Կանաչ թեյի կանոնավոր օգտագործումը նվազեցնում է կրծքագեղձի քաղցկեղի զարգացման ռիսկը. գիտնականներ
Կանաչ թեյը նյութ է պարունակում, որը արգելափակում է քաղցկեղի բջիջների աճի համար անհրաժեշտ ֆերմենտը: Այս մասին նշվում է նոր ուսումնասիրության մեջ, որի արդյունքները հրապարակվել են International Journal of Food Science and Nutrition ամսագրում:
«ՌԻԱ Նովոտստի»- ի փոխանցմամբ` գիտնականները կապ են գտել կանաչ թեյի կանոնավոր օգտագործման եւ կրծքագեղձի քաղցկեղի զարգացման ցածր ռիսկի միջեւ: Այսպիսի եզրակացություն է արվել բուսական բաղադրիչների հակաքաղցկեղային հատկությունների 16 ուսումնասիրության վերլուծության արդյունքում:
Պարզվել է, որ կանաչ թեյը էպիգալոկատեխին-3-գալատ (ECGC)` պոլիֆենոլ է պարունակում, որը պայքարում է թթվայնացնող սթրեսի դեմ եւ արգելափակում է ֆերմենտը, որը քաղցկեղի բջիջներին անհրաժեշտ է աճի համար: Սակայն հետաքրքիր է, որ այն դրական արդյունք է ցույց տալիս միայն կրծքի քաղցկեղի հետ կապված: Սակայն շագանակագեղձի, միզապարկի եւ ստամոքսի քաղցկեղի վրա այս միացությունը չի ազդում:
Գիտնականները հորդորում են հաշվի առնել այն փաստը, որ վերլուծվել են ասիացի գիտնականների ուսումնասիրությունները, իսկ Ասիայում օրական մինչեւ տաս բաժակ կանաչ թեյն է համարվում օգտագործման նորմ:


















































4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Հիտլերի ատրճանակը՝ 42 մլն դոլարով. «Երկրի վրա ամենաթանկարժեք զենքը» հայտնվել է աղմկահարույց դատական ...
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
Որքան է կազմում ՀՀ մշտական բնակչությունը
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ
Հորմուզի նեղուցը չի վերաբացվի, քանի դեռ Վաշինգտոնը չի կատարել Թեհրանի պահանջները