Գիտնականները տարիքային կատարակտի դեմ պայքարի համեղ միջոց են գտել
Գունավոր մրգերի եւ բանջարեղենի օգտագործումը կարող է կանխել տարիքային կատարակտի առաջացումը։ Այս մասին նշվում է American Journal of Clinical Nutrition-ում հրապարակված հետազոտությունում, որի հեղինակներն են Սիանի Ցզյաո Տուն համալսարանի (Xian Jiaotong University) եւ Հարավային Ավստրալիայի համալսարանի (University of South Australia) գիտնականները։
Գիտնականները վերլուծել են 20 հետազոտություն (8 ռանդոմիզացված եւ 12 կոհորտային), որոնցում ուսումնասիրվել է վիտամինների եւ կարոտինոիդների ազդեցությունը տարիքային կատարակտի առաջացման հավանականության վրա։ Պարզվել է, որ կարոտինոիդների եւ այնպիսի վիտամինների օգտագործումը, ինչպիսին են А, С, Е, β-կարոտինը, իսկապես կարող է նվազեցնել այդ հիվանդության զարգացման վտանգը։
Ստացված տվյալները վկայում են այն մասին, որ տարիքային կատարակտի կանխման գործում նշանակալի դեր է խաղում սննդի մեջ ցիտրուսայինների, տաքդեղի, գազարի, լոլիկի, սպանախի, բրոկոլիի եւ կաղամբի ներառումը։
Համաձայն Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպության՝ դեպքերի 33 տոկոսում տեսողության վատացման պատճառը չվիրահատված կատարակտն է։ Բացի այդ, այդ հիվանդությանը բաժին է ընկնում կուրության դեպքերի 35 տոկոսը։


















































Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Հայաստանում ամառային հանգիստը որքանո՞վ է հասանելի միջին ընտանիքին
Հորմուզի նեղուցը չի վերաբացվի, քանի դեռ Վաշինգտոնը չի կատարել Թեհրանի պահանջները
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
Միջին նորոգման ծրագրի շրջանակում գծանշվում է Երևան-Սևան ճանապարհը
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