Յոգուրտը կարող է պաշտպանել աղիքների ուռուցքներից. հետազոտություն
Յոգուրտը շատ ավելի օգտակար է, քան կարող էիք կարծել: Շաբաթական սնունդի մեջ յոգուրտի 2 եւ ավելի չափաբաժին գործածելը նվազեցնում է բարորակ ուռուցքների առաջանալու հավանականությունը, որոնք կարող են վերափոխվել աղիքների քաղցկեղի: Այս մասին հայտնում են Վաշինգտոնյան համալսարանի (ԱՄՆ) գիտնականները:
Նրանք վերլուծել են 32 606 տղամարդկանց եւ 55 743 կանանց մոտ ադենոմաների տարբեր տեսակների զարգացման մասին տեղեկությունները ու ստացված տվյալները համեմատել են նրանց սննդակարգի հետ: Կամավորները յուրաքանչյուր 4 տարին մեկ ներկայացրել են իրենց կենսակերպի եւ սննդակարգի՝ ներառյալ յոգուրտի գործածման մակարդակի մասին մանրամասն տեղեկություններ:
Հետազոտման ժամանակահատվածում հայտնաբերել են տղամարդկանց շրջանում ադենոմաների զարգացման 5811 դեպք եւ 8116 դեպք՝ կանանց շրջանում: Պարզվել է, որ տղամարդկանց շրջանում, որոնք հաճախ են յոգուրտ կերել, բարորակ ուռուցքների զարգացման հավանականությունը 19 տոկոսով փոքր էր: Դրանից բացի, հաստ աղիքում ադենոմաների ի հայտ գալը, որոնք կարող են վերափոխվել քաղցկեղի, նվազել է 26 տոկոսով:
Հետաքրքիր է, որ կանանց մոտ յոգուրտի գործածման եւ աղիքների ուռուցքների զարգացման հավանականության միջեւ կապ չի հայտնաբերվել:
Աղիքներում նորագոյացությունների դեմ յոգուրտի արդյունավետությունը բացատրվում է նրանով, որ Lactobacillus bulgaricus եւ Streptococcus thermophilus բակտերիաները, որոնք սովորաբար պարունակվում են յոգուրտում, կարող են աղիքներում նվազեցնել քաղցկեղ եւ այլ խնդիրներ առաջացնող քիմիական նյութերի մակարդակը:


















































Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Հորմուզի նեղուցը չի վերաբացվի, քանի դեռ Վաշինգտոնը չի կատարել Թեհրանի պահանջները
Հայաստանում ամառային հանգիստը որքանո՞վ է հասանելի միջին ընտանիքին
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ
Միջին նորոգման ծրագրի շրջանակում գծանշվում է Երևան-Սևան ճանապարհը
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը