1USD = AMD
1EUR = AMD
1RUB = AMD
Այսօր՝ 26 հունիսի 2019թ., 00:00
Ռուսաստանի ամենաազդեցիկ հայերն՝ ըստ GQ-ի Ստամբուլի նոր քաղաքապետը հայ ճարտարապետից է սովորել ճարտարապետի աչքով նայել քաղաքներին Քոչարյանը Հայաստանում քաղաքական հետապնդման է ենթարկվում. «Ռեն TV» Ռոսիա 24-ը եւ ՏՎՑ-ն Ռոբերտ Քոչարյանի կալանավորման մասին (Տեսանյութ) Շարունակում են դուխով միմյանց դանակահարել Արձանագրենք պատմության համար. Լուսավոր Հայաստանը չի կարծում, որ Քոչարյանը քաղաքական հետապնդման է ենթարկվում Մոսկվայի մոտ Երևանի հանդեպ բացասական վերաբերմունք է կուտակվում. Տարասովը՝ Քոչարյանի կալանավորման մասին «Կրկին միասին». Տիգրան Քեոսայանը դստեր տոնին պարում է նախկին եւ ներկայիս կանանց հետ Ռուսաստանյան OPT-ն Քոչարյանի կալանավորման պատճառների մասին (Տեսանյութ) Մի բան մտածեք, հասկանանք՝ ում ինչ ենք ասում «Ի՞նչ կլինի ձեզ հետ, երբ չլինեք իշխանության, և ազատության մեջ լինի Ռոբերտ Քոչարյանը». Լրագրողը՝ «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավորին «Լիդիան Արմենիա»-ն նոր հայցադիմում է ներկայացրել ոստիկանության դեմ Ստեփանի վերադարձը. Ամերիկայից Արմեն Ջիգարխանյանի մոտ է ժամանել որդին Արթուր Վանեցյանը ներկայացրեց ՀՖՖ-ի նպատակները, տեսլականն ու առաքելությունը Արտակարգ դեպք «Գրիգոր Լուսավորիչ» ԲԿ-ում. մահացածի որդին, ով ֆիննախի աշխատակից է, ծեծել է վիրաբույժին Արշավիր Ղարամյանը նշանակվել է Արցախի Անվտանգությանխորհրդի քարտուղար Տրակտորով` դատարանի վճռի դեմ. Տեսանյութ «Թբիլիսիում բողոքի ցույցերը Վրաստանի ներկայիս կառավարության հիմարության հետևանքն են». Սանդրա Ռուլոֆս Վիճակագրությունը՝ որպես հնարք Եվգենի Պետրոսյանը ծաղրել է Ալիբասովի թունավորումը Երեւանի պատերին արդեն ոչ թե հուշատախտակներ են, այլ թոխմախի տապանաքարեր. Կամո Արեյան Կալանավորվել է ՀՀ սոցիալական ապահովության ծառայության պաշտոնատար անձ. ԱԱԾ «Սևիլիայի» հարձակվողի մասնակցությամբ մահվան ելքով վթարի տեսանյութը հայտնվել է համացանցում Աննա Սեդոկովան «ЯЖЕМАТЬ» տեսահոլովակում նկարահանվել է առանց ներքնազգեստի (տեսանյութ) ՄԱԿ-ը հարցեր է հղել Թուրքիային 1915-1923թթ. բռնի տեղահանված հայերի ճակատագրի և նրանց վախճանի մասին Գիլյոտին հների եւ նորերի համար 27 րոպե մահացած ամերիկացի կինը պատմել է հանդերձյալ աշխարհի մասին Կալանավորում են երկրորդ նախագահին, իսկ քրեական հեղինակության կամակատարին ազատ արձակում «Եթե համանախագահները չեն հերքում Մամեդյարովին, նշանակում է՝ նրանց խաղը նույնն է»․ Տարասով Պլյուս չափի մոդելն արտասվել է` կարդալով իր բիկինիով լուսանկարների մեկնաբանությունները Իսպանիայում երեխաների վեճը զանգվածային անկարգությունների է վերածվել Վրաստանի իշխանությունն ստացավ այն, ինչին արժանի է. Կիկաբիձե Ստամբուլի քաղաքային ավտտոբուսները հետաքրքիր ձեւով են շնորհավորել նոր քաղաքապետի հաղթանակը (տեսանյութ) Ռոհանին հայտարարել է, որ Իրանի սահմանը խախտելու դեպքում ԱՄՆ-ն վճռորոշ պատասխան կստանա Վլադիմիր Կլիչկոն տարածել է այրվող զբոսանավից փրկվելու տեսանյութը Նոր ղեկավարը չի հաշտվում նախկինի կադրերի հետ «Գերմիոնա» կրթահամալիրը ` առանձին մոլորակ «ԱՄՆ-ում փոխվել է Հայաստանի եւ Ադրբեջանի նկատմամբ նախկինում հավասարազոր մոտեցումը. Վաշինգտոնում առկա է լայն կոնսենսուս» «Աբակ» մենթալ թվաբանության ակադեմիան Անթալիայից վերադարձավ սուպերչեմպիոններով Կլիմայի փոփոխությունը սպառնում է Ակրոպոլիսին Չհասկացա ինչի էր Գլենդել նա Դոնու-ի տիկինը գիշերվա ժամին ինձ հիշել ու ավտոպիլոտի ռեժիմով ինքնակատաղել Հայաստանում իրավիճակ «սկի» չի փոխվել Վրաստանը վտանգի մեջ է. Սաակաշվիլի Երևանի ավագանու նիստը՝ ուղիղ «Ադրբեջանը շարունակում է զարգացնել Ռուսաստանի հետ ռազմատեխնիկական համագործակցությունը». ադրբեջանցի պաշտոնյա Էրդողանը կորցրեց Թուրքիան Բիճո՛, տանկը ետ տուր. թբիլիսյան ակցիայի կազմակերպիչը ռուսերենով դիմել է Պուտինին Ներքին կյանքում արձանագրվող ցնցումների և Արցախի շուրջ տեղի ունեցող վտանգավոր գործընթացների միջև կապն ակնհայտ է. Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) Վրաստանի խորհրդարանում քննարկվում է ընդդիմադիր պատգամավորին անձեռնմխելությունից զրկելու հարցը Կկարողանա՞ Դավութօղլուն փրկել Թուրքիան Հայ վիտինգ, ներդրում կապուտ. գերմանացի պատգամավորի ուշագրավ հայտարարությունը ՆԱՏՕ-ն Ռուսաստանի դեմ ՄՓՀՀՈ պայմանագրի հետ կապված միջոցներ է ծրագրում Իրանը երբեք պատերազմի չի ձգտել. Ռոհանի Նովոսիբիրսկում հայկական համարանիշով ավտոմեքենայից կրակել են հայի վրա Երբ երկրի տնտեսությունը փլուզվում է, հրթիռներն ու կործանիչները չեն փրկի. Կարո Փայլան Այս իշխանությունից մենք սպասում ենք ցանկացած ապօրինություն. Քոչարյանի գրասենյակի ղեկավար Ստամբուլի քաղաքապետի իշխանական թեկնածուն պարտությունից հետո արտասվել է (տեսանյութ) Աշխարհը պատրաստվում է «կլիմատիկ ապարտեիդին» Բրիտանական թագավորական ընտանիքն անցած տարի 437,6 մլն դոլար է վաստակել Կատուն ողջ է մնացել լվացքի մեքենայում մեկ ժամ լվացքից հետո Ուկրաինային երդում տված իմքայլական պատգամավորը Արցախում «շարժերը» շարունակվում են. Բակո Սահակյանը ուշագրավ «պարտիա» է սկսում Գույքահարկը զգալիորեն կբարձրանա. ում վրա է տարածվելու Նոր մանրամասներ վեթինգից. Հայտնի են ժամկետներն ու մեխանիզմները Ով է իշխանության՝ ԲԴԽ նախագահի թեկնածուն Փոփոխություն վարորդական իրավունք ստանալու համար Ամենամեծ անբարոյականությունը Ռոբերտ Քոչարյանը խոսեց ամենակարեւորի մասին եւ կալանավորվեց Ի՞նչ են պատրաստվում կառուցել «կուկուռուզնիկի» փոխարեն. քննարկումները՝ Մեսչյանի գրասենյակում Ինչու Հովհաննես Իգիթյանը չմասնակցեց ՌԴ-ի հարցով քվեարկությանը Նախկին շեֆին տեսնելու հնարավորություն՝ քեֆերի ժամանակ. Սերժ Սարգսյանն առանձնակի ջերմություն ցույց չի տալիս Տիգրան Ավինյանը կառավարություն է կանչել ՔԿ ծառայության պետին. պաշտոնանկություն կլինի՞ Վրաստանը մտադիր է «Զվարթնոցից» մինչեւ Թբիլիսի անվճար ավտոբուսային երթուղի գործարկել ՍԴ լիազորություններին տիրանալը իշխանազավթում է Հերթական ապօրինի քայլը, որը մեզ համար անսպասելի չէր Նախագահ Քոչարյանը միանշանակ ազատվելու է, բայց ձեր արածները չեն մոռացվելու Սոֆիա ռոբոտի հայկական` Սմբո տարբերակը Վրաստանի նախկին նախագահ Գեորգի Մարգվելաշվիլին միացավ ցուցարարներին (ուղիղ միացում) Թալանել են նախկին պատգամավոր Նապոլեոն Ազիզյանի տունը ԱՄՆ-ը կշարունակի Իրանի վրա առավելագույն ճնշման իր արշավը
Հարցում

Տրանսպորտի հիմնախնդիրներ. Մասնագիտական քննարկում

Երեւանի քաղաքապետարանը քաղաքային տրանսպորտի համալիր բարելավման նոր ծրագիր ունի: Նոր համակարգը էականորեն կտարբերվի առկա ցանցից եւ կհամապատասխանի միջազգային չափանիշներին՝ խոստանում են քաղաքապետարանից: Ի՞նչ առավելություններ կունենա նոր ցանցը եւ ե՞րբ, ի վերջո, մայրաքաղաքում երթեւեկելը չի վերածվի փորձության: Բարեփոխումների աջակցության հանրային նախաձեռնության հերթական հանդիպում-քննարկումը տրանսպորտային հիմնախնդիրներին էր վերաբերում:
Ներքաղաքային տրանսպորտային նոր ցանցի նախագիծը արդեն իսկ պատրաստ է: Աշխատանքային խումբը այն վերջերս է ներկայացրել: Վերջնական տարբերակը հաստատվելուց առաջ կլինեն քննարկումներ, հաշվի կառնվեն մասնագետների եւ հանրության դիտարկումները: Բարեփոխումների աջակցության հանրային նախաձեռնությունում կազմակերպված հանդիպում-քննարկման ժամանակ նախագիծը ներկայացրեց Երևան քաղաքի կառավարման տեխնոլոգիաների կենտրոնի տնօրեն Սարգիս Մանուկյանը:
<<Շատ վատ ժառանգություն ունենք՝ մինչեւ 70 տոկոս կրկնվող գծեր, ցածր էֆեկտիվություն, մաշված շարժակազմ եւ այլն…Նոր նախագծով ջանալու ենք բացառել դա: Ամեն ինչ արված է՝ ներքաղաքային տրանսպորտային նոր համակարգը ավելի էֆեկտիվ ու օպտիմալ դարձնելու համար» ,- նշում է Սարգիս Մանուկյանը:
Նոր նախագծով առաջարկվում է շուրջ երեք անգամ կրճատել առկա տրանսպորտային միջոցների և գծերի քանակը։ Ըստ այդմ, ներկայիս երթուղային 115 գծերի փոխարեն կգործի 42 երթուղի, իսկ առկա 2039 փոխադրամիջոցների փոխարեն՝ 939 տրանսպորտային միջոց։ Նոր ցանցում տրանսպորտային միջոցները, ի տարբերություն առկա համակարգի, գործելու են փոխլրացման սկզբունքով։ Ներկայացված նախագծով բացառվելու են կրկնվող գծերը։ Միևնույն ժամանակ տրանսպորտային միջոցները հավասարապես հասանելի են լինելու մայրաքաղաքի բոլոր հատվածներում՝ ուղևորների համար ապահովելով անվտանգ, հուսալի և պատշաճ սպասարկում։ Համաձայն նախագծի՝ նոր ցանցը նախատեսված է ավտոբուսների, տրոլեյբուսների և մետրոյի ինտեգրված ամբողջական համակարգի համար և բացառում է միկրոավտոբուսների շահագործումը։
«Հասարակական տրանսպորտի մասնագիտորեն հիմնավորված ցանցի նախագծումը, որպես այդպիսին, Հայաստանում առաջին անգամն է իրականացվել: Մեր գործառույթը այս համալիր ծրագրում միասնական տոմսերի, տեղեկատվական համակարգի ներդրումն է»,- նշում է Սարգիս Մանուկյանը ու դիմում տրանսպորտի, կապի ու ՏՏ նախարության տրանսպորտի վարչության պետի տեղակալին:
«Միջքաղաքային տրանսպորտի նոր ցանցում նախատեսված չէ, որ մարզային տրանսպորտը կարող է մուտք գործել մայրաքաղաք ու սպասարկել Երևան քաղաքի ուղևորներին: Վերջնական կայանը ծայրամասերում գտնվող կայարաններից մեկն է լինելու: Արդյո՞ք հաշվի է առնված այդ հանգամանքը»,- հարցնում է նա:
«Ներկա միջքաղաքային տրանսպորտային համակարգը մի քիչ խառն է, բայց նոր ցանցով նախատեսում է ներդնել մի համակարգ, ըստ որի, հյուսիսային քաղաքներից եկող տրանսպորտը կկայանի հյուսիսային, հարավային քաղաքներից եկողը՝ հարավային ավտոկայաններում: Կենտրոնական ավտոկայանը նախատեսված կլինի միջպետական երթուղիների համար: Այս դեպքում միջքաղաքային ու ներքաղաքային տրանսպորտի հստակ փոխկապակցման խնդիր կառաջանա, որն էլ հուսամ լիարժեք կիրականացվի»,- պատասխանում է Արման Կարապետյանը: Նրա խոսքով հանրապետական տրանսպորտային նոր ցանցի ներդրումը նույնպես քննարկման փուլում է: Միջքաղաքային երթուղային նոր համակարգում կգործի տոմսերի միասնական էլեկտրոնային համակարգ: Մարդիկ հնարավորություն կունենան բջջային հավելվածի միջոցով տեղեկանալ, թե ո՞ր ժամին, որտեղի՞ց կարող են ուղեւորվել, ինչպես նաեւ առցանց պատվիրել տոմսեր: Համակարգը ենթադրում է նաեւ պարտադիր տեղորոշման սարքերի առկայություն՝ ՋՓՍ կամ այլ համակարգերի միջոցով, որի շնորհիվ հնարավոր կլինի տեսնել, թե որ մեքենան ե՞րբ է շարժվում, որտեղի՞ց եւ, անգամ, ի՞նչ արագությամբ: Նոր ցանցով բացառվելու է համայնքերից ուղիղ մայրաքաղաք գծերի առկայությունը: Համայքներից բնակիչները կտեղափոխվեն շրջկենտրոն, այնուհետեւ ավելի մեծ ու հարմարավետ ուղեփոխադրամիջոցով կուղեւորվեն մայրաքաղաք:
«Այսօր մենք տեղեկատվության հավաքագրման փուլում ենք: Ուսումնասիրում ենք ուղեփոխադրահոսքը, տրանսպորտային միջոցները, որից հետո կլինեն մրցույթներ, որին կարող են մասնակցել բոլոր ցանկացողները եւ սկսել երթուղիների սպասարկումը: Նախատեսվում է, որ փոփոխություններ կարվեն նաեւ մրցույթային կարգում եւ այլն, որոնք կներկայացվեն կառավարության քննարկմանը»,- նշում է Տրանսպորտի, կապի ու ՏՏ նախարության տրանսպորտի վարչության պետի տեղակալը:
Բարեփոխումների աջակցության հանրային նախաձեռնության կազմակերպած քննարկմանը ներկա է նաեւ Երևան-Վանաձոր կանոնավոր ուղևորափոխադրումներ իրականացնող ընկերության ղեկավար Վահե Փայտյանը, որը իրենց ընկերության կատարած ուսումնասիրությունների արդյունքներն է ներկայացնում: Լոռվա մարզի 107 գյուղում եւ ութ քաղաքներում են ուսումնասիրություններ արել՝ հաշվի առնելով բնակչության տարբեր շերտերի թիվը, ճանապարհների վիճակը, չվացուցակները, տոմսի արժեքները եւ այլն: Պատրաստակամ են ներդրում անել, մեքենաներ գնել ու սպասարկել գիծը, սպասում են մրցույթին: Բայց մինչ այդ Վահե Փայտյանը մեկ այլ ոչ պակաս կարեւոր խնդրի մասին է բարձրաձայնում: Նրա խոսքով անհավասար մրցակցություն կա կանոնավոր ուղեւորափոխադրողների եւ տաքսի ծառայությունների միջեւ:
