Օրական քանի՞ բաժակ սուրճը կարող է վնասակար լինել առողջության համար
Օրական 6 բաժակից ավելի սուրճի օգտագործումը կարող է վնասակար լինել առողջության համար, պարզել են Հարավային Ավստրալիայի համալսարանի գինականները։
Հետազոտության ընթացքում, որի արդյունքները հրապարակվել են The American Journal of Clinical Nutrition ամսագրում, գիտնականներն ուսումնասիրել են 37-73 տարեկան 350 հազար մարդու եւ եկել այն եզրակացության, որ ամեն օր 6 եւ ավելի բաժակ սուրճ օգտագործելը բարձրացնում է սիրտ-անոթային հիվանդությունների առաջացման վտանգը 22 տոկոսով, ավելին՝ մարդը դառնում է նյարդային, բեռնվածությունը սրտի վրա ավելանում է եւ բարձրանում է ուղեղի կամ սրտի կաթվածի ռիսկը։ Միեւնույն ժամանակ, սուրճի չափավոր օգտագործումը օրգանիզմի վրա դրական ազդեցությու է ունենում։
Իր հերթին, սրտաբան Հերիբերթ Բրյուքը Գերմանիայից հավաստիացնում է, որ, հակառակ տարածված կարծիքի, սուրճը սրտի առողջության համար սպառնալիք չի պարունակում եւ չի բարձրացնում ճնշումը, եթե այն կանոնավորապես է օգտագործվում։ Բացի այդ, կոֆեինը կարող է իջեցնել օնկոլոգիական հիվանդությունների, դեմենցիայի եւ դիաբետի առաջացման ռիսկը։ Իհարկե, նրա խոսքով, օրական կարելի է խմել մինչեւ 4 բաժակ սուրճ։


















































Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Հորմուզի նեղուցը չի վերաբացվի, քանի դեռ Վաշինգտոնը չի կատարել Թեհրանի պահանջները
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ
Հայաստանում ամառային հանգիստը որքանո՞վ է հասանելի միջին ընտանիքին
Որքան է կազմում ՀՀ մշտական բնակչությունը