Համաձայն New Economics Foundation-ի (NEF) և գործընկեր կազմակերպությունների վերլուծության՝ ինքնաթիռների ածխածնի արտանետումները կարող են կրճատվել 21%-ով՝ ստիպելով մարդկանց ավելի շատ վճարել յուրաքանչյուր լրացուցիչ թռիչքի համար, որը նրանք կատարում են իրենց առաջին վերադարձից հետո: Տարվա նպաստի կեսից մի փոքր ավելին կտրամադրվի ամենաշատ թռչող մարդկանց 5%-ին, մինչդեռ մարդկանց 72%-ը կկարողանա խուսափել վճարից՝ տարեկան մեկ անգամ թռչելով կամ ընդհանրապես թռիչք չկատարելով:
Հաճախակի թռչողների նկատմամբ հարկի ներդրումը միջոցներ կհավաքի, որոնք կարող են ներդրվել գնացքներում և ավտոբուսներում, մինչդեռ ամենահարուստների համար «չափից ավելի» ավիափոխադրումները կկրճատվեն, կարծում է Stay Grounded արշավի խմբի փորձագետ Մագդալենա Հյուվիզերը, ով համահեղինակ է զեկույցը:
Զեկույցը, որը տրամադրվել է բրիտանական The Guardian-ին, առաջինն է, որը ուսումնասիրում է, թե ինչպես կարող է գործել Եվրոպայում հաճախակի թռիչքներ իրականացնող ուղեւորներին հարկը:
Հետազոտողները մոդելավորել են թռիչքների փուլային հարկի ներդրման ազդեցությունը կլիմայի վրա և պարզել, որ առաջարկը կհանգեցնի 2028 թվականին ուղևորների թվի 26%-ով և արտանետումների 21%-ով կրճատման՝ համեմատած բիզնեսի սովորական սցենարի հետ:
Հարկը կսկսվի զրոյից 12 ամսվա ընթացքում առաջին հետադարձ թռիչքի համար և կավելանա 100 եվրոյով յուրաքանչյուր հետադարձ ուղևորության համար՝ երկարաժամկետ և առաջին կարգով ճանապարհորդության համար հավելավճարներով:
AdaStone Law-ն ուսումնասիրել է իրավական հետևանքները և եզրակացրել, որ առաջարկը իրագործելի է ԵՄ և ազգային օրենսդրության համաձայն:
More in Common-ի կողմից կատարված հարցման տվյալների վերլուծությունը ցույց է տվել, որ հարուստ մարդիկ ամենաշատը կվնասվեն, քանի որ նրանք ավելի հաճախ են թռչում: Այն նաև ցույց է տվել, որ 20,000 եվրոյից պակաս տարեկան եկամուտ ունեցող ընտանիքների միայն 15%-ն է այնքան թռիչում, որ ընկնի այդ հարկի տակ, և 100,000 եվրոյից ավելի եկամուտ ունեցող ընտանիքների 63%-ը: