Այսպիսով, 2020 թ.֊ից ի վեր Հայաստանը մնում է ավիացիոն անբավարար վերահսկողություն ունեցող երկրների շարքում՝ Աֆղանստանի, Լիբիայի, Սուդանի և ՛՛երրորդ աշխարհի՛՛ մի շարք այլ պետությունների հետ միասին։
Այս իրավիճակը ցույց է տալիս եվրաինտեգրման վերաբերյալ Երևանի պաշտոնական հռետորաբանության և պետական կառավարման իրական ցուցանիշների միջև հսկայական ինստիտուցիոնալ տարբերությունը:
ԵՄ ձևակերպումը շատ կոնկրետ է. ՛՛թռիչքների անվտանգության անբավարար վերահսկողություն՛՛:
Հայկական ավիացիայի համապատասխանեցումը եվրոպական չափանիշներին մնում է ԵՄ նորմերի հետ իրական ներդաշնակեցման կարևորագույն ինդիկատոր:
Այն պայմաններում, երբ պաշտոնական Երևանը եվրաինտեգրումը հայտարարում է որպես քաղաքակրթական ընտրություն, Բրյուսելից եկող նման ազդանշանները պետք է ընկալվեն ոչ թե որպես տեխնիկական դիտողություն, այլ որպես համակարգային նախազգուշացում»:


















































ԱԺ փակ նիստում միջադեպ է գրանցվել
Վերացվում է սահմանին 5000 դրամ պետտուրքը․ նոր նախագիծ՝ միտված անցակետերում մեքենաների կուտակումների ...
Առաջին անգամ բացահայտ գեյը արժանացել է «Տարվա ամենասեքսուալ տղամարդ» տիտղոսին. Ջոնաթան Բեյլին խոստով...
Գարեգին Երկրորդի եղբորն ու եղբորորդուն ձերբակալել են. մանրամասներ
Զախարովա․ Հայաստանի վարչապետը պատմական խնդիրների մեջ մեղադրել է ԿԳԲ-ին
ԱԱԾ տնօրենի տեղակալը չպատասխանեց գաղտնալսումների վերաբերյալ հարցերին
Սպшնվել է ՔՊ-ի տարածքային կառույցի անդամ, բլոգեր 33-ամյա Շմավոն Աթոյանը
Ամուսնուս, աղջկաս մահվանից հետո հանուն Վաչագանիս էի ապրում, հիմա սա ապրել չէ
Իրազեկում Արցախի տեղեկատվական շտաբից
Քաղաքացին փոխանակման համար տաքսու վարորդին է տվել է 15 մլն դրամ և 20 000 դոլար, քիչ հետո հասկացել է,...