Կոնկրետ ցուցանիշների վերաբերյալ NEWS.am-ի գրավոր հարցմանն ի պատասխան, նախարարությունից հայտնել են «Չաբահար» նավահանգստի և համանուն ազատ տնտեսական գոտու ղեկավար կազմի հետ կայացած հանդիպումների մասին, որոնց մասնակցել են բեռնափոխադրման ոլորտը ներկայացնող հայկական ընկերություններ:
Հիշեցնենք, որ խոսքը նախորդ տարվա նոյեմբերին Չաբահարում կայացած հանդիպումների մասին է, որի շրջանակներում հայկական բեռնափոխադրող ընկերությունների և իրանական կազմի միջև ստորագրվել էր համագործակցության փոխըմբռնման հուշագիր:
Հուշագրի ստորագրման արդյունքում հայ գործարարները պետք է ստանային նոր հնարավորություններ՝ օգտվելով Չաբահար նավահանգստի ենթակառուցվածքներից և Իրանի շուկայի առևտրային առավելություններից։
Մեր հարցին, թե ներկայումս ի՞նչ փուլում է «Չաբահար» նավահանգստի միջոցով Հայաստանը Հնդկաստանին կապող նոր առևտրային երթուղու շահագործման գործընթացը, էկոնոմիկայի նախարարությունից պատասխանել են.
«Իրանի «Չաբահար» նավահանգստով դեպի Հայաստան և Հայաստանից բեռնափոխադրումների գործընթացը կազմակերպելու նպատակով համապատասխան աշխատանքներ են իրականացվել թե՛ «Չաբահար» ազատ տնտեսական գոտու, թե՛ ծովային և ցավաքային բեռնափոխադրումներ իրականացնող իրանական և հայկական ընկերություների հետ, որոնք ներգրավված են եղել բոլոր քննարկումներին և վերջիններիս են ներկայացվել համապատասխան գնային առաջարկները»:
Հարցին, թե հայկական ընկերություններն արդյոք արդեն իսկ իրականացրե՞լ են բեռնափոխադրումներ նշված նավահանգստով, ի՞նչ ծավալով բեռներ են տեղափոխել և որքան է կազմում բեռնափոխադրումների արժեքը, նախարարությունից պատասխանել են, որ հարցը մասնավոր ընկերություննների գործունեության շրջանակում է և նմանատիպ տեղեկատվության հավաքագրումը չի գտնվում ՀՀ էկենոմիկայի նախարարության լիազորությունների շրջանակում:
Հիշեցնենք, որ Հայաստանը աշխատում է իրանական «Չաբահար» նավահանգստով նոր առևտրային երթուղու գործարկման ուղղությամբ՝ Պարսից ծոցի ավազանի երկրների և Հնդկաստանի հետ կապի համար:
Այս նախագիծը պետք է կարևոր օղակ դառնար տարածաշրջանային լոգիստիկ ցանցի ամրապնդման գործում։ Երթուղու ստեղծման գաղափարը ծագել է 2023 թվականին, ստեղծվել է միջգերատեսչական աշխատանքային խումբ բեռնափոխադրումների կազմակերպման և Չաբահարում գործառնական կետ բացելու համար։
Երթուղին, ըստ նախագծի, ենթադրում է բեռների տեղափոխում Հնդկաստանի Մումբայ նավահանգստից դեպի Չաբահար, այնուհետև ցամաքային ճանապարհով Հայաստան, այստեղից էլ Վրաստանի նավահանգիստներ, այնուհետև ԵՄ երկրներ:


















































Բեմ են դուրս գալիս «սոցիոլոգները»
Հենրիխ Մխիթարյան. Երևանի փողոցներից մինչև Չեմպիոնների լիգայի եզրափակիչ. Անկեղծ հարցազրույց (տեսանյու...
Բալիում սկանդալային պոռնոաստղին սպառնում է մինչև 15 տարվա ազատազրկում
Ինչ են զրուցել ԱԱԾ մեկուսարանում Աղազարյանն ու Սրբազանները. «Իրավունք»
Հայտնաբերվել է 1-ին տիպի շաքարախտի ամենավաղ ախտանիշը
Հայրն իր կյանքի գնով փրկել է խեղդվող որդուն
Ռուսաստանում կործանվել է աշխարհի ամենամեծ տուրբապտուտակավոր օդանավը
Շարլիզ Թերոնը 50 տարեկանում 25 տարեկանի տեսք ունի. Հոլիվուդյան աստղի կատարյալ մաշկի գաղտնիքը
Գալյանը դեմ չէ, որ կառավարության նիստը սկսվի աղոթքով
Ովքեր են «դուրս մնալու» ՔՊ ցուցակից