Մշակված մթերքները նպաստում են չափից ավելի ուտելուն եւ գիրանալուն. հետազոտություն
Մշակված սնունդի գործածումը նպաստում է չափից ավելի ուտելուն եւ ճարպակալման տարածմանը, պարզել են ԱՄՆ առողջապահության ազգային ինստիտուտների մասնագետները: Հետաքրքիր է, որ թարմ մթերքները նման արդյունք չեն առաջացնում:
Վերահսկվող փորձարկմանը, որի մասին հրապարակվել է Cell Metabolism ամսագրում, մասնակցել է 20 մարդ, որոնց միջին տարիքը հասել է 31 տարեկանի: Յուրաքանչյուր կամավոր 2 շաբաթ նախ մշակված մթերք է ստացել, այնուհետեւ անցել է չմշակված մթերքների: Փորձարկվողները օրական 3 անգամ են սնվել, խմել են շշալցված ջուր եւ ամբողջ օրվա ընթացքում հասանելիություն ունեցել իրենց սննդակարգին համապատասխանող ուտեստների:
Մշակված սնունդը ներառել է չոր նախաճաշ, անքաշ կաթ՝ բջջանյութի, մարգարինի եւ մաֆինի (ամերիկյան կեքս) հավելմամբ: Այլընտրանքային սննդակարգը բաղկացած էր մրգերից, հատապտուղներից, ձիթապտղի յուղից եւ հունական յոգուրտից:
Պարզվել է, որ կամավորները առաջին երկու շաբաթներին օրական գործածել են 508 կիլոկալորիա ավելի շատ, քան հետազոտության հաջորդ օրերին: Նրանց քաշն ավելացել է մոտ 1 կիլոգրամով, նկատվել է նաեւ ճարպային շերտերի աճ: Սակայն նույն ժամանակահատվածում չմշակված սնունդի գործածումը առողջության ցուցանիշները նորմայի մեջ է վերադարձրել:


















































Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Հորմուզի նեղուցը չի վերաբացվի, քանի դեռ Վաշինգտոնը չի կատարել Թեհրանի պահանջները
Հայաստանում ամառային հանգիստը որքանո՞վ է հասանելի միջին ընտանիքին
Միջին նորոգման ծրագրի շրջանակում գծանշվում է Երևան-Սևան ճանապարհը
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