Այսօր՝ 22 հունվարի 2020թ., 00:00
Մարգարիտա Սիմոնյանին շտապ տեղափոխել են հիվանդանոց Քաղաքապետարանի հավաքարարները բողոքում են. չեն ստացել 13-րդ աշխատավարձը Օղին 100 տոկոսով թանկացել է Ամբողջ սրտով շնորհակալ եմ․ Հենրիխ Մխիթարյան Մարիա Գեւորգյան․ Անպարտելիության զգացողություն չունեմ, պետք է փորձենք միջազգային մրցաշարերում ավելի լավ հանդես գալ Արարատ Միրզոյանը կարգապահական տույժ կիրառեց Ալեն Սիմոնյանի նկատմամբ Շուտով նույն ոստիկանության աշխատակիցներին հրահանգելեւ են մարդ ծեծել, հանրահավաքներ ցրել, և իշխանությունը պետք է ամեն կերպ ցույց տա, որ «ոստիկանը մերն ա» Փիղը թափառել է հյուրանոցի նախասրահում (տեսանյութ) Փաշինյանի զբոսաշրջային օգուտի հրճվանքի «մութ» կողմերը Հունաստանի նախագահի պաշտոնում առաջին անգամ կին է ընտրվել Եվրոպական ներդրումային բանկը կշարունակի խիստ սահմանափակել Թուրքիայի վարկերը Բելառուսի ներկայացուցիչը գլխավորել է ԱՊՀ երկրների տիեզերքի գծով միջպետական խորհուրդը Ինչո՞ւ Փաշինյանը «դուխ» չունեցավ հանդիպել անասնապահ «վարչապետներին». Շարմազանով Տպավորություն է ստեղծվում, թե դատարանը չի ուզում ողջ տեսնել Մանվել Գրիգորյանին. փաստաբան Համատարած են մարդկանց իրավունքների կոպիտ խախտումները. ՄԻՊ Գեորգի Կուտոյանի ատրճանակի վրա դեպքի օրը խլացուցիչ չի հայտնաբերվել Ինչպես հին իշխանության ժամանակ. խորհրդարանի նիստն ընթանում է գրեթե դատարկ դահլիճում Իշխանությունները փաստորեն արգելում են արժութային-դիլերական բրոքերային գործունեությունը Ինչպես է «Մարտի 1»-ի գործը հայտնվել փակուղում Արմավիր քաղաքում անհետացե՞լ է թարմ, տեղական միսը Հայաստանի պետական համակարգը կարևորագույն ոլորտներում տեղապտույտի մեջ է. «Ժառանգություն» կուսակցություն Մսավաճառներն ու անասնապահները առավոտյան փակել են Վարդենիս-Երևան միջպետական ճանապարհը ՀՀ ԱԱԾ նախկին տնօրենի մահվան հանգամանքների բացահայտումը իրավապահների պատվի հարցն է. ՀԿ Ռուստամ Բադասյանի ներկայացրած հայցն ընդդեմ Նարեկ Մալյանի՝ թերի է համարվել. դատարանը հետ է ուղարկել հայցը Ադրբեջանում պատգամավորական մեկ տեղին հավակնում է 12 թեկնածու Մահվան դատապարտված օրենքով գող Օթարի Կրասնոդարսկին փախուստի մեջ է Նորմերի խախտումներ ԱԳԼՃԿ-ներում, դիահերձման բաժանմունքներում. ԱԱՏՄ-ն ստուգումներ է իրականացրել Միացյալ Թագավորություն ԿԳՄՍ նախարարի և նրա տեղակալի գործուղումները ֆինանսավորել է Բրիտանական խորհուրդը. պարզաբանում «Իմ բաժին առաքելության հետեւից գնալու եմ». Արթուր Վանեցյան Ազգային ժողովում շատերն իրենց տեղում չեն. ՀԿ Կկարողանա՞ն արդյոք կենսաթոշակառուներն առանց բանկ այցելելու կենսաթոշակ ստանալ. օրինագիծ Գագիկ Խաչատրյանի որդին չի ձերբակալվել, նրան փողերի լվացման հոդվածով մեղադրանք չի առաջադրվել. հայտարարություն Հայաստանն ընդգրկվել է 2019 թվականին Վրաստանի խոշորագույն առեւտրային գործընկերների տասնյակում Երբ ոչինչ չի ստացվում կարելի է քանդել Հանրապետության հրապարակը Հայտնաբերվել է կրակված գնդակ. դատարանի պատուհանի ապակին վնասելու փաստի առթիվ ոստիկանությունում նյութեր են նախապատրաստվում Նիկոլ Փաշինյանը Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նոր փոխնախարար է նշանակել Տրված պարգևավճարների գումարով ոչ միայն հնարավոր կլիներ մարզային ծննդատները զինել անհրաժեշտ տեխնիկայով, այլև կարելի էր ներգրավել նոր մասնագետների․ Մարինա Խաչատրյան (տեսանյութ) «Դեռ ինչքա՞ն եք շարունակելու ստել… արդեն դուք ձերոնց եք «գցում». Գեւորգ Գրիգորյան «Իմ քայլի» հերթական ամոթալի եւ ծիծաղելի նախագիծը (Տեսանյութ) Վարչապետն այսօր ԱԺ-ում կանդրադառնա ԱԱԾ նախկին տնօրենի մահվան հանգամանքներին Արմավիրում հայրը բռնաբարել է 13 տարեկան դստերը, որը հղիացել է Ռուսաստանը ստուգումներ կիրականացնի սահմանային անցակետերում՝ կանխելու Չինաստանից նոր վիրուսի տարածումը Առաջիկա երկու օրերին ձյուն է սպասվում. ԱԻՆ Խորհրդարանն ընդունել է մի շարք օրենքներ, այդ թվում բանկային գաղտնիքի բացման մասին Ծննդատների փակումը նշանակում է կատարել ադրբեջանցիների երազանքը. Գուրգեն Եղիազարյան Երեւանը պատրաստվում է ունենալ «կանաչ» տրանսպորտ. քաղաքապետն ու ԵՄ դեսպանը հուշագիր են ստորագրել Կեղծ պրոֆեսորը դատապարտվել է 11 տարվա ազատազրկման այն բանի համար, որ ստիպել է կանանց իրենց հոսանքահարել Microsoft-ը փոխում է Windows 10-ը «Գոլդեն փելես». «Տնտեսական հեղափոխության» խորհրդանիշը Օրվա հանդիպումների անոնս «Կոռեկտ պահեք ձեզ». լեզվակռիվ ԱԺ-ում Ռուբինյանի և Մարուքյանի միջև Կրակել են Կենտրոն և Նորք Մարաշ վարչական շրջանների դատարանի դատավորի աշխատասենյակի պատուհանին Այսօր Առնո Բաբաջանյանի ծննդյան օրն է ՍԴ նախագահին սպառնացող ոստիկանության սերժանտը ենթարկվել է կարգապահական պատասխանատվության Հրայր Թովմասյանին վերագրվող գույքի իրական սեփականատերը ժամանել է ՀՀ՝ հարցաքննվելու Սա նշանակում է գնաճ կամ բոլոր ժամանակների սիրելի օլիգարխ Սամվել Ալեքսանյանի ներկրած սառեցված էժան մսի վաճառքի կրկնապատկում Ես Ձեր «քաղաքակիրթ» ջանին մեռնեմ Լիբանանի նոր կառավարության մեջ հայուհի է ընդգրկվել 2020-ն իշխանությունների համար կլինի լրատվամիջոցների դեմ խաչակրաց արշավանքի տարի Դավիթ Գրիգորյանի նկատմամբ հարուցված քրեական գործը ենթակա է կարճման (տեսանյութ) Նիկոլ Փաշինյանն ուղիղ եթերում է. Զրույց քաղաքացու հետ. Ամանորյա պետական ծախսեր Իսկ մեզ անասնապահներ պետք չեն ԱԺ-ն շարունակում է իր հերթական նիստերը. Քվեարկում են նախորդ օրը քննարկված նախագծերը (ուղիղ) Վարչապետի նախկին խոսնակը լրատվական կայք է բացում. Արդեն թիմ է հավաքում ԲՀԿ-ին կպատժե՞ն. «Իմ քայլում» որոշել են չբավարարվել «մանր-մունր» սանկցիաներով Ի՞նչ է արել Գագիկ Խաչատրյանի որդին․ ԱԱԾ-ն լուրջ տեղեկություններ է հայտնաբերել Լիբանանի վարչապետը խոստացել է բավարարել ցուցարարների պահանջները Կառավարությունը կողքից է հետեւում «Գազպրոմ»-ին․ ինչ սպասել Գյուղերում մորթը կրճատվել է. շուկաներում խուսափում են առանց թղթի միս վերցնել. թանկացման սպասում կա Քրեական ենթամշակույթի դեմ պայքարող նախարարը սպառնում է քրեական ենթամշակույթ կրողների ոգով եւ ոճով Նոր տարում նոր «վոյաժներ» Մսի սակավությունն ազդել է նաեւ մսամթերք արտադրողների վրա. կրճատել են քանակն ու տեսականին «Ինձ անպետք մարդ եմ զգում». Կուտոյանն ակնարկել է, որ ապրել չի ուզում Բակերում արգելափակոցների տեղադրման գործընթացը՝ վերահսկողությունից դուրս. «Պուլտ չեն տալիս» Ո՞վ է «մենքը», և այդ ի՞նչ «հեքիաթ»ի մեջ էր ապրում․ Վահան Իշխանյան Հարցազրույցից հետո ԱԺ նախկին նախագահին հրավիրել են ՀՔԾ՝ բացատրություն տալու Դիվանագիտական կորպուսում սպասվում են լուրջ անակնկալներ. դա կվերաբերի նաեւ Րաֆֆի Հովհաննիսյանին ՀՔԾ-ն սկսել է գաղտնալսել Հրայր Թովմասյանի զանգերը Լիբանանում նոր կառավարություն են ձեւավորել Հեղափոխական իշխանությունից հոգնած նախկին հեղափոխականի բանաստեղծությունը
Հարցում

«Տարոն–Ավիա»-ն պարզաբանում է գործունեությունը դադարեցնելու որոշման պատճառները

«Տարոն–Ավիա» ՍՊԸ-ն որոշել է հանդես գալ գործունեությունը դադարեցնելու որոշման պատճառների վերաբերյալ որոշակի պարզաբանումներով և մեկնաբանություններով։ Այս մասին «Տարոն–Ավիա» ՍՊԸ ղեկավարությունը հայտարարություն է տարածել։

«Ներկայացնում ենք մի քանի կարևոր փաստեր, որոնք վերաբերվում են «Տարոն–Ավիա» ավիաընկերության գործունեությանը՝


«Տարոն–Ավիա» ՍՊԸ ավիաընկեությունը Հայաստանի ավիաշուկայում իր կանոնավոր օդային առևտրային հաղորդակցությունների մեկնարկը տվել է 2017 թվականի ապրիլի 25–ից (թռիչքներ իրականացնելով Գյումրու «Շիրակ» միջազգային օդանավակայանից դեպի ՌԴ մի քանի քաղաքներ, իսկ հետագայում նաև Երևանի «Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայանից դեպի ՌԴ մայրաքաղաք՝ ամենօրյա հաճախականությամբ) և դադարեցրեց չվերթները 2018 թվականի հունվարի 15–ից։

«Տարոն–Ավիա» ավիաընկերությունը սույն թվականի օգոստոսի 1-ին Եգիպտոսի Հուրգադա քաղաքից ՀՀ Կառավարության «հատուկ» պատվերով իրականացրել է «R&AR» տուրիստական ավիաընկերության չարաշահումների «զոհ» դարցած մեր հայրենակիցների տարհանումը։

«Տարոն–Ավիա» ավիաընկերությունը սույն թվականի մայիսի 1-ից իր «Boeing 737-500» օդանավով (գրանցումը՝ EK-73775) սկսել է Երեւանից թռիչքներ կատարել դեպի ռուսական Վորոնեժ եւ Միներալնիե Վոդի ուղղություւներով՝ «Armenia» ավիաընկերության փոխարեն:

Հայաստանի ավիացիայի պատմության մեջ «Տարոն–Ավիան» եղել է միակ ավիաընկերությունը, որը դուրս է եկել ավիաշուկայից առանց որևիցէ ֆինանսական պարտավորության՝ այսինքն առանց գեթ 1 ՀՀ դրամ պարտք ունենալու թե ՀՀ Պետական բյուջեի, թե որևիցե իրավաբանական ու ֆիզիկական անձանց նկատմամբ։

2019 թ. ընթացքում «Տարոն–Ավիա» ավիաընկերությունը EASA-ին (Ավիացիոն անվտանգության եվրոպական գործակալություն) Հայտ էր ներկայացրել TCO (Third Country Operators) հավաստագիր ստանալու նպատակով, որը իրավունք է ընձեռնում երրորդ երկրների ավիաընկերություններին մուտք գործել ԵՄ օդային տարածք։ Հայտին կից ներկայացվել են ավիաընկերության գործունեությանը վերաբերվող մի շարք փաստաթղթեր, որոնց մեջ մարդկային գործոնի (Ավիաընկերությունում նշված գործընթացը համակարգող համապատասխան աշխատակցի թույլատրված շատ կոպիտ սխալի) արդյունքում EASA հանձնաժողովի ուսումնասիրությանն են ներկայացվել թռիչքների անվտանգությունը ոչ ճիշտ բնութագրող փաստաթղթեր։

