Ներկայացված չափորոշիչների հիման վրա հնարավոր չէ գրել Հայոց պատմություն առարկայի իրապես ազգանպաստ դասագիրք
Պատմաբան Արմեն Ասրյանը գրում է․
«Հրապարակված Հայոց պատմության առարկայական չափորոշիչների հիման վրա դասագիրք գրել նշանակում է հայ դպրոցականներին ներկայացնել թուրքահաճո, հայոց պատմության հին շրջանը մերժող, հայ ազգային-ազատագրական պայքարի էջերն արհամարհող կամ խիստ մակերեսային ու ձևական ներկայացնող, թուրքի ցեղասպան էությունը հայ երեխաներից թաքցնող Հայոց պատմություն առարկայի դպրոցական դասագիրք` հանուն մի քանի 100 հազար դրամ փողի:
Կոչ եմ անում իրենց Հայ պատմաբան համարող պատմաբաններին չծախել խիղճն ու հոգին և մասնակիցը չդառնալ Հայ ժողովրդի նկատմամբ իրականացվող միջազգային տեռորին, կյանք չտալ թուրքական ծրագրերին և չմոլորեցնել մեր երեխաներին, չթուլացնել աճող սերնդի զգոնությունը թուրքական հայասպան մեքենայի նկատմամբ, չթուլացնել նրա դիմադրական ոգին, նախադրյալներ չստեղծել թուրքական ցեղասպան ծրագրերի իրականացման համար:
Ներկայացված չափորոշիչների հիման վրա հնարավոր չէ գրել Հայոց պատմություն առարկայի իրապես ազգանպաստ դասագիրք:
Հ.գ. Ընթերցեք կամ վերընթերցեք Հայոց պատմություն առարկայի այսպես կոչված առարկայական չափորոշիչների վերաբերյալ ԵՊՀ Հայոց պատմության ամբիոնի, ԳԱԱ Պատմության ինստիտուտի, ՀՊՄՀ Հայոց պատմության ամբիոնի և բազմաթիվ անհատ պատմաբանների կարծիքները, որոնք պարզապես թաղում են այդ չափորոշիչները, որպես ազգային-պետական սպառնալիք: Որոշ բավական հիմնավոր կարծիքների համաձայն այդ չափորոշիչների հիմքերը դրվել են թուրքիայում»: