Եթե հաշվի առնենք ԵՄ անդամության թեկնածու երկրները, ապա ամենացածր նվազագույն աշխատավարձն Ուկրաինայում է՝ 164 եվրո։
ԵՄ հինգ երկրներում՝ Ավստրիայում, Դանիայում, Իտալիայում, Ֆինլանդիայում և Շվեդիայում, նվազագույն աշխատավարձի չափ ընդհանրապես սահմանված չէ։
Բացառությամբ Ֆրանսիայի, որտեղ այն կազմում է 1802 եվրո, բարձրագույն խմբի մեջ մտնող մյուս բոլոր երկրները նվազագույն աշխատավարձի չափը սահմանել են երկու հազարից ավելի։ Բացի Լյուքսեմբուրգից, դրանք են Իռլանդիան (2282 եվրո), Նիդեռլանդները (2246 եվրո), Գերմանիան (2161 եվրո) և Բելգիան (2112 եվրո)։


















































Սահմանվել է Ռուսաստանի Դաշնությունից ՌԴ կանխիկ արժույթի արտահանման արգելք
Իսպանիայի Տեներիֆե–Անդորրա հանդիպումն ավարտվել է սարսափելի միջադեպով (տեսանյութ)
Ապարանից մինչև Սպիտակի ոլորաններ կատարվում են գծանշման աշխատանքներ․ հնարավոր են երթևեկության սահմանա...
Հայաստան է ժամանել Վրաստանի պաշտպանական ուժերի հրամանատար Գիորգի Մաթիաշվիլին
Գայի պողոտայում գտնվող առևտրի կենտրոններից մեկում հրդեհ է բռնկվել
Գյումրիում հայտնաբերվել է անչափահասների նկատմամբ սեռական բռնության մեղադրանքով հետախուզվող օտարերկրա...
Իսպանիայի տրանսպորտի նախարարը հրաժարական է տվել 69 զոհի պատճառ դարձած երկաթուղային վթարից հետո
ԱՄՆ դատարանը Ալյասկայում ընտրության վերաբերյալ մերժել է Թրամփի վարչակազմի հայցը
Գազամատակարարման վթարային դադարեցում Երևանի մի շարք հասցեներում
ՀԷՑ-ին պատճառվել է 64.5 մլրդ դրամի վնաս. ձերբակալվել է Սամվել Կարապետյանը