Ինչպես իշխանությունը կարճ ժամանակում կործանեց Քաղավիացիան
Նախորդ տարի հուլիսին Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդն ու «Էյր Արաբիա» ընկերությունը հայտարարեցին Հայաստանի նոր ազգային ավիաընկերության գործարկման համաձայնագրի մասին: 2013թ.-ից, երբ փակվեց Արմավիա ավիաընկերությունը, Հայաստանը չուներ ազգային ավիափոխադրող: Ազգային փոխադրող ունենալու գաղափարը կյանքի կոչելու համար Հայաստանի կառավարությունը հատկացրեց 10 միլիոն դոլար:
Տարօրինակն այն էր, որ «Ֆլայ Առնայի» բաժնետոմսերի 51 տոկոսը անցնում էր «Էյր Արաբիային», իսկ մնացած 49 տոկոսը՝ Հայաստանի կառավարությանը:
«Ֆլայ Առնայի» կառավարումը պայմանագրով հանձնվել է արաբական կողմին, բայց չգիտես ինչու՝ ավիաընկերությունը համարվում է Հայաստանի ազգային ավիափոխադրող: Ինչու ազգային փոխադրող ստեղծելու պատասխանատու գործը չվստահվեց հայկական ընկերություններին, հատկապես որ, հայ մասնագետների կողմից բավականին հետաքրքիր ու հեռանկարային առաջարկներ են արվել կառավարությանը: Ինչո՞ւ մերժեցին հայ մասնագետների ներուժը օգտագործելու, նոր աշխատատեղեր ստեղծելու հնարավորությունը, և ի՞նչ նոր ձեռքբերումներ ունեցավ Հայաստանի Քաղավիացիան իշխանափոխությունից հետո:
Այս և այլ հարցերի մասին զրուցել ենք Ավիացիոն փորձագետ, վարչապետի նախկին խորհրդական Հակոբ Ճաղարյանի հետ:
Մանրամասները՝ տեսանյութում


















































Հավանաբար ԱԱԾ աշխատողները գտել իշխանությանը լոյալ քահանաների, իրենց են դիմել, ինձ չեն դիմել. Տեր Նշա...
Քարից մինչև արձան. Գիտնականները առաջին անգամ ցույց են տվել Զատկի կղզում մոայիի ստեղծումը
Մայր Աթոռի հայտարարությունը
Տարոն Մարգարյանը կգործուղվի Մոսկվա
44-օրյա պատերազմը սկսվել է երկու պատճառով․ Հայաստանի խորհրդարանի փոխնախագահ
«Միսս Անգլիա» մրցույթում առաջին բացահայտ նույնասեռական հաղթողը պատմել է, որ իրեն «ծաղրել են» իր սեռա...
«Հերյուրանք է». Գագիկ Բեգլարյանը՝ Ավինյանի համար ձայներ ապահովելու եւ փողերի լվացման մասին
Քեյթ Միդլթոնը բացահայտել է իր արտաքինի մասին զարմանալի գաղտնիք
Հայտնի է երկրի ամենախիտ բնակեցված քաղաքը
54-ամյա Քրիստինա Օրբակայտեն լողազգեստով ցուցադրել է կազմվածքը