«Ինչո՞ւ է «Թել-Սել»-ը պարտադրում վճարել 500 դրամ տրանսպորտային քարտապան դառնալու համար
Բանկային քարտ ստանալիս բանկերը հիմնականում տրամադրում են քարտերը անվճար՝ որպես ծառայության մատուցմամ մաս, բայց երբ քաղաքացին ցանկանում է օգտվել հասարակական տրանսպորտից՝ մի համակարգից, որը տեղական ենթակառուցվածք է, նրան պարտադրում են վճարել 500 դրամ միայն քարտի դիմաց, դա ուղևորության գնի մեջ չի մտնում։
Եվ սա՝ անկախ նրանից՝ սոցիալապես անապահով մարդ է, թոշակառու, ուսանո՞ղ, զբոսաշրջիկ, թե՝ բազմազավակ ընտանիքի անդամ։ Ինչո՞ւ։ Ո՞րն է տրամաբանությունը։
Եթե սա սոցիալական ծառայություն է, ապա ինչո՞ւ է «Թել-Սել»-ը, ըստ էության, գումար գանձում հասարակական ծառայությունը հասանելի դարձնելու համար»:


















































Այլեւս ոչ մի բառ 44-օրյա պատերազմի հանգամանքների մասին. Գեղամ Նազարյան
Վերացվում է սահմանին 5000 դրամ պետտուրքը․ նոր նախագիծ՝ միտված անցակետերում մեքենաների կուտակումների ...
Առաջին անգամ բացահայտ գեյը արժանացել է «Տարվա ամենասեքսուալ տղամարդ» տիտղոսին. Ջոնաթան Բեյլին խոստով...
Սպшնվել է ՔՊ-ի տարածքային կառույցի անդամ, բլոգեր 33-ամյա Շմավոն Աթոյանը
Պետպատվերի համար այսուհետեւ կվճարեն 200 հազար եւ ավելի դրամ աշխատավարձ ստացողները. նոր «հարկատեսակ»
Իրազեկում Արցախի տեղեկատվական շտաբից
Ամուսնուս, աղջկաս մահվանից հետո հանուն Վաչագանիս էի ապրում, հիմա սա ապրել չէ
Քաղաքացին փոխանակման համար տաքսու վարորդին է տվել է 15 մլն դրամ և 20 000 դոլար, քիչ հետո հասկացել է,...
Մեքսիկայի նախագահը իրեն համբուրելու փորձ արած տղամարդուն մեղադրել է սեռական ոտնձգության մեջ
Հեյլի Բիբերը փայլել է լողափում