Եթե մինչև տվյալ տարվա դեկտեմբերի 31-ը լրանում է երեխայի 6 տարեկանը, նա պետք է դպրոց հաճախի հենց այդ տարվա սեպտեմբերից
Ժամանակին դպրոց հաճախելը երեխայի զարգացման և կրթության իրավունքի ապահովման առանցքային նախապայման է։ Այս մասին Ազգային ժողով-Կառավարություն հարցուպատասխանի ընթացքում հայտարարել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը։
Արձագանքելով պատգամավորի հարցին՝ նախարարը նշել է, որ ոլորտի օրենսդրությամբ սահմանված է՝ երեխաները պարտադիր պետք է դպրոց հաճախեն այն տարում, երբ լրանում է նրանց 6 տարեկանը։ Այսինքն, եթե մինչև տվյալ տարվա դեկտեմբերի 31-ը լրանում է երեխայի 6 տարեկանը, ապա նա պետք է դպրոց հաճախի հենց այդ տարվա սեպտեմբերից։ Հակառակ դեպքում երեխան համարվում է պարտադիր կրթությունից դուրս մնացած, որն առաջացնում է համապատասխան իրավական և սոցիալական հետևանքներ։
«Երբ Կառավարության ծրագրին համահունչ սկսեցինք լրջորեն զբաղվել պարտադիր կրթությունից դուրս մնացած երեխաների հայտնաբերմամբ և պատճառների ուսումնասիրությամբ, պարզ դարձավ, որ ամենամեծ խմբերից մեկը հենց այն երեխաներն են, որոնց 6 տարեկանն արդեն լրացել է, սակայն նրանք դեռևս չեն հաճախում դպրոց։ Սա ոչ միայն բացասաբար է անդրադառնում երկրի միջազգային վարկանիշի և կրթական սանդղակներում դիրքի վրա, այլև առաջացնում է բազմաթիվ խնդիրներ հենց այդ երեխաների համար։ Փոփոխությունն իրականացվել է 2023 թվականի գարնանը և ուժի մեջ է մտել 2025 թվականի սեպտեմբերից: Ծնողները բավականին երկար ժամանակ տեղեկացված են եղել, որ պետությունը խստորեն վերահսկելու է, որ երեխաները դպրոց հաճախեն սահմանված ժամանակին»,– նշել է Ժաննա Անդրեասյանը։
Նախարարը միաժամանակ ընդգծել է, որ կան բացառիկ դեպքեր, երբ դպրոց հաճախելու ժամկետը կարող է հետաձգվել՝ երեխայի լավագույն շահով պայմանավորված։ Ըստ նախարարի՝ այդպիսի դեպք է համարվում մտավոր զարգացման լուրջ խնդիրների առկայությունը: Նման դեպքերի համար համապատասխան օրենսդրական կարգավորումներով թույլատրվում է՝ նույնիսկ յոթ տարեկան դառնալուց հետո, երեխան կարող է հանրակրթության մեջ ընդգրկվել հենց առաջին դասարանից։
«Մանկավարժական և հոգեբանական բոլոր հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ 7 տարեկան երեխաներն ուսումնական նյութը յուրացնում են շատ ավելի արագ, և անհրաժեշտություն չկա, որ նրանք 6 տարեկան երեխաների հետ անցնեն նույն ծրագիրը։ Սա կարող է բացասաբար ազդել նրանց զարգացման վրա։ Այս պահին պետությունը կիրառում է մի շարք աջակցող գործիքներ, օրինակ՝ երկարօրյա ծրագրեր, որոնք հնարավորություն են տալիս երեխաներին լրացուցիչ աջակցություն ստանալու և արագ հարմարվելու դասընկերների ուսման տեմպին»,– ասել է Անդրեասյանը։
Նրա խոսքով՝ ԿԳՄՍ նախարարությունը հատուկ մոնիթորինգ է իրականացնում այն երեխաների նկատմամբ, որոնք, այս տարի ուշ դպրոց հաճախելով, միանգամից ընդգրկվել են երկրորդ դասարան։
«Հավաքագրվում են տվյալներ նման երեխաների առաջընթացի վերաբերյալ. մեծ մասն արդեն հաջողությամբ յուրացրել է առաջին դասարանի ծրագրային նյութը և լիովին համընթաց է մյուսներին։ Վերջերս զրուցել եմ մի շարք ծնողների հետ, որոնք սկզբում մտավախություն ունեին, որ երեխաները չեն հասցնի, բայց այժմ իրենք են գոհ, որ երեխաները լրացուցիչ տարի չեն կորցրել»,– նշել է նախարարը, հորդորելով ծնողներին, երեխաներին ժամանակին տանել դպրոց։
«Դա երեխայի զարգացման և կրթության իրավունքի կարևոր պայման է»,– եզրափակել է Ժաննա Անդրեասյանը։


















































Քարից մինչև արձան. Գիտնականները առաջին անգամ ցույց են տվել Զատկի կղզում մոայիի ստեղծումը
Զորականում ուսանողին ծեծի ենթարկած դեռահասներն ազատության մեջ են
Մայր Աթոռի հայտարարությունը
44-օրյա պատերազմը սկսվել է երկու պատճառով․ Հայաստանի խորհրդարանի փոխնախագահ
54-ամյա Քրիստինա Օրբակայտեն լողազգեստով ցուցադրել է կազմվածքը
Քեյթ Միդլթոնը բացահայտել է իր արտաքինի մասին զարմանալի գաղտնիք
«Հերյուրանք է». Գագիկ Բեգլարյանը՝ Ավինյանի համար ձայներ ապահովելու եւ փողերի լվացման մասին
«Միսս Անգլիա» մրցույթում առաջին բացահայտ նույնասեռական հաղթողը պատմել է, որ իրեն «ծաղրել են» իր սեռա...
Գողերը մտել են ուրիշի տուն և թողել ծաղրական նամակ
Ով մեզ հետ չի, առնվազն դավաճան է