոպական կոնվենցիայով, ունիվերսալ են, եւ գործում են բոլոր տեսակի հանցագործությունների համար, հետեւաբար, դատավարական տեսակետից, եթե գտնում են, հակակոռուպցիոն դատարան ստեղծելով կնվազեն կոռուպցիոն հանգագործությունները կամ դրանցով քննության արդյունավետությունը, այդ նույն տրամադրությամբ ստացվում է, որ եթե երկրում ճանապարհատրանսպորտային պատահարներն աճել են, պետք է ստեղծել դրանց համար առանձին դատարան, եթե անչափահասների կողմից հանցագործությունների քանակը երկրում աճել է, նշանակում է՝ պետք է ստեղծվի անչափահանսերի գործերը քննող դատարան»։

Կոստանյանի խոսքով՝ քանի որ հասարակությունն արդեն տեսել է, որ իշխանությունների կողմից 3 տարի առաջ հռչակված կոռուպցիայի դեմ արդյունավետ պայքարը զրո արդյունք ունի, այդ պատճառով էլ ստեղծում են նոր մարմին. «Մնում է մեկ բան, որ իշխանությունների այս քայլն ընդամենը նպատակ ունի ստեղծել իմիտացիոն գործընթացներ, որովհետեւ դրանց արդյունքում է նա կարողանում հույս առաջացնել այս կամ այլ գործընթացի արդյունավետության հետ կապված։ Բայց քանի որ հասարակությունն արդեն տեսել է, որ իշխանությունների կողմից 3 տարի առաջ հռչակված կոռուպցիայի դեմ արդյունավետ պայքարը զրո արդյունք ունի, հիմա իշխանություններն իրենց անկարողությունը եւ կոռուպցիայի դեմ իրական պայքարի անընդունակությունը շեղելու համար ստեղծում են մի մարմին, որպեսզի ձեւավորեն այնպիսի ակնկալիք հասարակության մոտ, տեսեք՝ մենք ստեղծում ենք նոր մարմին, հետեւաբար կոռուպցիայի դեմ պայքարը մտնելու է նոր փուլ»։

Գեւորգ Կոստանյանը նշեց՝ քանի որ Հայաստանը Եվրոպայի խորհրդի անդամ է, այդ հակակոռուպցիոն դատարանը եւս ենթարկվելու է Եվրոպական կոռուպցիայի չափանիշներին. «Շատերն ասում են՝ այդ դատարանները ծառայելու են որպես վրեժի գործիք։ Մենք Եվրոպայի խորհրդի անդամ ենք, այդ հակակոռուպցիոն դատարանը եւս ենթարկվելու է Եվրոպական կոռուպցիայի չափանիշերին եւ այն շատ ուզենա էլ, չի կարող այլ բան անել, քան նախատեսված է Եվրոպայի խորհրդի պահանջներով։ Հետեւաբար այդ դատարանից ոչ մի ակնկալիք չի լինելու»։

Հարցին, ըստ իրեն, որքա՞ն ժամանակ է տեւում կոռուպցիոն հանցագործությունների քննություն իրականացնող դատավորների ինստիտուտ ներդնելը, Կոստանյանն ասաց, որ եթե սկսեն արհեստական արագությամբ հասնել դրա կազմավորմանը, կարող է մի քանի ամիս տեւել. «Եթե օրենքն արդեն ուժի մեջ է, ընդամենը մնում են կազմակերպչական եւ ֆինանսական հարցերը։ Հիմա պետությունը, փաստորեն, ֆինանսական ահռելի միջոցներ պետք է ուղղի այդ մարմնի կազմավորմանը։ Ստացվում է՝ այս պահին մեր պետությունը չունի այլ անհրաժեշտ ծախսեր եւ պատրաստ է հակակոռուպցիոն դատարանի ստեղծման ծախսերը շատ արագ անել, կարող է 2-3 ամսում էլ ստեղծել»։

Հարցին, ըստ իրեն, կգտնվե՞ն դատավորներ, որոնք կցանկանան աշխատել այդ ինստիտուտում, Կոստանյանը պատասխանեց. «Ամեն ինչ էլ կարող է լինել, որովհետեւ մենք մեր դատական համակարգում միշտ էլ ունեցել ենք սկզբունքային, պրոֆեսիոնալ եւ գրագետ դատավորներ, բայց միաժամանակ միշտ ունեցել ենք եւ հիմա շատ ավելի ընդգծված ունենք անգրագետ, ոչ պրոֆեսիոնոնալ եւ սկզբունք չունեցող դատավորներ, որոնք պատրաստ են»։

Անդրադառնալով մինչդատական վարույթների նկատմամբ դատական վերահսկողություն իրականացնող մասնագիտացված դատավորների ինստիտուտի ներդրմանը՝ Կոստանյանն ասաց. «Սա, իմ խորին համոզմամբ, ավելի անհեթեթ նախաձեռնություն է, քան երբեւէ եղել է։ Կալանավորումը որպես խափանման միջոց ընտրելը մեր Սահմանադրությամբ, օրենսդրությամբ եւ Մարդու իրավունքների եվրոպական կոնվենցիայով հստակ եւ սպառիչ պայմանների ամբողջությամբ է իրականացվում։ Այսինքն՝ կալանավորումը որպես խափանման միջոց ընտրելն էականորեն տարբերվում է քրեական գործերի քննության ե՛ւ ծավալներից, ե՛ւ բովանդակությունից, ե՛ւ էությունից. կալանավորումը ընտրում են հստակ չափանիշներով։ Այսինքն՝ սահմանված են 5 հստակ կետեր եւ եթե այդ կետերից որեւէ մեկն առկա է, կալանքը կիրառվում է, եթե առկա չէ, ապա չի կիրառվում։ Պարզ ասած՝ կա բանաձեւ եւ եթե դատավորը գործի հանգամանքները տեղադրում է այդ բանաձեւի մեջ, եթե դուրս չի գալիս դրա սահմաններից, չի կիրառվում, հակառակ դեպքում՝ կիրառվում է, կոպիտ ասած՝ դա ավտոմատացված գործընթաց է»։

Նա շեշտեց, որ առանձին դատարան ստեղծել այդ ծախսերի ամբողջությամբ ընդհանրապես արդարացված չէ. «Առանձին դատարանի ստեղծումը ոչ միայն անհրաժեշտ չէ, այլեւ անիմաստ ծախս է մեր երկրի համար այս պահին։ Եւ եթե նրանք ցանկանում են դա ստեղծել նրա համար, որ այդ դատավորները կայացնեն իրենց ցանկացած որոշումը կալանավորումների հետ կապված, բայց էլի չեն հասնելու այդ նպատակին մի պարզ պատճառով, որովհետեւ կալանավորման գործը քննող դատարանը նույնպես ենթակա է Սահմանադրության եւ Եվրոպական կոնվենցիայի պահանջներին, եւ եթե այն այդ պահանջերից շեղվելով զուտ իշխանության քմահաճույքները բավարարելու համար կայացնելու է կալանավորման որոշումներ, այդ դատավորը լինի ընդհանուր իրավասության դատավոր, թե կալանքի հարցերը քննող մասնագիտացված դատարանի դատավոր, շատ խիստ պատասխանատվության է ենթարկվելու, դատավորները դա գիտակցում են։ Մնում է մեկ պատասխան, որ իշխանություները այս դեպքում եւս ձեռնարկում են իմիտացիոն գործընթացներ, որոնք իրականում ուղղված չեն կոնկրետ խնդրի լուծմանը, այլ դրա իմիտացիայի ստեղծմանը եւ այո փորձ է արվելու այնպես անել, որ այդ դատարանի դատավորները հատուկ ընդգծված իշխանամետ եւ նիկոլամետ հայացքներ ունենան եւ ընդհանրապես արդարադատության հետ կապ չունենան։ Բայց հարց է՝ կստացվի, թե ոչ»։

