Դրդապատճառները և արտանետումների նպատակային ցուցանիշները խթանել են էլեկտրական մեքենաների վաճառքը Չինաստանում և օգնել Բրիտանիային առաջ անցնել Գերմանիայից՝ դառնալով Եվրոպայի էլեկտրական մեքենաների ամենախոշոր շուկան 2024 թվականին, հայտնում է Reuters-ը՝ վկայակոչելով Rho Motion հետազոտական ընկերության տվյալները:
Էլեկտրական մեքենաներ արտադրողները 2025 թվականը տեսնում են որպես շրջադարձային կետ, քանի որ վաճառքի աճը Չինաստանում դանդաղում է, Եվրոպայում ուժի մեջ են մտնում արտանետումների նոր պահանջները, և ԱՄՆ-ում հարցեր են ծագում Դոնալդ Թրամփի վարչակազմի օրոք քաղաքականության հնարավոր փոփոխությունների վերաբերյալ:
Ամբողջովին էլեկտրական մեքենաների և հիբրիդների համաշխարհային վաճառքը դեկտեմբերին աճել է 25,6 տոկոսով՝ տարեկան կտրվածքով մինչև 1,9 միլիոն միավոր, չնայած աճի տեմպերը դանդաղել են երկրորդ ամիսն անընդմեջ՝ ցույց են տալիս Rho Motion-ի տվյալները:
Չինաստանում վաճառքները դեկտեմբերին աճել են 36,5%-ով՝ հասնելով 1,3 միլիոն ավտոմեքենայի՝ 2024 թվականին հասնելով 11 միլիոնի:
ԱՄՆ-ում և Կանադայում մեքենաների վաճառքը դեկտեմբերին աճել է 8,8%-ով՝ հասնելով 0,19 մլն-ի, մինչդեռ Եվրոպայում վաճառքը կազմել է 0,31 մլն՝ 0,7%-ով ավելի, քան 2023 թվականի նույն ամսվա համեմատ:
Աշխարհի մյուս հատվածներում դեկտեմբերի վաճառքներն աճել են 26,4%-ով:
«Գերմանիայում սուբսիդիաների վերացումը կործանարար ազդեցություն է ունեցել ամբողջ եվրոպական շուկայի վրա, և եթե ԱՄՆ-ը հետևի այս օրինակին, մենք կարող ենք նույն բանը տեսնել այնտեղ»,- ասվում է Rho Motion-ի զեկույցում:
Rho Motion-ի տվյալների ղեկավար Չարլզ Լեսթերը, մեկնաբանելով նոյեմբեր ամսվա տվյալները այն բանից հետո, երբ Եվրամիությունը մաքսատուրքեր սահմանեց հոկտեմբերի վերջին, Reuters-ին ասել է, որ չինական էլեկտրական մեքենաների հիմնական մոդելների «վաճառքի հստակ անկում» չի դիտարկվում: