Աղն, այնուամենայնիվ, նպաստում է գիրանալուն. հետազոտություն
Աղի մեծ պարունակությամբ մթերքների գործածումը գիրանալուն նույն չափով է նպաստում, ինչ եւ յուղոտ եւ ածխաջրերով հարուստ սնունդի գործածումը: Այս մասին նախազգուշացնում են Վանդերբիլտի համալսարանի գիտնականները: Նրանց հետազոտությունը հրապարակվել է The Journal of Clinical Investigation ամսագրում:
Գիտնականների խոսքով՝ սննդակարգում աղի չափից ավելի քանակությունը իսկապես կարող է ավելորդ քաշի մեկնարկային մեխանիզմ լինել: «Ամերիկացիների մեծ մասը ամեն օր գործածում է 50 տոկոսից ավելի աղ, քան խորհուրդ է տրվում, եւ սա կարող է ավելորդ քաշի պատճառ լինել»,- նշում են գիտնականները:
Մասնագետները նշում են, որ աղի ավելցուկային գործածումը մասամբ կապված է ոչ առողջ սննդին հակվածության հետ: Մասնավորապես, աղը չարաշահող մարդիկ նաեւ այնպիսի մթերքներ են գործածում, ինչպես ծխահարված միսը, երշիկեղենը եւ նրբերշիկը, պատրաստի ճաշատեսակները, որոնք պետք է սոսկ տաքացնել, աղի ընկույզը, հալված պանիրը: Այս ամենը նույնպես նպաստում է քաշի ավելացմանը:
Մեծ թվով պահածոյացված եւ սառեցված մթերքներ, այդ թվում ընդեղենը եւ բանջարեղենը, նույնպես կարող են ունենալ աղի շատ մեծ պարունակություն, ուստի մասնագետները խորհուրդ են տալիս մշտապես ընթերցել պիտակի գրառումը եւ բաղադրությունը: Ցանկալի է փնտրել եւ ընտրել նատրիումի նվազագույն քանակությամբ մթերքներ, կամ մթերքները լվանալ սառը հոսող ջրով՝ աղի թեկուզ ինչ-որ քանակություն վերացնելու համար:
Հնարավոր է՝ աղը գիրանալուն նպաստում է աղիների վրա բացասաբար ազդելով, որոնցում ոչնչացնում է օգտակար լակտոբակտերիաները: Այս պրոցեսի հետ կապված աղիքային միկրոֆլորայի փոփոխություններն ազդում են մետաբոլիկ պրոցեսների վրա եւ ճարպային զանգվածի մեծացում առաջացնում:


















































Վիճակագրություն․ ի՞նչ փոփոխություններ է կրել ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը տարբեր երկրների հետ
4 մլրդ դոլարի ներդրում․ Հրազդանում բացվել է Firebird-ի ԱԲ կենտրոնը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Երբ Իրանը գալիս է մեր բանակցողների մոտ, նրանք խոսում են միայն կանխիկի մասին. Ուոլց
Հորմուզի նեղուցը չի վերաբացվի, քանի դեռ Վաշինգտոնը չի կատարել Թեհրանի պահանջները
Վանաձորի մի շարք հասցեներում գազանջատումներ կլինեն
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
Գեղարքունիքի մարզում կասեցվել է գազավորված ըմպելիքների արտադրամասի գործունեությունը․ ՍԱՏՄ
Հայաստանում ամառային հանգիստը որքանո՞վ է հասանելի միջին ընտանիքին
Որքան է կազմում ՀՀ մշտական բնակչությունը