Այդ նպատակով այս տարվա հուլիսին ստուգումներ է իրականացրել հայկական ավիաընկերությունում, որի ընթացքում արձանագրվել են հենց այդ մարդկային գործոնի հետևանքով ի հայտ եկած «թերությունները»։ Այդուհանդերձ EASA-ի կողմից «Տարոն–Ավիա» ՍՊԸ ավիաընկերությանը տրվել էր 6 ամսյա ժամկետ' հայտնաբերված «թերությունները» վերացնելու համար: Այսինքն ավիաընկերությունը պետք է հանձնաժողովի քննարկմանը ներկայացներ իրականում գոյություն չունեցող «խախտումների» պատճառների, դրանց վերացմանն ուղղված և հետագայում նմանատիպ սխալների կանխարգելման քայլերի վերաբերյալ։ Սակայն մենք, անհանգստանալով և մտավախություն ունենալով, որ այդուհանդերձ կարող ենք հայտնվել ԵՄ այսպես կոչված «սև ցուցակում», որը կարող է լուրջ «հարված» հասցնել Հայաստանի Հանրապետության պետականության, Հայաստանի քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային հեղինակության վրա։ Այդ իսկ պատճառով մենք ՀՀ ՔԱ Կոմիտեի ղեկավարության հետ համատեղ քննարկման և բանակցությունների արդյունքում կայացրեցինք մեր համար չափազանց դժվարին (հաշվի առնելով այդքան տարիների անթերի գործունեությունը), բայց մեր համոզմամբ «միակ» ճիշտ տարբերակը՝ դադարեցնել «Տարոն–Ավիա» ավիաընկերության հետագա գործունեությունը։

Սույն թվականի դեկտեմբերի 9-ին Եվրահանձնաժողովը թարմացրել է իր «սեւ ցուցակը» (EU Air Safety List), որը ներառում է այն երկրներն ու կոնկրետ ավիաընկերությունները, որոնց օդանավերը կա՛մ իրավունք չունեն մուտք գործել ԵՄ օդային տարածք, կա՛մ դրանց հանդեպ գործում են որոշակի սահմանափակումներ:

Ներկա պահին 115 ավիաընկերության արգելված է մուտք գործել Եվրամիության տարածք: Այդ ավիաընկերությունների ցանկում բացակայում է «Տարոն–Ավիա» ՍՊԸ ավիաընկերությունը:

Դրանցից 109-ը 15 երկրի ներկայացուցիչներ են, այսինքն՝ ավիացիոն անվտանգության եվրոպական չափանիշներին չհամապատասխանելու պատճառով այս երկրներն ու դրանցում գրանցված ավիափոխադրողները հայտնվել են «սեւ ցուցակում»: Այդ երկրների ցանկում բացակայում է «Հայաստանի Հանրապետությունը»:

Եվ վերջում ուզում ենք հավել էլ, որ «Տարոն–Ավիա» ՍՊԸ ավիաընկերությունը միշտ էլ տվել է առաջնահերթություն և շատ բարձր է գնահատել թռիչքների անվտանգությունը և իր ողջ գործունեության ընթացքում միշտ ղեկավարվել է այն բարձր մակարդակի վրա պահելու սկզբունքով։ Մեր կողմից շահագործվող օդանավերը միշտ եղել են տեխնիկապես սարքին (ժամանակին անցեն կացվել բոլոր անհրաժեշտ տեխնիկական սպասարկման աշխատանքները), թռիչքների համար պիտանի վիճակում, որի ամենամեծ վկայությունն է նաև այն, որ «Տարոն–Ավիա» ավիաընկերության քաղաքացիական օդանավեր շահագործելու ընթացքում չի գրանցվել և ոչ մի ավիացիոն պատահար և լուրջ միջադեպ (Aviation accidents and incidents)»,-նշված է հաղորդագրության մեջ։

Հիշեցնենք, որ նոյեմբերի 6-ին Հայաստանի Հանրապետության Քաղաքացիական Ավիացիայի Կոմիտեի ֆեյսբուքյան էջում տեղադրվեց հետևյալ հաղորդագրությունը․ «Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտե / Civil Aviation Committee՝

«Տեղեկացնում ենք ձեզ, որ Տարոն-Ավիա ՍՊԸ-ում անցկացրած տեսչական ստուգումների և արձանագրված թերությունների արդյունքում ավիաընկերության օդանավ շահագործողի վկայականը կասեցվել է և տրվել է 6 ամսյա ժամկետ' թերությունները վերացնելու համար: Սակայն ընկերության կողմից կայացվել է որոշում' գործունեությունը դադարեցնելու մասին:

Հաշվի առնելով վերոգրյալը՝ Տարոն-Ավիա ՍՊԸ-ի թիվ 049 օդանավ շահագործողի վկայականի գործողությունը դադարեցվել է»։

website by Sargssyan