Այսօր՝ 20 ապրիլի 2024թ., 00:00
Կանաչ տարածքները բարելավում են աղիքների և մաշկի միկրոբիոմի կազմը Կանադացի գիտնականները սովորել են ռետինե և պլաստիկ թափոններից նավթամթերք արտադրել Շարունակում ենք Հայաստանի հետ դաշնակից մնալ, կարծում եմ՝ այնտեղ կան մարդիկ, որոնք հասկանում են ՌԴ-ի դերը Հայաստանի անվտանգության և տնտեսական զարգացման գործում Ռուբեն Վարդանյանը հացադուլ է հայտարարել. նա պահանջում է բոլոր հայ բանտարկյալների անհապաղ և անվերապահ ազատ արձակումը ԿՀՎ տնօրեն. Առանց ԱՄՆ-ի օգնության Ուկրաինան կարող է պարտվել պատերազմում մինչև տարեվերջ WhatsApp-ում արհեստական բանականության գործառույթ կներդրվի․ ի՞նչ է այն անելու Էդ խեղճ մարդիկ ի՞նչ են անում, երկու կոպեկ փող են աշխատում․ քաղաքացի Խանութներում 30 տարեկան բարետես աշխատող են ուզում․ Բարետես եմ, բայց 30 տարեկան չեմ․ առևտրական 3 ելույթ «նախկին» Փաշինյանից՝ բռնությունն արմատախիլ անելու մասին ՊԵԿ նախկին փոխնախագահը հրավիրվել է դատախազություն. «Հրապարակ» Իսրայելի կողմից Իրանին հարվածելու թիրախը եղել է Սպահան քաղաքի մոտ գտնվող ավիաբազան Եթե երկրի ղեկավարը ժամանակ ունի զննելու դպրոցների պահարանների կախիչների որակը, թող ժամանակ գտնի նաև hրթիռները «զննելու» համար․ Դավիթ Տոնոյան Փորձում են այնպես անել, որ հայերը մոռանան Արցախի կորստի մասին՝ ջնջելով «Արցախ» անունը ժողովրդի հիշողությունից Իրանի միջուկային օբյեկտներին ոչ մի վնաս չի հասցվել. ՄԱԳԱՏԷ-ն՝ Իսրայելի հարվածի մասին Հիվանդանոցներում պետպատվերով բուժումները կասեցվել են Ինչպես են այս տարի նշելու Քաղաքացու օրը Մենք հետևողական ենք լինելու, սա չի կարող մնալ անհետևանք․ Լևոն Քոչարյանը՝ Սամվել Վարդանյանին խոշտանգելու մասին Իրանի տարածքում հրթիռային հարվածներ չեն գրանցվել. լրատվամիջոց ՀՀ տարածքում կան փակ ավտոճանապարհներ Թրենդային է դարձել ընդդիմադիր դաշտի ներսում, որ խորհրդարանական ընդդիմությունն ավելի շատ ունենա ընդդիմություն, քան իշխանությունները Ո՞նց կարելի է դավաճանությունը ներկայացնել որպես փրկություն. Գնդակահարության արժանի է այդ իշխանությունը. Աջապահյան Փաշինյանի՝ տավուշյան վերջին այցից հետո ՔՊ-ում փորձում են հասկանալ՝ ինչ է փոխվել վերջին օրերին Իրական արդարությունն այն է, որ ԼՂ-ից տեղահանվածները վերադառնան․ Բրեդ Շերման Իսրայելը հարվածել է Իրանին. լրատվամիջոց Կմասնակցի արդյոք Փաշինյանը Մոսկվայում կայանալիք շքերթին Սրանց «թեթև» ձեռքով շատ արագ մոտենում է անվերադարձի կետին․ Մհեր Մելքոնյան Հագեցնող սնունդը նվազեցնում է քաղցրեղենի ցանկությունը Ստեղծվել է անօդաչու թռչող սարք, որը կարող է հիշել մարդուն և հետապնդել նրան Տղամարդը դատի է տվել 50 կանանց, որոնց հետ ծանոթացել է Tinder-ում Չափազանց բարդ տնային աշխատանքը վնասում է երեխաներին Սպորտ դիտելը ակտիվացնում է ուղեղում պարգևատրման համակարգը Վրաստանի «օտարերկրյա գործակալների» մասին օրենքը ներշնչվել է Կրեմլի կողմից․ Միլլեր Խաղաղ օվկիանոսում հայտնաբերվել են ավելի քան 50 նոր տեսակի օրգանիզմներ ՆԱՏՕ-ն հայտարարել է, որ պայմաններ չի տեսնում Ուկրաինային դաշինք հրավիրելու համար Դեմ չենք, որ հաղորդումը հեռարձակվի ուղիղ եթերով, բայց Մայր Աթոռն ինքն է որոշում, թե ով պիտի ներկայացնի եկեղեցու դիրքորոշումները․ Եսայի քահանա Արթենյան՝ Պետրոս Ղազարյանին Անընդունելի է ՀՀ առկա տարածքի որևէ հատվածից միակողմանի զիջում՝ առանց սահմանազատման գործընթացի ամբողջական իրականացման․ «Ապրելու երկիր» Ադրբեջանը քանդել է Շուշիի Կանաչ ժամը «Օտարերկրյա գործակալների» մասին օրենքը կոչված է կանխելու Ուկրաինայի ճակատագրի կրկնությունը, Կոբախիձե Իրանը Իսրայելի դեմ պատասխան հարվածի ժամանակ օգտագործել է միայն հնացած հրթիռային զենքեր. ԻՀՊԿ Կայծակը հարվածել է Աբու Դաբի-Երևան չվերթի ինքնաթիռին (տեսանյութ) Թուրքիայում երկրաշարժ է տեղի ունեցել Ուկրաինան ինքը պետք է բանակին ապահովի կենդանի ուժով․ Ստոլտենբերգ Սամվել Վարդանյանի գրավը վճարելու համար ամբողջ գումարը 5-6 ժամում հավաքվեց․ փաստաբան Հակառակորդը T90-ով էր անցել հակագրոհի, Իշխանը չէ, ուզում է՝ Պետրոսը լիներ, չէր կարող բան անել․Վահանյանը ցուցմունք տվեց ԵՄ-ն ի գիտություն է ընդունում ԼՂ-ից ռուսական զnրքերի դուրսբերման մասին հայտարարությունը Վայոց ձորում կողաշրջվել է իրանական համարանիշերով բեռնատարը Աննա Հակոբյանի մոտ ընդունելությանը տեսա ժամանակին Ռիտա Սարգսյանին ստվերի պես հետևող ստախոս կանանց, նրանց դեմքը էյֆորիա էր արտահայտում, նոր կուռք է հայտնվել ՔԿ․ Ադրբեջանի քաղաքացին սպանել է մոսկվացուն՝ կայանելու առիթով նկատողության պատճառով Հայաստանը 2023-ին կոնյակի ամենախոշոր մատակարարն է Ռուսաստանին ԼՂ հայերը պետք է հնարավորություն ունենան վերադառնալ հայրենիք, եթե ապահովվի նրանց անվտանգությունը. ՌԴ ԱԳՆ Ժողովրդավար և խաղաղ հայ ժողովուրդը բախվում է իր ամենամութ օրերը հիշեցնող սպառնալիքների․ կոնգրեսական 5 անձ է կալանավովել խոշոր չափի հափշտակության դեպքով Սանահինցիները «կանկախանան» Կիրանցի արոտավայրերը, այգիները, Ոսկեպարի խմելու և ոռոգման ջրի ակնունքները հայտնվելու են թշնամու վերահսկողության ներքո. Զեկույց Արցախում գտնվող ամբողջ մշակութային ժառանգությունը գտնվում է ոչնչացման և յուրացման վտանգի տակ Օսկանյանին սպասելիս Առողջապահության պետպատվերը չփոխվեց. Փաշինյանը խաբել է. մաս 201 Այս իշխանության խոսքի հանդեպ նրանք հավատ չունեն այլեւս եւ որոշել են սպասել քայլերին Փաշինյանը խոսել է Ալիևի հետ ինչ-որ «բանավոր պայմանավորվածության» մասին Խաղաղապահներն ամբողջությամբ չեն հեռանում Արցախից Այժմ խոսքը Սահմանադրական դատարանինն է Լեռնային Ղարաբաղի իրադարձություններն օրինակ են, որ Ռուսաստանը հուսալի դաշնակից չէ. ԱՄՆ Պետքարտուղարություն ՊԵԿ-ը հետաձգել է 2023 թվականի հաշվարկ-հայտարարագրերի ներկայացման վերջնաժամկետը Ո՞ւր և ինչո՞ւ է շտապում Արևմուտքն իր տարածաշրջանային «ծրագրերում» Շատերը ռուսների հեռանալը պարտություն կընկալեն. Մարկեդոնով Հերթն Անահիտ Ավանեսյանինն է ԵՄ անդամակցության հարցն այլեւս անհաս ցանկություն է Իրանից Ալիևին զգուշացրել են՝ իր արհեստածին երկիրը կարող է դառնալ իրանական հրթիռային հարվածի թիրախ Գիտնականները պարզել են, թե ինչ ազդեցություն է ունենում անառողջ նախաճաշը դպրոցականների առաջադիմության վրա Honda-ն ներկայացրել է Ye էլեկտրական մեքենաների նոր շարքը Չինաստանի համար Գիտնականները պարզել են, թե երբ է մոլորակի վրա հայտնվել արաբիկա սուրճը Բժիշկ անեսթեզիոլոգը հիվանդներին և գործընկերոջը թունավորել է մահացու դեղամիջոցներով Ավստրալացին, ահռելի դդումի մեջ նստած, անցել է Թումուտ գետը (տեսանյութ) «Փախավ». ոսկեպարցիներին թույլ չեն տվել Փաշինյանին հարց տալ Փաշինյանը 3 տասնյակից ավել մեքենայով է մեկնել Ոսկեպար և Կիրանց ՔՊ-ականները հիշել են Սյունիքի տեղը «Դավաճան վիժվածք» ասած քաղաքացին խոշտանգվում է, իսկ քաղաքացու վրա թքած ԱԺ նախագահը, սպառնացող ՔՊ քարտուղարը դառնում են անպատժելի արտոնյալներ «Ուրալ»-ի վթարի գործով ՀՀ ՊՆ պաշտոնյաների պատասխանատվության ենթարկելու հարց է բարձրացվել. հետաքննությունը շարունակվում է 1,5 միլիոնի անունները պարզելու ցանկությունը հակահայ քայլ է, Փաշինյանը ծնկի եկած ապագա է պատրաստում հայ ժողովրդի համար․ Մուրադ Փափազյան 34-ամյա ՌԴ քաղաքացին կրակել է Արարատի մարզի բնակչի ոտքերին․ նրան մեղադրանք է ներկայացվել
Հարցում

Երևանի երթևեկությունը կաթվածահար է լինելու

Առաջիկայում Երևանին, բառիս բուն իմաստով, կանգնելու վտանգ է սպառնում։ Երևանն անցել է կյանքի նոր ռիթմի՝ կայուն մշտական խցանումներ կոնկրետ ժամերի և ցանկացած պահի՝ անակնկալ խցանումներ։ Երևանում տեղաշարժվելը դառնում է դժվար լուծելի խնդիր։ Իսկ լուծումներ չկան։

Այսօր գերծանրաբեռնված երթևեկությունը համաշխարհային խնդիր է: Զարգացած երկրներում այս խնդիրները հետաքրքիր լուծումներ են ստանում և կարգավորվում, քանի որ խցանումները քաղաքացիներից խլում են ամենաթանկը՝ ժամանակ և նյարդեր, ինչն էլ, վերջին հաշվով, ազդում է երկրի արտադրողականության վրա:

Ամբողջ աշխարհում այս ուղղությամբ անդադար բազմաթիվ լուծումներ են փնտրում, գտնում, կառուցում նոր ճանապարհներ, մեքենաների կայանատեղիներ, շրջանցող ուղիներ։ Երևանում խնդիրը մեծ հաշվով արհեստածին է: Որքան ուշանում է լուծումը, այնքան բարդանում է խնդիրը:

Արարատյան դաշտի, Կոտայքի մարզի, Արագածոտնի մի զգալի հատվածի բնակչության ամենօրյա վոյաժները Երևանում, ավտոմեքենաների աննախադեպ քանակի ներկրումը լուրջ խնդիր ստեղծեցին Երևանի համար, որտեղ մինչ օրս փողոցներ կան, կարևոր փողոցներ, որի առաջին և անգամ երկրորդ գծերն օգտագործում են ավտոփականագործները, արհեստավորները, ավազ և ցեմենտ վաճառողները:

Առկա իրավիճակում անհրաժեշտ են գրագետ լուծումներ, որոնք չեն կարող լինել մեկը կամ մյուսը։ Պահանջվում է խնդրի համակարգային լուծում, որը չի արվում։

Խցանումները ոչ միայն անտանելի են դարձնում երթևեկությունը, քաղաքացիներից զգալի ժամանակ խլում, այլ նաև թունավորում մայրաքաղաքի օդը: Այստեղ մեծ դեր է խաղում նաև հսկայական թվով հնամաշ և իրենց դարն ապրած ավտոմեքենաների ներկրումն ու շահագործումը:

Ստեղծված իրավիճակից ելքերից մեկը Երևանի փողոցների երթևեկության արդյունավետության բարձրացումն է։ Այս ուղղությամբ անհրաժեշտ է իրականացնել հետևողական քայլեր։ Անհրաժեշտ են նոր ճանապարհներ, շրջանցող ճանապարհներ, անհրաժեշտ է ճանապարհներն ազատել ավտոտնակներից, անօրինական կառույցներից, արհեստավորներից, կառուցել նոր էստակադաներ:

Ակնհայտ է, որ Ռոբերտ Քոչարյանի նախագահության տարիներից հետո այս ուղղությամբ գրեթե ոչինչ չի արվել: Մի պահ պատկերացնենք, թե այսօր ինչ կկատարվեր, եթե չլիներ Բարեկամության էստակադան, Սարալանջի ճանապարհը, Ագաթանգեղոսը Խանջյանին կապող ճանապարհը, շատ այլ հանգույցներ և փողոցներ:

Շատերն այսօր մոռացել են այն տեմպն ու ծավալները, որով ժամանակին իրականցվում էր ճանապարհաշինությունը: 2000-ականներին կառուցվեցին նոր տրանսպորտային հանգույցներ, ճանապարհներ ու կամուրջներ, որոնք այսօր էապես փրկում են իրավիճակն ավելի ծանր լինելուց: Հիշեցնենք, որ 2007-2008թթ. կառուցվեց Երևանի կենտրոնը շրջանցող և մայրաքաղաքի տարբեր հատվածներն իրար մոտեցնող Սարալանջի ճանապարհը։ Սարալանջի մայրուղու ընդհանուր երկարությունը` տրանսպորտային հանգույցների և ուղիների հետ միասին 6 կիլոմետրից ավելի է: Մայրուղին առանց լուսացուցային կարգավորվող խաչմերուկների միացրեց Էրեբունի, Կենտրոն և Արաբկիր համայնքները:

2007թթ. կառուցվեց Բաղրամյան-Կասյան-Կոմիտաս թռիչքային և Կիևյան–Քոչար անցումային երթուղին կապող ուղեանցը և Բաղրամյան-Օրբելի թունելը, որոնք կարևոր տեղ են զբաղեցնում մայրաքաղաքի երթևեկության ռիթմը կարգավորող քաղաքաշինական ընդհանուր ծրագրերում։ Դա իրենից ներկայացնում է ճարտարագիտական մի բարդ կառույց, որը զուգակցվելով Բաղրամյան-Օրբելի խաչմերուկի ուղեանցի հետ հնարավորություն տվեց համեմատաբար թեթևացնել մեքենաների հոսքը, առանց լուսացուցային կարգավորման և հատումների՝ սկսած Բաղրամյան-Պռոշյան խաչմերուկից մինչև Կիևյան, Կասյան փողոցներ և Կոմիտասի պողոտա:

Շահագործման հանձնվեց Հերացու, Կորյունի, Նալբանդյան, Չարենցի փողոցների հատման տրանսպորտային հանգույցը, այս մեծ ծրագրով արդեն հնարավոր դարձավ Երևանի մի ծայրից մյուսն անցնել մեկ ճանապարհով, առանց խոչընդոտի: 2008թ. շահագործման հանձնվեց Խորենացու փողոցից սկսվող և Խանջյան փողոցում՝ Մանկավարժական համալսարանի դիմաց ավարտվող բազմամակարդակ հանգույց-ուղետարը, որը լուծեց Երևանի կենտրոնական չորս փողոցների տրանսպորտային անարգել երթևեկության խնդիրը: Շնորհիվ ճանապարհային երկկողմանի երթևեկելի ուղետարի, մայրաքաղաքի Արշակունյաց, Տիգրան Մեծ պողոտաներով և Խանջյան ու Ագաթանգեղոս փողոցներով ապահովվեց անընդմեջ երթևեկություն: Մինչ այդ, 2000 թվականին շահագործման էր հանձնվել Դավիթաշենի կամուրջը, հիմնանորոգվել էր Երևանին հարակից Աշտարակի կամուրջը։ Սրանք երևանյան երթևեկությունը թեթևացնող առանցքային ծրագրեր էին, որոնք էապես փոխեցին մայրաքաղաքի երթևեկության ընթացքը, տևողությունն ու հարմարավետությունը։

Ստացվում է, որ Քոչարյանի պաշտոնավարման «ապազգային տարիներին» կառուցված ճանապարհները, կամուրջները, էստակադաները, թունելներն են դեռևս հնարավորություն տալիս «նոր» Հայաստանում առայժմ խուսափել լիակատար կոլապսից։ Բայց պետք է հասկանալ, որ դա ժամանակավոր է։

2008-ից հետո կառուցվեց նաև Մոնթե Մելքոնյան փողոցը, որը հանգույցով Կիևյան փողոցը կապեց Իսակովի պողոտային։ Կառուցվեցին բազմաթիվ վերնանցումներ, որոնք առաջին հերթին բարձրացրեցին հետիոտնի անվտանգությունը և լրացուցիչ թեթևացրեցին երթևեկությունը։

Ներկայում նման մասշտաբային շինարարություն չկա։ Դրա կենսական կարևորության ընկալումը չկա։ «Հայրենիք» կինոթատրոնի խաչմերուկի գերխնդրի լուծման նախագիծը մնաց միայն նախագիծ, մետրոպոլիտենի նոր կայարանի կառուցումը՝ մնաց նախագիծ: Անգամ չեն կարողանում եղած ավտոճանապարհներն ազատել ավտոմեքենաների համար:

Սա է այսօրվա իրականությունը, եթե հանում ենք լայվերն ու դատարկ խոստումները:

Տոտալ խցանումները բնութագրելու համար աշխարհում հաճախ օգտագործվում է «քաղաքը կանգնել» է ձևակերպումը։ Երևանն այսօր կանգնած է այդ իրական վտանգի առաջ։

 

Վիգեն Երեմյան

«Իմ Ձայնը» նախագիծ

Հետևեք մեզ Telegram-ում
website by Sargssyan