Պարզվել է, որ կինոթատրոնում մարդիկ լավ տեղերը փոխում են վատերի հետ՝ մտերիմ մարդու կողքին նստելու համար
Մտերիմ մարդու հետ միասնության զգացումը կարող է ավելի կարեւոր լինել, քան ծառայությունից կամ միջոցառումից ստացվող զգացողությունը: Այս մասին հայտնում է Սպառողական հոգեբանության հանրությունը։
Հիմենա Գարսիա Ռադայի գլխավորությամբ հետազոտական խումբը պարզել է, որ սպառողների համար նախըտրելի է զուգընկերների հետ ֆիզիկական միությունը, քան լավ կամ որակյալ զգացողությունները։ Օրինակ կինոթատրոնում զույգը կնախընտրեր միասին նստել առաջին շարքում՝ լավագույն տեսանելի շարքում երկու իրարից հեռու տեղերի փոխարեն։
Անցկացված 5 փորձերից հետեւում է, որ նման իրավիճակներում մարդիկ ցանկանում են ընդհանուր հիշողություններ ստեղծել։
Սա հատկապես նկատելի է դառնում, երբ սպառողին եւ նրա զուգընկերոջը առաջարկվում են ծառայության տարբեր որակի տարբերակներ։ Եվ ընդհակառակը, մարդիկ ավելի քիչ են հակված փորձի որակը զոհաբերել, երբ նրանք ոչ մտերիմ մեկի հետ են։
Հեղինակների կածիքով այս աշխատանքի արդյունքները հետաքրիր կլինեն շուկայագետներին, որոնք ցանկանում են լրացնել ինքնաթիռների եւ դահլիճի նստատեղերը:


















































Երևանում խուլիգանական վարք դրսևորելու կասկածանքով ձերբակալվել է լեհական ակումբի 17 երկրպագու
Դաշտ են դուրս գալիս ձեւիստները
Ում դրոշը պետք է երեւա սահմանի այն կողմում
Հայաստանի քաղաքացիները հայտնվել են ռուսական անձնագիր ստացողների թոփ-5-ում
Քաղաքապետարանի ավտոբուսների մասնակցությամբ ամեն 2-րդ վթարի մեղավորը ավտոբուսի վարորդներն են
Բեմ են դուրս գալիս «սոցիոլոգները»
Երևան-Մոսկվա չվերթի ինքնաթիռում ոչ ադեկվատ վիճակում գտնվող ուղևորը ձերբակալվել է
61 միլիոն եվրո․ Մբապեն դատարանում հաղթել է ՊՍԺ–ին
200.000 դոլար՝ միջնորդության և 23.000 դոլար՝ կառուցապատման թույլտվության համար. Աղազարյանի գործը դատ...
ՍԱՏՄ-ն անհայտ ծագման միս է առգրավել ու ուղարկել ոչնչացման (տեսանյութ)