1USD = AMD
1EUR = AMD
1RUB = AMD
Այսօր՝ 21 փետրվարի 2018թ., 00:00
Եղիսաբեթ II-ը Կիեւի կենտրոնում տարածք է վարձակալել Էրդողանը խոստովանում է, որ Թուրքիան... Օսմանյան կայսրության «շարունակությունն» է «Գարդասիլով սկսեցին՝ խայտառակվեցին, հիմա էլ ընկել են դեղատոմսերի հետեւից» «Գյումրեցի մարմնավաճառները թասիբով է». Վարդան Ղուկասյան Ինչու Հայաստանում չեն նվազում կակաոյի գները Չեմպիոնների լիգա․ Օրվա խաղերը Ռուսական կապիտալը եւս Հայաստանից հեռանում է ՀՀԿ-ականների կողմից բռնության ենթարկված «Երկիր Ծիրանիի» անդամը մեկնել է երկրից Որոշ թաղապետեր կփոխվեն. արդեն անուններ են շրջանառվում Չինաստանի կենդանաբանական այգում առյուծը կրծել է սեփական պոչի կեսը Ճապոնիայում յակուձայի շարքերը լքել ցանկացողների կացարանի համար կվճարեն Նախկին տնօրենը դպրոցի բյուջեից 4 մլն դրամ է հափշտակել Ադրբեջանում օտարերկրացիներին են հետապնդում Թուրքիայում ձերբակալվել են մեքենաներն անօրինական կերպով տուգանային տեղափոխող ոստիկաններ Թուրք երիտասարդն իր սիրած աղջկա ընտանիքում կոտորած է կազմակերպել եւ ուղիղ եթեր մտել ՆԱՏՕ-ի ռազմածովային ուժերը տեղակայվել են Թուրքական ծովային տարածքում Լոնդոնում 88-ամյա վետերանը զինված կողոպտիչներից փրկել է անծանոթ կնոջը Թուրքիայի քաղաքացին հեռախոսում Օջալանի նկարն ունենալու համար ձերբակալվել է Ուղիղ եթերում անպարկեշտ պահվածքի համար յարոսլավցի ամուսինների ձեռքից վերցրել են 3-ամյա երեխային (տեսանյութ) Ուշադրություն. շուկայում հայտնաբերվել են ժամկետանց մի շարք սննդատեսակներ` ձուկ, հավ, կարագ Կադրային փոփոխություններ քննչական կոմիտեում ԱՄՆ–ում աշխատանքից ազատել են երեխային գլուխով հատակին հարվածած ուսուցչին (Տեսանյութ) Թեհրանում ոստիկանությունը 300 ցուցարար է ձերբակալել Հերի՛ք է ծիծաղես, Պուտին. Washington Post Որքա՞ն միլիոնատեր է Թուրքիայից արտագաղթել 2017թ. Էրդողան․ Թուրքիայի զինուժը առաջիկա օրերին կշրջափակի Աֆրին քաղաքը Ադրբեջանի պաշտպանության նախարարը կայցելի Բելառուս Ռուսաստանում սպառնում են տասն օրով ազատազրկել Նավալնու աջակցին Սինդի Քրոուֆորդը դարձավ 52 տարեկան. սուպերմոդելի 10 ամենաշքեղ կերպարները (Լուսանկարներ) Դանիայում ձերբակալել են իրաքցի տղամարդուն, որը կացնով հարձակվել էր մարդկանց վրա Տրանսպորտի նախարարության շենքը գնորդ ունի. ինչ կառույց է լինելու Հանրապետության հրապարակում Նամիբիայում իր ձագերից զրկված առյուծը «որդեգրել է» այծքաղի ձագին (լուսանկարներ) Կալկաթայում վաճառվել է հայ-բրիտանական վերջին հյուրանոցը, որտեղ հանգրվանել են բազմաթիվ աստղեր Թուրքիայի 17 քաղաքացի քաղաքական ապաստան է խնդրել Հունաստանից Տասը բարի գործ, որ պետք է անի մեզնից յուրաքանչյուրը Ռուսաստանն Իրանին է փոխանցել ATR-72 օդանավի կործանման ենթադրյալ վայրի՝ տիեզերքից արված լուսանկարները Սաուդացիները չեն կարողանում կշտանալ հայկական խոհանոցի համից. Arab News-ի անդրադարձը Նալբանդյանը վաղը կայցելի Բրյուսել Էջմիածնում սկսվել է Գերագույն հոգեւոր խորհրդի ժողովը. օրակարգում է Պոլսո պատրիրքության հարցը Հայաստանն այս անգամ նույնպես դուրս է մնում ցուրտ օդային հոսանքների ներխուժման գոտուց Աշակերտների վեճն ավարտվել է դանակահարությամբ. նրանցից երկուսը հիվանդանոցում են Նազարբաեւը հաստատել է ղազախերենի նոր լատինատառ այբուբենը Ռուսաստանը ցանկանում է խորացնել հարաբերությունները բալկանյան երկրների հետ ՕՐՎԱ ԽՈՐՀՈՒՐԴԸ 100 տարվա հետեւություններ Սերժ Սարգսյան․ 1988-ի փետրվարի 20-ը դարձավ հայ ժողովրդի վերածննդի օրը 14-ամյա երկվորյակ եղբայրները առևանգել են «բուդկա» Մոսկվիչը Ուր է գնում Վրաստանը եւ որտեղ է դոփում Հայաստանը Ինչ է կատարվում ԵՊՀ-ում. նոր բողոքի ալիքի հետքերով Ագուերոյին երկարաժամկետ որոկազրկում է սպառնում (Տեսանյութ) Տարոն Մարգարյանն իր խորհրդա­կանների ու օգնականների թվով չի զիջում անգամ վարչապետին ու նախագահին Դժվարանցանելի է Սոթք-Քարվաճառ ավտոճանապարհը ՀՀ կենտրոնական բանկի խորհրդի անդամը 34 միլիոն դրամ փոխառություններ ունի Իսրայելի Քնեսեթի նախագահը Հայաստան կգա սեպտեմբերին. բայց այցը հարցականի տակ է Տոմսեր գնելու պարտադրանք՝ Սայաթ–Նովայի անվան երաժշտական դպրոցում Չեմպիոնների լիգա․ Օրվա խաղերը Որն էր բժիշկների կռվի պատճառը. մանրամասներ՝ «Գյումրիի» ԲԿ-ում ծեծկռտուքի դեպքից Պայթյուն Վրացական փողոցում. տունը փլուզվել է, վնասվել 10 մեքենա, տարհանվել 14 մարդ (Լուսանկարներ) Նորանշանակ բանտապետի գործերը վատ են Արդեն տաքսիներ են գողանում Քրեական զոն դարձած իմ Էրեբունի Ալեքսանյանի երիտզարմիկը «ա լա հոպար» դղյակ է կառուցում, բայց փոքր-ինչ տխուր է ու փախած Թուրք երիտասարդը նամազ անելու պատրվակով մտել է մզկիթ, սակայն հեռախոսներ է գողացել Հայոց ցեղասպանության վերաբերյալ քննարկումներն այս շաբաթ կանցկացվեն. Յոել Ֆորդեւինդ Թուրք իմամը հարամ է համարել անծանոթ տղամարդու հետ նույն վերելակը նստելը Կարո Փայլանն ընդգրկվել է քրդական կուսակցության ղեկավար կազմում Նստացույց. 88թ. մայիս 30 տարի անց. հաղթանակներ և պարտություններ Ադրբեջանում նախագահի 13 թեկնածու է գրանցվել Ավիաընկերության աշխատակիցը երկու աղջիկներին փրկել է սեռական շահագործումից Միրիամ Բաղդասարյանը հիացրեց կանադական «Ձայնը» նախագծի ժյուրիին «Առաքելական Հայաստան». «Ռոսիա.Կուլտուրա» հեռուստաալիքի երկրորդ ֆիլմը Հայաստանի մասին ՕԽ-2018. Կանադուհին մականով հարվածել է ռուս մրցակցուհու պարանոցին, Կանադան՝ եզրափակիչում ԵՄ հատուկ ներկայացուցիչը մտադիր է այցելել Լեռնային Ղարաբաղի հակամարտության հետեւանքով տուժած շրջաններ Հարձակում «ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ -ի վրա (Տեսանյութ, լուսանկարներ) Վերա Բրեժնեւան՝ «Ты мой человек» երգի կրքոտ տեսահոլովակում Ռուսաստանում հայ ոստիկանը հաշված րոպեների ընթացքում գտել է կորած աղջնակին Առանց կողմերի փոխզիջման ղարաբաղյան հակամարտությունը լուծել անհնար է. ԵՄ հատուկ ներկայացուցիչ Մահացել է երգչուհի Մարիետա Բադալյանը Թուրքիայում քրդամետ կուսակցության նախկին պատգամավորը ձերբակալվել է
Հարցում

