Սննդի մեջ խոլեստերինը չի բարձրացնում ինսուլտի ռիսկը. հետազոտություն
Սննդի, այդ թվում, հավի ձվի մեջ խոլեստերինը կապ չունի ինսուլտի ռիսկի բարձրացման հետ: Այս մասին ասվում է Արեւելյան Ֆինլանդիայի համալսարանի գիտնականների հետազոտության մեջ: Նոր հետազոտությունը հրապարակվել է American Journal of Clinical Nutrition ամսագրում:
Սակայն որոշ գիտնականներ պնդում են, որ սննդակարգում խոլեստերինի ավելցուկը նպաստում է անոթային պաթոլոգիաների, մասնավորապես, ինսուլտի ռիսկի բարձացմանը:
Ֆինլանդացի գիտնականները հետեւել են 1950 տղամարդկանց առողջությանը, որոնք 1984-1989 թթ. դարձել են «Կուոպիոյում սրտի իշեմիկ հիվանդությունների ռիսկի գործոնների հետազոտության» ծրագրի մասնակիցները: 21 տարվա ընթացքում նրանցից 217-ը ինսուլտ է տարել: Հետազոտելով սննդակարգի առանձնահատկությունների եւ ինսուլտի հանգամանքների միջեւ կապը՝ հետազոտողները եզրակացրել են, որ սննդային խոլեստերինը կապ չի ունեցել ինսուլտի ռիսկի հետ:
Այսպիսով, հետազոտության համաձայն, օրական միջինում 520 մգ խոլեստերինի օգտագործումը, ներառյալ՝ ձվի ամենօրյա կիրառումը, կապ չունի ինսուլտի հետ:
Միեւնույն ժամանակ, գիտնականները նշում են, որ հետազոտվողները չեն ունեցել սրտանոթային հիվանդություններ: Այդ իսկ պատճառով հետազոտությունն անհրաժեշտ է անցկացնել սրանոթային հիվանդություն ունեցողների շրջանում:


















































Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Հորմուզի նեղուցը չի վերաբացվի, քանի դեռ Վաշինգտոնը չի կատարել Թեհրանի պահանջները
Հայաստանում ամառային հանգիստը որքանո՞վ է հասանելի միջին ընտանիքին
Միջին նորոգման ծրագրի շրջանակում գծանշվում է Երևան-Սևան ճանապարհը
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