«Տրանսպորտը, կապը պետության համար առանցքային նշանակություն ունեցող գործոններ են, որոնք պետք է գործեն միշտ եւ անխափան: Վերջին ամիսներին մենք մի խնդրի ենք բախվել, որ որոշ ընկերություններ են հայտնվել եւ խանգարում են կանոնավոր երթուղիների աշխատանքին: Տաքսիները նույն գնով են ուղեփոխադրում կատարում, ինչ կանոնավոր ուղեփոխադրում իրականացնող տրանսպորտային միջոցները: Ես կարծում եմ, որ պետք է տարանջատվի կանոնավոր երթուղին տաքսիներից: Ով ուզում է ավելի հարմարավետ գնալ, պետք է պատրաստ լինի վճարել ավելին: Բոլոր զարգացած երկրներում է այդպես , որ եթե ավտոբուսը արժե 18 ցենտ, տաքսին պետք է արժենա, օրինակ, երեք եվրո: Այն մարդիկ, որ պատրաստ չեն տաքսու համար վճարել, մեղավոր չեն, որ մի քանի տարի անց հնարավորություն չեն ունենալու կանոնավոր երթուղուց օգտվելու»,- խնդրի վրա պատկան մարմինների ուշադրությունն է հրավիրում նա:
ՋՋ ընկերության ղեկավար Արտաշես Թովմասյանը խնդրի լուծման մեկ տարբերակ է միայն տեսնում: Նրա կարծիքով անհրաժեշտ է ներդնել տաքսու լիցենզավորման համակարգը:
«Քանի դեռ տաքսու լիցենզավորման համակարգը Հայաստանում ներդրված չէ, ոչ քաղաքային ցանցն է նորմալ գործելու, ոչ էլ միջքաղաքայինը: Պետությունը պետք է քաղաքական որոշում կայացնի ու լիցենզավորի դաշտը: Պատճառ են բերում սոցիալական վիճակը, բայց մի օր պարտադիր պետք է կայացվի այդ որոշումը: Եթե 20000 հոգի պետք է բողոքի ուրեմն նրանց բոլորին պետք է բացատրել, թե ինչու է դա պետք: Եթե այդ հարցը չլուծվի, ապա էլի մարդիկ զանգելու են իրենց ծանոթ տաքսու վարորդին , էժան վճարելու, որպեսզի նա իրենց տանի իր ուզած տեղը, չեն գնալու –հասնեն հյուսիսային ավտոկայան, որ գնան, օրինակ, Դիլիջան», -ասում է նա:
Տաքսիների լիցենզավորման անհրաժեշտության մասին է ընդգծում նաեւ քաղաքաշինության, տեխնիկական ու հրդեհային անվտանգության տեսչական մարմնի ղեկավարի տեղակալ Արտյուշ Գրիգորյանը:
«Տեսչական մարմինը վերահսկողություն է սահմանում լիցենզիայի նկատմամբ, եթե մի կազմակերպություն չունի լիցենզիա, մենք չենք կարող ոչինչ անել: Դա վերաբերում է հատկապես մինչեւ յոթ հոգանոց ուղեփոխադրողներին: Օրինակ, Լեոյի փողոցի վրա 15 մեքենա է շարված, որ ուղեփոխադրում է կատարում դեպի Էջմիածին: Մենք չգիտենք, դա օրինական է, թե ոչ, քանի որ կանոնակարգման խնդիր կա»,- նկատում է նա:
Քննարկումը ամփոփում է Բարեփոխումների աջակցության հանրային նախաձեռնության նախագահ Գեւորգ Թադեւոսյանը:
«Ցանկացած նախագծի մեջ կարեւոր է մի բան ֆիքսել, երբեք չպետք է քանդել նախագծերը, որոնք արդեն կայացած են: Այն նախագծերը, որ պետք է իրականացվեն, թիկունքում, թեկուզ որպես խորհրդատու, պետք է ունենան մարդկանց, որոնք ստեղծած համակարգ ունեն: Հույս ունեմ, որ վերջապես կնախանշվի ժամկետը, երբ մենք կունենանք մեզ արժանի տրանսպորտ: »,- նշում է նա:

 

 

 

website by Sargssyan