1USD = AMD
1EUR = AMD
1RUB = AMD
Այսօր՝ 17 հունիսի 2019թ., 00:00
Կինոյի ոլորտը՝ ԱԺ օրակարգում․ Ուղիղ Հարավային Սուդանը զանգվածային սովի եզրին է. ՄԱԿ Որոշեցի մի քիչ վերհիշել ժողովրդավարության նախորդ բաստիոնների փորձը Թուրքիայի հողերի շուրջ 47 տոկոսը գտնվում է անապատացման վտանգի ներքո ТНТ-ի աստղեր Վարնավան ու Եփրիկյանն իրենց հանգստյան օրերն անցկացրել են Երեւանում (տեսանյութ) Արարատ Միրզոյանի դասը ԱՄՆ-ին, Եվրոպային եւ Ռուսաստանին Այնպիսի իրավիճակ չէ, որ հակառակորդը հարձակվի, հավանականությունը շատ քիչ է. Դավիթ Բաբայան Ըստ քաղաքացու հաղորդման՝ Իջեւանի քաղաքապետը ներխուժել է իր սեփական տարածք եւ հարձակվել կնոջ վրա Համացանցի օգտատերերի թիվը գերազանցել է Երկրի ամբողջ բնակչության 51 տոկոսը «Վերջերս են ծառից իջել եւ սեքսուալ զարգացման առումով հետամնաց են»․ սկանդալային դերասան Պանինը վիրավորել է ռուսներին Իշխող կուսակցության համագումարը ՔՊ-ի քաղաքական սնանկության ոսկե հավաքածուն էր, դատարկախոսության the best-ը. Արմեն Աշոտյան 2040 թվականին մարդկության մեծամասնությունը կսնվի արհեստական մսով Թաիլանդում ձերբակալվել են իտալական «Բոնի եւ Կլայդը» Ցիպրասը կոչ է անում ԵՄ-ին չսահմանափակվել Թուրքիային քննադատող մամուլի հաղորդագրություններով Շտեմարաններն աղբանոց նետելու ժամանակն է. Դավիթ Գյուրջինյան Հռոմի Պապը Մերձավոր Արեւելքում զսպվածության եւ լարվածությունը թուլացնելու կոչ է արել Սենատոր Էլիզաբեթ Ուորենին խիստ մտահոգում է Իրանի հետ հնարավոր պատերազմը Կյանքը ժողովրդավարության իրական բաստիոնում. պետական միջոցները վարչապետի եւ նրա կնոջ սեփականությունը չեն Նիկոլ Փաշինյանի կուսակցությունը կրկնում է ՀՀԿ-ի սխալը ԱՄՆ-ը չի ցանկանում պատերազմել Իրանի դեմ. Պոմպեո Մեզ պատերազմ է հայտարարված. Արարատ Միրզոյան (Տեսանյութ) Իսրայելի վարչապետի տիկինը կվճարի 15 000 դոլար տուգանք Մաուրիցիո Սարին գլխավորեց «Յուվենտուսը» Աչքի գերանը չի երեւո՞ւմ Էլի մարդ ենք բոմժացնում Շրջանների զգալի մասում սպասվում է կարճատև անձրև և ամպրոպ. Եղանակը Հայաստանում Ես միշտ ասել եմ, որ պետք է ոստիկանապետ լինեմ. Վիլեն Գաբրիելյան Ռոբերտ Քոչարյանի ընտանեկան նոր լուսանկարները Զելենսկին քաղաքացիների աչքի առջև վազել է գործող շատրվանների միջով (տեսանյութ) Ձեր առաքելությունը խոսելն է, շատ ու երկար․ Ղազինյանը՝ Փաշինյանին «Ռեալը» 168 միլիոն եվրո է առաջարկել Մոհամեդ Սալահի համար G20-ի երկրները ցանկանում են կրճատել պլաստիկից թափոնները «Այո, դա արվելու է վարկի միջոցով»․ քաղաքապետը՝ վերելակները փոխելու մասին Արարատ Միրզոյանի կինը հիացած է Նիկոլ Փաշինյանով Էրդողանն ակնկալում է, որ Ս-400-ը կմատակարարվի Թուրքիային հուլիսի առաջին կեսին Ալեքսիս Օհանյանը «հայրական ֆիզարձակուրդ» կպահանջի Առավոտյան սուրճը վնասակար է Ինչպե՞ս օգնել տղամարդուն խուսափել սթրեսից Օրվա լուսանկար. Հայաստանի ղեկավարները Նիկոլ Փաշինյանի հույսը ֆեյքերին վճարվող աշխատավարձն է Եւ կրկին առանց Հայաստան. ՌԴ, Ադրբեջանի եւ Իրանի նախագահների հանդիպումը՝ Սոչիում Nissan ընկերությունն աշխարհում առաջին էլեկտրոմոբիլն է ներկայացրել, որը հաշվում է ուղեղի իմպուլսները Արարատ Միրզոյանի աշխարհացունց հայտարարությունը Փաշինյանը դուրս չի եկել հեղափոխական հռետորաբանությունից Մոսկվայում տնային կալանք է սահմանվել գործարար Ալբերտ Խուդոյանի նկատմամբ Դա ուրիշ գեղեցկություն է. Սինդի Քրոուֆորդը`53 տարեկանում մերկ լուսանկարվելու մասին Իրանը կրկին սպառնացել է դուրս գալ միջուկային գործարքից Սերխիո Ռամոսի հարսանիքը (լուսանկարներ) Հայաստանը տնտեսական աճի մակարդակով ԵԱՏՄ անդամ երկրների շարքում առաջինն է Ոստիկանների հերթական խումբը մեկնեց առաջնագիծ Նախկին ու գործող իշխանությունները. նմանություն և տարբերություն Հնդկաստանն ավելացրել է ամերիկյան արտահանման ապրանքների վրա սահմանված մաքսատուրքերը Մահացել է Ֆրանկո Ձեֆիրելլին Ֆրանսահայ համայնքին զայրացրել է Արցախի և Ֆրանսիայի քաղաքների միջև կնքված բարեկամական հռչակագրերը չեղյալ հայտարարելու «ամոթալի արարքը» Անկարան ու Բաքուն քույր քաղաքներ կդառնան ԱՄՆ-ին տնտեսական կործանում է սպասվում, եթե իմ փոխարեն մեկ այլ նախագահ ընտրվի. Թրամփ Կալիֆորնիայում օրինագիծ են ներկայացրել, որն արգելում է Թուրքիա ներդրումները Ամերիկայի Գավաթ․ Արգենտինան Մեսիի եւ Ագուերոյի հետ պարտվեց Կոլումբիային Մեգան Մարքլը Քեյթ Միդլթոնի նկատմամբ նոր հաղթանակի մասին է մտածում Մեր երկրում աննկարագրելի և կործանարար խժդժություններ, վայրիվերումներ, ցնցումներ առաջացնելու արժեքը կազմում է մոտ 70 մլն դոլար Թուրքիայում Bloomberg-ի թղթակիցներ են ձերբակալվել Արքայազն Հարին ուղղել է Մեգան Մարքլին՝ հուշելով, թե ինչ պետք է նա անի զորահանդեսի ժամանակ (տեսանյութ) Սեւ ծովում հին հունական նավ են հայտնաբերել (Տեսանյութ) Ինչ որ մեկը ծաղրուծանակի է ենթարկում Հայաստանը. շարունակում են բերման ենթարկել մորուքով եւ սեւ վերնաշապիկով մարդկանց Ոստիկանները մտել են ներս եւ տեսել դանակահարված ու գետնին ընկած երիտասարդին (Տեսանյութ) Հայաստանը 21-րդ դարի նոր ստարտափներից է. նախագահի հարցազրույցը Financial Times-ին Բոլորը «թքած ունեն». ուկրաինացի հաղորդավարուհին ցույց է տվել «ծաղկած» Սև ծովը Վլադիմիր Պուտինը Չինաստանի առաջնորդին նվիրել է սիրելի պաղպաղակը Նիկոլ Փաշինյանը փորձում է կախված դատական համակարգ ունենալ Ադեկվադներին բերման են ենթարկել Գորիսի ոստիկանություն (տեսանյութ) Խոշոր հրդեհ Սարի թաղ թաղամասում Ավտոմեքենայի պատուհանից ինքնաշեն սարքով կրակոցներ է արձակել Bentley, Ferrari, Lamborghini և ոչ միայն. ԱՄԷ-ի թանկարժեք մեքենաների «գերեզմանոցը» (լուսանկարներ, տեսանյութ) Վայոց Ձորի մարզպետը կարգին տղա է. իրեն աղջիկներով է շրջապատում Կոլումբիայի լեռներում գտնվող հյուրանոցն առաջարկում է կախովի ցանցաճոճով հյուրանոցային համարներ (լուսանկարներ) Գագիկ Ծառուկյանը կրկին հրավիրվել է ՔԿ՝ հարցաքննության Մամուլի ասուլիսի ժամանակ պակիստանցի նախարարը կատվի է վերափոխվել «Խնդրում եմ, ինձ մի հարվածի»․ Մայք Թայսոնը կնոջն անկողնում բռնացրել է Բրեդ Փիթի հետ Սեքս, որը վտանգավոր է առողջության համար Բոլոր ժամանակների ամենասեքսուալ ֆիլմերը
Հարցում

Ե՞րբ կներդրվի տաքսիների լիցենզավորման համակարգը

Հայաստանի տրանսպորտային ցանցում լուրջ փոփոխություններ են նախատեսվում: Խոսքն, ի դեպ, վերաբերում է ինչպես ներքաղաքային, այնպես էլ միջքաղաքային երթուղիներին: Երկու դեպքում էլ հարցը քննարկման, տեղեկատվության հավաքագրման փուլում է: Ինչպիս՞ի տրանսպորտ կունենանք եւ ե՞րբ… Բարեփոխումների աջակցության հանրային նախաձեռնությունում հերթական մասնագիտական հանդիպում–քննարկումը տրանսպորտային հիմնախնդիրների թեմայով է եղել:

Բարեփոխումների աջակցության հանրային նախաձեռնությունում տրանսպորտի հիմնախնդիրներին վերաբերող մասնագիտական քննարկումը ավելի քան երկու ժամ է տեւում: Ավարտից հետո էլ մասնակիցները չեն շտապում հեռանալ: Քննարկմանը շահագրգիռ բոլոր կողմերն են հրավիրված, թեման էլ խիստ արդիական է, խոսելու շատ բան ունեն:

Սկզբում Տրանսպորտի, կապի ու ՏՏ նախարության տրանսպորտի վարչության պետի տեղակալ Արման Կարապետյանն է ներկայացնում հանրապետական տրանսպորտային նոր ցանցի նախագիծը:

«IT ընկերությունների հետ համագործակցության արդյունքում մշակվել է ժամանակակից նոր լուծումներով երթուղային համակարգ, որտեղ հաշվի են առնված բոլոր նրբությունները: Կներդրվի տոմսերի միասնական էլեկտրոնային համակարգ: Պարտադիր կլինի նաեւ տեղորոշման սարքերի առկայությունը՝ ՋՓՍ կամ այլ համակարգերի միջոցով հնարավոր կլինի տեսնել, թե որ մեքենան երբ է շարժվում, որտեղի՞ց եւ ի՞նչ արագությամբ»,- նշում է նա:

Հանրապետական տրանսպորտային նոր ցանցով մինիմումի կհասցվի համայնքները մայրաքաղաքին կապող գծերը: Բնակիչները փոքր տրանսպորտային միջոցներով կուղեւորվեն շրջկենտրոն, այնուհետեւ ավելի մեծ ու հարմարավետ փոխադրամիջոցով կհասնեն մայրաքաղաք:

Քաղաքաշինության, տեխնիկական ու հրդեհային անվտանգության տեսչական մարմնի ղեկավարի տեղակալ Արտյուշ Գրիգորյանը նման մոտեցումը լիովին ճիշտ է համարում: Այսպիսով ամեն բան կենտրոնացած չի լինի մայրաքաղաքում: Կաշխուժանա կյանքը շրջկենտրոններում եւ ավելի համակարգված կլինեն ուղեփոխադրումները:

«Երեւան քաղաքը պետք է կապվի քաղաքների հետ, գյուղից Երեւան կանոնավոր երթուղի չպետք է լինի: Տուրիստական տեսանկյունից էլ եթե նայենք այդպես ճիշտ կլինի: Զբոսաշրջիկը այսօր հնարավորություն չունի երկու իրար կողք գտնվող քաղաքներ այցելել կանոնավոր ուղեփոխադրումների միջոցով, պետք է գա Երեւան, նորից գնա հետ»,-նկատում է նա:

Հարցին հակառակ կողմից է մոտենում նախաձեռնության անդամ Ներսես Բարսամյանը:

«Այդ դեպքում ուղեւորը ստիպված կլինի մի քանի անգամ վճարել, արդյո՞ք մայրաքաղաք հասնելը խնդիր չի դառնա մարդկանց համար»,- մտահոգություն է հայտնում նա:

«Եւ արդյոք մարդիկ հնարավորություն կունենան իրենց հարմար կանգառից նստել ավտոբուս, թե ստիպված կլինեն ամեն անգամ հավելյալ ծախս անել, ժամանակ վատնել եւ հասնել շրջկենտրոն»,-ավելացնում է նախաձեռնության անդամ Վարդգես Պապյանը :

Արմեն Կարապետյանը վստահեցնում է, տրանսպորտային միասնական նոր համակարգում բոլոր նրբությունները հաշվի առնված կլինեն եւ մայրաքաղաք հասնելը ավելի ծախսատար չի լինի քան այսօր, մարդիկ նույն գնով մի քանի տոմս կգնեն: Տոմսերն, ի դեպ, հնարավոր կլինի գնել եւ առցանց տարբերակով, եւ առձեռն: Տարբեր մարզերից եկող ավտոբուսները կկայանեն մայրաքաղաքի երեք ավտոկայններից մեկում եւ սերտորեն փոխկապակցված կլինեն ներքաղաքային տրանսպորտային ցանցի հետ:

«Երեւանի ներքաղաքային տրանսպորտային ցանցը նույնպես հիմնովին կփոխվի: Աշխատանքային խումբը արդեն իսկ ներկայացրել է ծրագիրը եւ սկսվել են քննարկումները: Շատ վատ ժառանգություն ունենք՝ մինչեւ 70 տոկոս կրկնվող գծեր, ցածր էֆեկտիվություն, մաշված շարժակազմ եւ այլն…Նոր նախագծով ջանալու ենք բացառել դա: Ամեն ինչ արված է՝ ներքաղաքային տրանսպորտային նոր համակարգը ավելի էֆեկտիվ ու օպտիմալ դարձնելու համար»,-նշում է Երևան քաղաքի կառավարման տեխնոլոգիաների կենտրոնի տնօրեն Սարգիս Մանուկյանը:

Նոր նախագծով առաջարկվում է շուրջ երեք անգամ կրճատել առկա տրանսպորտային միջոցների և գծերի քանակը։ Տրանսպորտային միջոցները հավասարապես հասանելի դարձնել մայրաքաղաքի բոլոր հատվածներում՝ ուղևորների համար ապահովելով անվտանգ, հուսալի և պատշաճ սպասարկում։ Նոր ցանցը նախատեսված է ավտոբուսների, տրոլեյբուսների և մետրոյի ինտեգրված ամբողջական համակարգի համար և բացառում է միկրոավտոբուսների շահագործումը։

ՋՋ ընկերության տնօրեն Արտաշես Թովմասյանը առաջարկում է եւ ներքաղաքային, եւ միջքաղաքային տրանսպորտային ցանցը նախագծելիս չմոռանալ նաեւ տաքսիների լիցենզավորման խնդրի մասին:

«Քանի դեռ տաքսու լիցենզավորման համակարգը Հայաստանում ներդրված չէ, ոչ քաղաքային ցանցն է նորմալ գործելու, ոչ էլ միջքաղաքայինը: Պետությունը պետք է քաղաքական որոշում կայացնի ու լիցենզավորի դաշտը: Պատճառ են բերում սոցիալական վիճակը, բայց մի օր պարտադիր պետք է կայացվի այդ որոշումը: Եթե 20 000 հոգի պետք է բողոքի ուրեմն նրանց բոլորին պետք է բացատրել, թե ինչո՞ւ է դա պետք: Եթե այդ հարցը չլուծվի, ապա էլի մարդիկ զանգելու են իրենց ծանոթ տաքսու վարորդին , էժան վճարելու, որպեսզի նա իրենց տանի իր ուզած տեղը, չեն գնալու –հասնեն հյուսիսային ավտոկայան, որ գնան մարզ»,-կարեւորում է նա:

Երևան-Վանաձոր կանոնավոր ուղևորափոխադրումներ իրականացնող ընկերության ղեկավար Վահե Փայտյանը համաձայն է: Նրա կարծիքով պետք է հստակ գնային սանդղակ սահմանավի կանոնավոր երթուղու եւ տաքսի ծառայության համար: Նա ով նախընտրում է հարմարավետ ուղեւորությունը պետք է պատրաստ լինի ավելին վճարել, հակառակ դեպքում առաջանում է անհավասար մրցակցություն, որի պայմաններում կանոնավոր երթուղին չի կարող աշխատել:

«Բոլոր զարգացած երկրներում է այդպես: Եթե ավտոբուսը արժե 18 ցենտ, տաքսին պետք է արժենա, օրինակ, երեք եվրո: Այն մարդիկ, որ պատրաստ չեն տաքսու համար վճարել, մեղավոր չեն, որ մի քանի տարի անց հնարավորություն չեն ունենալու կանոնավոր երթուղուց օգտվելու: Պետք է մշակել օրենքի նախագիծ, որը կկանոնակարգի ուղեփոխադրումների սակագնային սանդղակը: Միջքաղաքային տաքսու համար սահմանվի որոշակի գին, կանոնավոր երթուղու համար՝ մեկ այլ գին: Մենք հաշվարկել ենք եւ հարկ եղած դեպքում կարող ենք ներկայացնել արժեքները»,-ասում է նա:

Քննարկումը ամփոփում է բարեփոխումների աջակցության հանրային նախաձեռնության նախագահ Գեւորգ Թադեւոսյանը:

«Տրանսպորտի թեման այնքան կարեւոր է, որ վերջին համապետական եւ տեղական ընտրությունների ժամանակ նախընտրական ծրագրերի մեջ է եղել եւ հույս ունեմ, որ վերջապես կնախանշվի ժամկետը, երբ մենք կունենանք մեզ արժանի տրանսպորտ: Ցանկացած նախագծի մեջ կարեւոր է մի բան ֆիքսել, երբեք չպետք է քանդել նախագծերը, որոնք արդեն կան: Վստահ եմ, որ գործը առաջ կգնա, եթե կադրը իր տեղում է, իսկ այս դեպքում կադրը մարդ չէ, այլ կատարված գործ է, տվյալ դեպքում՝ ի դեմս բրենդների, որ այսօր կան ու փորձում են տարածվել»,-եզրափակում է նա:

Բարեփոխումների աջակցության հանրային նախաձեռնություն

website by Sargssyan