Կարմիր գինին օգտակար է առողջության համար. բրիտանացի գիտնականներ
Կարմիր գինին կարող է օգտակար լինել առողջությանը։ Համաձայն Լոնդոնի Թագավորական քոլեջի գիտնականների՝ Gastroenterology ամսագրում հրապարակված հետազոտության, գինին ավելացնում է աղեհամակարգում օգտակար բակտերիաների թիվը։
Ինչպես տեղեկացնում է ВВС-ն, հետազոտությանը մասնակցել են մի քանի հազար մարդիկ Բրիտանիայից, Նիդեռլանդներից եւ ԱՄՆ-ից։ Նրանք բոլորը երկվորյակներ են, որոնք մասնակցում են բժշկական ուսումնասիրությունների ծրագրերում։ Նշվում է, որ նրանցից ոչ ոք ոգելից խմիչքները չի չարաշահել։
Բոլոր փորձարկվողները պետք է պատմեին, թե ինչ դիետա են պահել եւ ինչ ալկոհոլային ըմպելիքներ են նախընտրել։
Պարզվել է, որ նրանք, ովքեր նախընտրում են կարմիր գինին, ավելի բազմազան միկրոբիոտիկա ունեն, քան մյուսները։ Գիտնականների խոսքով՝ դրական արդյունքի հասնելու համար բավական է մեկ-երկու շաբաթը մեկ անգամ խմել մեկ բաժակ կարմիր գինի։
Հանրածանոթ ալկոհոլային ըմպելիքի օգտակար հատկությունները թաքնված են պոլիֆենոլների՝ քիմիական միացությունների մեջ, որոնք կան նաեւ սպիտակ գինու, գարեջրի եւ սիդրի մեջ, բայց շատ ավելի քիչ քանակությամբ, քան կարմիր գինու պարագայում է։ Պոլիֆենոլներ կան նաեւ շատ մրգերում եւ բանջարեղենում (օրինակ՝ կարմիր խաղողի կճեպում)։


















































Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Հորմուզի նեղուցը չի վերաբացվի, քանի դեռ Վաշինգտոնը չի կատարել Թեհրանի պահանջները
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
Հայաստանում ամառային հանգիստը որքանո՞վ է հասանելի միջին ընտանիքին
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ
Միջին նորոգման ծրագրի շրջանակում գծանշվում է Երևան-Սևան ճանապարհը