Նախկին դատախազն ընդգծեց, որ դատարանների բարեփոխման հետ այդ օրինագիծն ընդհանրապես կապ չունի. «Որովհետեւ եթե խոսում ենք դատարանների բարեփոխումներից, դա ենթադրում է դատարանների անկախություն, դատավորների սոցիալական ապահովվածություն, ինչպես նաեւ դատարանների ծանրաբեռնվածությանն ուղղված միջոցառումների իրականացում, բայց աշխարհում կանոնը հետեւյալն է. Եթե դատավորները ծանրաբեռնված են, ավելացնում են դատավորների թիվը, ոչ թե ստեղծում են մասնագիտացված դատարաններ։ Տարբերությունը շատ էական է։ Դատավորների թվի ավելացման եւ մասնագիտացված դատարանների ստեղծման ծախսը տարբեր են, որովհետեւ դատավորների թվի ավելացմամբ ավելանում է միայն տվյալ դատավորների վարձատման, սոցիալական ապահովության այլ երաշխիքներ եւ նրա աշխատակազմը, իսկ երբ ստեղծում ես առանձին մասնագիտացված դատարան, դրա համար առանձին աշխատակազմ է ստեղծվում՝ սպասարկող բոլոր ինստիտուտներով՝ աշխատակազմ, գրասենյակներ, հաշվապահություն, գործերի կառավարչություն եւ այլն, էլ չենք խոսում շենքային պայմանների մասին»։

Դիտարկմանը, որ մի շարք իրավաբանների կարծիքով՝ այդ դատարաններն իշխանության շահերը սպասարկելու համար են ստեղծվում եւ հարցին՝ այդ դեպքում ո՞րն է դատախազի «առաքելությունը» լինելու դատարանում՝ Գեւորգ Կոստանյանն ասաց.

«Քրեական արդարադատությունը հիմա հասել է այն մակարդակին, որ դա այլեւս չի կարող համարվել քրեական արդարադատություն՝ սկսած խուզարկությունների կամ կալանավորումների միջնորդություններից։ Ուղղակի ուրախալի է այն փաստը, որ վերջին ժամանակներս դատարանները սկսել են շատ աելի սկզբունքային եւ հետեւողական լինել անհիմն կալանավորման միջնորդությունների մերժման հարցով։ Այնուամենայնիվ այս իշխանությունները չեն հասկանում մի կարեւոր հանգամանք, հիմա իրենք կկալանավորեն տվյալ մարդուն առանց որեւէ հիմքի կամ ապացույցի կամ որոշ դատախազների, որովհետեւ հիմա դատախազական համակարգը բաժանված է երկու մասի՝ 5 դատախազ եւ դատախազության համակարգ։ Ես կարծում եմ, որ այդ դատախազների կամայականությամբ պայմանավորված կալանավորման միջնորդությունները եթե այսօր նրանք ապօրինի կերպով բավարարեցին, վաղը պետությունը այդ ամեն ի ապօրինի գործընթացի համար անգամ ավելի մեծ գումար է վճարելու, քան այսօր մեր բյուջեն կարող է կրել։ Բացի այդ այդ նույն քննիչը, դատախազն ու դատավորը այնպիսի պատասխանատվության են ենթարկվելու, այդ թվում՝ իրենց անձնական գույքով են պատասխան տալու հասցված վնասների համար։ Այսինքն այն դատարախազը, քննիչն ու դատավորը, որի պատճառով Եվրոպական դատարանում պարտված գործ եւ հետեւաբար կորսված ֆինանսական միջոցներ, այդ անձանց անձնական գույքից անպայմանորեն ռեգրեսիվ հայցով այդ ամեն ինչը վերականգնվելու է, նրանք ուղղակի դա չեն հասկանում»։