Հասարակական տրանսպորտն այլեւս չի սպասարկի մայրաքաղաքի մոտակա գյուղերը

«Հայկական ժամանակը» գրում է. «Երևանի հասարակական տրանսպորտի նոր ցանցի նախագծով առաջարկվող փոփոխություններով` այլևս չեն սպասարկվի մայրաքաղաքի մոտակա գյուղերը:

 Առայժմ գործող երթուղային ցանցով Երևանի որոշ երթուղիներ հասնում են մինչև այդպիսի մի քանի բնակավայրեր, օրինակ՝ Ջրվեժ, Հաղթանակ, Նորագյուղ, Առինջ, Քասախ, Արգավանդ, Փարաքար, Զովունի: Մոտ ապագայում, սակայն, երբ նոր ցանցը գործարկվի, պատկան մարմիններն այդ գյուղերում ապրողներին պետք է Երևան հասնելու և Երևանից վերադառնալու այլ տարբերակներ առաջարկեն:

 «Երթուղային ցանցը նախագծվել է Երևան քաղաքի վարչական տարածքի համար: Դա ունի իր պատճառները, որոնցից մի քանիսը ուղղակի թվարկեմ. Երևանից դուրս ուղևորահոսքերի ծավալը, ինչպես տեղյակ եք, էապես տարբերվում է, և այդ առումով սակավ ուղևորահոսք ունեցող ուղղություններով երթուղիների շահագործումը կարող է հանգեցնել էական ծախսերի ավելացման և սակագնի վրա ազդեցություն ունենալ: Երևանի վարչական տարածքից դուրս որոշ տեղերում բացակայում է լիարժեք ճանապարհափողոցային ցանցը, որը կապահովեր նոր տրանսպորտային տեսակների շահագործման համար անհրաժեշտ պայմանները: Նաև Երևանի վարչական տարածքից դուրս երթուղիների պարագայում կառաջանան անարդյունավետ ծախսերի առաջացման ռիսկեր: Այս տրամաբանությունը հաշվի առնելիս՝ հիմք է ընդունվել միջազգային փորձը»,- Երևան քաղաքի հասարակական տրանսպորտի բարեփոխումների մասնագիտական աշխատանքային խմբի հունվարի 18-ի նիստում ասել է աշխատանքային խմբի ղեկավար, Երևանի քաղաքապետի տեղակալ Վահե Նիկոյանը:

 Նա նկատել է, որ դեռևս գործող ցանցով, հասարակական տրանսպորտի աշխատաժամերը, որոշ վերապահումներով, ժամը 07:00-23:00-ն է: Նոր ցանցը նախատեսում է, որ հասարակական տրանսպորտի շահագործումը սկսվի առավոտյան 06:45-ից՝ շարունակվելով մինչև կեսգիշեր՝ 24:00-ն: Նոր ցանցով առաջարկվում է շուրջ 25 տոկոսով ավելացնել կանգառների թիվը՝ 834-ից դարձնելով 1181: Աշխատանքային խումբը, սակայն, դեռ պետք է քննի դրա նպատակահարմարությունը՝ տեղում ուսումնասիրություններ անելու ճանապարհով: Բրիտանական խորհրդատու կազմակերպությունն, ըստ Նիկոյանի, նաև առաջարկել է առկա կանգառներից շատերի տեղափոխություն ինչպես անվտանգության տեսանկյունից, այնպես էլ նորմատիվներին համապատասխանության:

