Ինչու՞ է վտանգավոր պարբերաբար երեկոյան ընթրելը
Պարբերաբար ուշ ժամերին ընթրելը վտանգավոր է առողջության համար, քանի որ մեծանում է 2-րդ տիպի շաքարախտի եւ ճարպակալման զարգացման ռիսկը: Այս մասին նշվում է Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism ամսագրում հրապարակված ուսումնասիրության մեջ:
Ինչպես հայտնում է medportal.ru-ն, մասնագետներն ուսումնասիրել են այն մարդկանց նյութափոխանակությունը, ովքեր երեկոյան 10-ից հետո ընթրում են: Հեղինակներին հետաքրքրել են նյութափոխանակության բնութագրերն այն մարդկանց մոտ, ովքեր սնվում են երեկոյան 10-ից հետո՝ երեկոյան երեկոյան ժամը 6-ին ընթրողների նյութափոխանակության համեմատ: Հետազոտության բոլոր մասնակիցները (10 տղամարդ, 10 կին) քնել են 11-ին:
«Այս ուսումնասիրությունը նոր տվյալներ է տալիս այն մասին, թե ինչպես է ուշ ընթրիքը վատթարացնում գլյուկոզի նկատմամբ հանդուրժողականությունը եւ նվազեցնում ճարպի քանակը, որը կարող է այրել օրգանիզմը: Ուշ սնվելու ազդեցությունը կարող է շատ տարբեր լինել մարդկանց համար, դա կախված է նրանից, թե երբ են նրանք սովորաբար քնում: Այսինքն, որոշ մարդիկ կարող են ավելի խոցելի լինել ուշ ընթրիքի ազդեցության նկատմամբ»,- նշել է Ջոնաթան Ջունը Ջոնս Հոփկինսի համալսարանից, նշել է հետազոտության համահեղինակը:
Ըստ նրա՝ կանոնավոր ուշ ընթրիքները ժամանակի ընթացքում կարող են այնպիսի հետեւանքների հանգեցնել, ինչպիսիք են շաքարախտը եւ ճարպակալումը:
Հետազոտությունը ցույց է տվել, որ այն մարդկանց մոտ, ովքեր ավելի ուշ են սնվել, արյան մեջ գլյուկոզի միջին մակարդակը 18 տոկոսով ավելի բարձր է եղել, ինչպես նաեւ ավելի շատ ընդունված ճարպեր են մնացել չայրված (ինդեքսը բարձրացել է 10 տոկոսով): Այս ցուցանիշները կախված չեն եղել կալորիաների քանակից. փորձարարական չափաբաժինները նույնն են եղել:
Ըստ գիտնականների՝ նորմալ քաշ ունեցող առողջ մարդկանց մոտ արձանագրված բոլոր այս փոփոխությունները կարող են ավելի ցայտուն արտահայտվել ճարպակալման դեպքում, քանի որ այդ դեպքում նյութափոխանակությունն արդեն խախտվել է:


















































Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Որքան է կազմում ՀՀ մշտական բնակչությունը
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
Կասեցվել է «Ծիրան» սուպերմարկետում գործող հացի արտադրամասի գործունեությունը՝ սանիտարական խախտումների...
Վարչապետ Փաշինյանը երկօրյա աշխատանքային այցով մեկնել է Ղրղզստան
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