Երեւանում քաղաքային տրանսպորտը կթանկանա
«Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին նախագծով նախատեսվում է ստեղծել մեկ միասնական երթուղային ցանց: Այս մասին, այսօր՝ հունվարի 15-ին, ԱԺ-ում օրինագծի ներկայացման ժամանակ նշել է Տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարի առաջին տեղակալ Գագիկ Գրիգորյանը:
Նրա խոսքով, «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» ՀՀ օրենքով միջմարզային կանոնավոր փոխադրումների ցանցը կազմակերպում է տրանսպորտի կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունը, իսկ ներմարզային երթուղային ցանցը՝ համապատասխան կառավարման մարմինը. «Հիմա միասնական երթուղային ցանց ստեղծելու նպատակով նախատեսվում է միավորել միջմարզային եւ ներմարզային երթուղային ցանցերը եւ դա վերապահել տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությանը»,-ընդգծեց փոխնախարարը:
ՀՀԿ խմբակցության պատգամավոր Շուշան Սարդարյանի հարցին, թե արդյոք կարիքների գնահատում իրականացվել է, հաշվի առնելով, որ որոշ բնակավայրեր դուրս էին մնացել երթուղային ցանցից, եւ ի՞նչ սկզբունք է դրվել այդ նոր երթուղային ցանցը մշակելու հիմքում, որ հնարավորինս շատ համայնքներ ներառվեն, Գագիկ Գրիգորյանը պատասխանեց. «Դեռ 2017-ին ուսումնասիրությունների արդյունքում պարզվել էր, որ 230 համայնք չի սպասարկվում: Դրանց մի մասում կարողացանք կազմակերպել փոխադրումներ եւ այդ թիվը հասավ 170-ի: Այս նոր ծրագրով բոլոր ցանցն ընդգրկելու է բոլոր բնակավայրերը: Իհարկե, կլինեն համայնքներ, որոնք օրական 1-2 անգամ կսպասարկվեն, մյուսները ավելի շատ: Մեր նպատակը արժանավայել փոխադրում ապահովելն է: Ցանցը կունենա միասնական օպերատոր, միասնական տոմսային համակարգ»:
Նրա խոսքով, այս փուլում պիլոտային ծրագիր են իրականացնում. «Գաղափարն այն է, որ որոշ չափով եկամտաբեր երթուղիները փոխկապակցված լինեն ոչ եկամտաբեր երթուղիների հետ: Այսինքն տնտեսվարողը պարտավոր կլինի սպասարկել ոչ թե 1-2 երթուղի, այլ ասենք ամբողջ մարզի երթուղիները:
Ինչ վերաբերում է ուղերվարձի փոփոխությանը, փոխնախարարը նշեց, որ գինն այսօր ազատականացված է, բայց իրականում կա մեթոդոլոգիա, որով հաշվարկվում է գների գոյացումը եւ կա հնարավորություն վերահսկելու, որ անհարկի բարձր գներ չլինեն:
ԱԺ փոխնախագահ Միքայել Մելքումյանը հետաքրքրվեց, թե սեղմված գազի թանկացման հետեւանքով հասարակական տրանսպորտն ու տաքսին չե՞ն թանկանա, ինչին Գագիկ Գրիգորյանն արձագանքեց. «Քանի որ մեզանում նոր են սկսվել թանկացումները, մենք ուսումնասիրություններ կատարում ենք: Վառելիքի գինը տեսակարար մեծ կշիռ ունի ինքնարժեքում: Դրա ազդեցության չափը կախված կլինի նրանից, թե մինչեւ հիմա գործող սակագները որքանով էին վերադարձնում ներդրողի կամ փոխադրողի ծախսերը: Եթե դրանք զրոյի մակարդակում էին գտնվում, ապա գները կունենան բարձրանալու միտում»:
Լուրեր Հայաստանից - NEWS.am


















































Քարից մինչև արձան. Գիտնականները առաջին անգամ ցույց են տվել Զատկի կղզում մոայիի ստեղծումը
Մայր Աթոռի հայտարարությունը
Զորականում ուսանողին ծեծի ենթարկած դեռահասներն ազատության մեջ են
44-օրյա պատերազմը սկսվել է երկու պատճառով․ Հայաստանի խորհրդարանի փոխնախագահ
54-ամյա Քրիստինա Օրբակայտեն լողազգեստով ցուցադրել է կազմվածքը
Խիստ ծանր հիվանդություններից բացի բոլորը պետք է զորակոչվեն բանակ․ Գեղամ Նազարյան
Հայտնի է երկրի ամենախիտ բնակեցված քաղաքը
Քեյթ Միդլթոնը բացահայտել է իր արտաքինի մասին զարմանալի գաղտնիք
«Միսս Անգլիա» մրցույթում առաջին բացահայտ նույնասեռական հաղթողը պատմել է, որ իրեն «ծաղրել են» իր սեռա...
«Հերյուրանք է». Գագիկ Բեգլարյանը՝ Ավինյանի համար ձայներ ապահովելու եւ փողերի լվացման մասին