Գործող ցանցով ուղևորների 94 տոկոսը երթևեկում է առանց տեղփոխի, այսինքն՝ Ա կետից Բ կետ հասնելու համար տրանսպորտ չի փոխում: Երթուղային նոր ցանցի դեպքում, խորհրդատուի առաջարկությամբ, երթևեկողների 38 տոկոսը կունենա մեկ տեղփոխ: Այսինքն՝ անհրաժեշտ վայր կհասնի երկու տրանսպորտով: Երթևեկողների 10 տոկոսի դեպքում տեղփոխը կլինի երկուսը, այսինքն՝ երեք տրասնպորտ: 3 տեղփոխի կամ չորս տրանսպորտ փոխելու անհրաժեշտություն կունենան ուղևորների 3 տոկոսը:

 «Բայց կարծում եմ՝ լավ ցուցանիշ է, որ ուղևորների 49 տոկոսը շարունակելու է երթևեկել առանց տեղփոխի»,- աշխատանքային խմբի նիստի ժամանակ նշել է քաղաքապետի տեղակալը և ավելացրել. «Արդյունավետ ցանցը, ինչպես բոլոր զարգացած քաղաքներում, ենթադրում է պարտադիր տեղփոխերի առկայություն: Կարևոր եմ համարում նշել, որ տեղփոխերի նախատեսումը ոչ միայն նոր համակարգի, այլ նաև նոր մշակույթի ներդրման հարց է, որը թույլ է տալու ապահովել նաև արագ և ապահով տեղաշարժ»:

 Նոր երթուղային ցանցով Երևանում գործող երթուղիների քանակը կլինի 42-ը՝ գործող 115-ի փոխարեն: Նոր ցանցի 11 հիմնական երթուղիները սպասարկելու են գլխավորապես մեծ տեղատարողություն ունեցող ավտոբուսներ, հիմնական երթուղիները սնուցող 30 օժանդակ գծերը սպասարկվելու են միջին չափսի ավտոբուսներով, և ըստ էության գործելու են տրոլեյբուսային 5 երթուղիներ: 42-րդ երթուղին դեպի «Զվարթնոց» օդանավակայան ճեպընթացն է: Տրոլեյբուսների մի մասը կվերազինվի և կվերականգնվի, մնացածի փոխարեն ձեռք կբերվեն նորերը:

 «11 հիմնական երթուղիները սպասարկվելու են մեծ՝ միակցված ավտոբուսներով: Դրանց երկարությունը նախատեսվում է 18 մետր, տեղատարողությունը 150 ուղևոր: Որոշ երթուղիներ նախատեսվում է սպասարկել մեծ, բայց ոչ միակցված ավտոբուսներով՝ երկարությունը 12 մետր, տեղատարողությունը՝ 90-100 ուղևոր: Մնացած բոլոր սնուցող երթուղիները նախատեսվում է սպասարկել միջին չափսի ավտոբուսներով՝ երկարությունը՝ 7.5-8 մ, տեղատարողությունը՝ 45-50 ուղևոր»,- մանրամասնել է Երևանի փոխքաղաքապետը: Նոր մոդելի կիրառման համար գործելու է միասնական էլեկտրոնային տոմսային համակարգ: Ներդրվելու են էլեկտրոնային չվացուցակների հատուկ ծրագրային ապահովմամբ հեռախոսային հավելվածներ, գործարկվելու են տոմսային և վճարային տերմինալներ, իրականացվելու է վճարումների վերահսկողություն՝ ժամանակից տեխնիկական միջոցներով:

 Ինչ վերաբերում է տրանսպորտի աշխատանքի հաճախականությանը, ապա նախատեսվում է հետևյալը՝ ժամը 06:45-08:00-ն, ինչպես նաև 19:00-21:00-ն, ինտերվալը կլինի 10 րոպե, ժամը 21:00-24:00-ն՝ 15 րոպե: Մնացած ժամերին, որոնք պիկ ժամեր են համարվել, տրանսպորտային միջոցները կանգառին կմոտնենան 5 րոպե պարբերականությամբ»,-գրում է թերթը:

 

Մանրամասները՝ թերթի այսօրվա համարում:

 

 

website by Sargssyan