Ինչպիսի նորություններ են գերադասում ԱՄՆ բնակիչները
Այս շաբաթ S&P Global մեդիա հոլդինգը հրապարակել է ԱՄՆ նորությունների սպառման միտումների ամփոփումը
Հարցվողները բաժանվել են մի քանի խմբի `ըստ նորությունների սպառման: Ի թիվս այլոց պարզվեց, որ ամերիկացիները նախընտրում են ավելի շատ հետևել տեղական լրատվամիջոցներին, ոչ թե դաշնային նորություններին: Տեղական լրատվամիջոցները նախընտրում են հարցվողների ամենամեծ խումբը (38%): 36% -ը գերադասում է դաշնային և տեղական լրատվամիջոցներին: 12% -ը տեղյակ է օրակարգին, սակայն նրանք մանրամասն չեն հետևում, թե ինչ է տեղի ունենում երկրում, և հարցվածների միայն 8%-ն է մշտապես հետևում է բոլոր նորություններին:
Ընդհանուր առմամբ, ամենափոքր խմբի հարցվողները երբեք չեն դիտում լուրերը (6%): Առանձին նշվում է, որ հարցվողների մեկ երրորդը (32%) հետևում է ամերիկյան քաղաքականության մասին Ռուսաստանի լուսաբանմանը:
Ինչ վերաբերում է տեղեկատվության հիմնական աղբյուրներին, հեռուստատեսությունը առաջատարների մեջ է փոքր առավելությամբ, չափահաս ամերիկացիների կեսը (49%) նորություններին հետևում են են հեռուստատեսային ծրագրերով: 44% -ը գերադասում են տպագիր մամուլը, բայց հարցվածների 40%-ը սովոր է նորությունները դիտել համացանցով: