Սուրճը կարող է բարձրացնել թոքերի քաղցկեղի ռիսկը
Եթե մարդն օրական առնվազն երկու բաժակ սուրճ է խմում, ապա մեծ է հավանականությունը, որ թոքերի քաղցկեղի բարձր ռիսկի խմբում կհայտնվի։ Այս մասին զզգուշացնում են Քաղցկեղի հետազոտման ամերիկյան ասոցիացիայի ամերիկացի գիտնականները։ «Российская газета»-ի փոխանցմամբ՝ գիտնականներն այդպիսի եզրահանգման են եկել 17 գիտական աշխատանքի արդյունքում, որին մոտ 1,2 մլն մարդու տվյալ է ուսումնասիրվել։
Պարզվել է, որ չծխող մարդկանց մոտ, որոնք օրական 2 և ավելի բաժակ սուրճ են օգտագործում, քաղցկեղի զարգացման հավանականությունը 41 տոկոսվ ավելի է, քան այն մարդկանց մոտ, որոնք սուրճ չեն օգտագործում։
Գիտնականները ենթադրում են, որ դրա պատճառը ոչ թե կոֆեինն է, այլ սուրճի հատիկների բովման գործընթացը։
Միևնույն ժամանակ հատկանշական է, որ սուրճը կանանց մոտ իջեցնում է կաթնագեղձի ուռուցքի զարգացման հավանականությունը։


















































Ավստրալուհու ամբողջ մարմինը բծերով և կապտուկներով է պատվել AstraZeneca-ով պատվաստվելուց հետո (լուսանկարներ)
Քթի հատուկ սփրեյը կարող է վերացնել սոցիալական հեռավորության անհրաժեշտությունը
Վաղուց հայտնի հակաբիոտիկը կարող է արդյունավետ հակաքաղցկեղային զենք լինել
Ինչու է բարձրանում շաքարն արյան մեջ
Սպիտակուցային համեղ ըմպելիքներ, որոնք կօգնեն նիհարել
Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Հայաստանում ամառային հանգիստը որքանո՞վ է հասանելի միջին ընտանիքին
Հորմուզի նեղուցը չի վերաբացվի, քանի դեռ Վաշինգտոնը չի կատարել Թեհրանի պահանջները
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
Միջին նորոգման ծրագրի շրջանակում գծանշվում է Երևան-Սևան ճանապարհը
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